motorrijden gevaarlijk?

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
6.997
321
Apeldoorn
deze site is ook eens bijzonder om te bekijken. Ik zal er niet om minderen of stoppen (loop toch aardig risico met 15000-20000km per jaar), maar vind het wel 'boeiend' om eens te zien. Vooral de laatste paar foto's (alleen voor de mensen met een sterke maag). Triest, maar wel weer eens confronterend met wat er kan gebeuren

edit; zo beter?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de humor niet zo van zulke posts en vraag me echt af waarom je dat leuk en boeiend vind (om je eigen woorden te gebruiken) :? :N
 
Ik ga stoppen met motorrijden.







Oh nee, toch maar niet. Beter zo dood dan kwijlend door de gang te worden geduwd op m'n 80-ste.
 
sja hoe moet je het anders uitdrukken... het is triest om te zien, boeiend in negatieve zin... maar wel iets om bij stil te staan. Daarom

en waarom in choppers? Omdat ik hier het meeste zit, post (bijna) niets in andere fora
 
vind persoonlijk dat dit soort foto's aan beginnende rijders getoond moeten worden om de zin van beschermende kleding duidelijk te maken.Draag het zelf niet maar weet wel wat de gevolgen kunnen zijn .Alhoewel bij de vleespulp op de laatste foto een pak qweinig geholpen heeft.Maar een foto maakt meer duidelijk dan 100 woorden.
 
Alhoewel bij de vleespulp op de laatste foto een pak weinig geholpen heeft.Maar een foto maakt meer duidelijk dan 100 woorden.

waarschijnlijk heeft de beschermende werking van een koekblik dan ook niet geholpen

ik ben wel voor beschermende kleding, zag in Spanje ook hoe weinig mensen daar beschermde kleding droegen...daar moet het denk ik nog uitgevonden worden.
 
leven op zich is best gevaarlijk..je kan zomaar dood gaan aan iets :+

:Y ben je net je kuiken aan het uitlaten, schijt er een duif op de stoep waardoor je verschrikt een stap achteruit doet, waar net een steen ligt, waardoor je valt, en precies onder de veegborstels van de veegwagen komt.
 
:Y ben je net je kuiken aan het uitlaten, schijt er een duif op de stoep waardoor je verschrikt een stap achteruit doet, waar net een steen ligt, waardoor je valt, en precies onder de veegborstels van de veegwagen komt.

En je als een geschrapte Bildstar aardappel netjes uit de achterkant van de Veegwagen ge-bon-jourd wordt
:+
 
Tuurlijk is motorrijden gevaarlijk. Punt.

Wanneer je niet beseft dat motorrijden gevaarlijk is hoor je mijns inziens niet op een motor thuis.

Overigens is deze discussie al zo vaak gevoerd ... motorrijden is veel gevaarlijker dan autorijden, en de één vindt dat een probleem en de ander niet.
 
Tuurlijk is motorrijden gevaarlijk. Punt.

Wanneer je niet beseft dat motorrijden gevaarlijk is hoor je mijns inziens niet op een motor thuis.

Overigens is deze discussie al zo vaak gevoerd ... motorrijden is veel gevaarlijker dan autorijden, en de één vindt dat een probleem en de ander niet.



mwah het is gevaarlijker (vooral door anderen, maar weinig door de motorrijder zelf), maar ik blijf het rustig doen. Vond het wel een goede site, in die zin dat er niet staat "motorrijder dood" of "motorrijder gewond", maar dat je hier ziet wat er eigenlijk mee bedoeld wordt... bij gewond denk ik aan een schrammetje, niet deze schades.

alleen dat zwaaien he... :W
 
Stilstaan doe je maar in de file .... |(
Erm, filerijden?

En ja, dit topic is al meerdere keren voorbijgekomen en deze site ook. (Ondanks dat vind ik het niet erg dat deze site wordt gepost. Draag je bescherming.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan