motorrijder omgeving venlo

jupie

MF'er
7 jun 2004
73
0
spaubeek
zijn er ook motorrijders of rijdsters uit omgeving venlo, sportievere rijstijl om een keer mee te gaan rijden op de zondag
 
Ik woon in Venlo en mijn motor staat ook in de garage bij mijn ouders, gelukkig wel wat dichterbij :+ , Bikefreak woont ook in de buurt.

Kom je wel eens naar Scheuten? Zie topic in Waar is wat te doen "Grote Limburgs Circuitje Topic" Erg kicke daar.

We kunnen altijd een keertje iets plannen om te gaan 'touren'.
 
goed idee.


Ik ben wel vaker bij scheuten.
Zag vandaag dat er flink wat sporen op het asfalt bij waren.
Alleen die putdeksels daar zijn vervelend.
 
ik kom regelmatig bij scheuten...zie mijn icoon
vanavond nog geweest maar niemand gezien

Ja lijkt mij wel wat om vanaf Venlo ergens heen te rijden.

Bijlage: OLIFANT.jpg
 
heey den bosch venlo is niet zoon groot stukje ik woon net voor den bosch dus als jullie gaan lijkt het mij misshcien wel wat om eens mee te gaan
kan ik eens zien wat voor rare mensen er hier allemaal opzitten :9
 
ik ben dezer dagen bezig met het omruilen van me moto dus k weet niet tot wanneer ik me motor nog heb en wanneer ik me nieuwe motor krijg maar als jullie een keer zin hebben om richting de eifel te gaan ben ik er zeker voor in *D
 
nou 4 juli lijkt mij geen goed plan dan is namelijk de finale van het ek
niet dat dat mij iets uitmaakt maar misschien dat er veel mensen voetbal willen kijken ofzo
maar dan wel een voordeel de mensen die ana het kijken zijn zitten natuurlijk niet op de weg })
 
nou 4 juli lijkt mij geen goed plan dan is namelijk de finale van het ek
niet dat dat mij iets uitmaakt maar misschien dat er veel mensen voetbal willen kijken ofzo
maar dan wel een voordeel de mensen die ana het kijken zijn zitten natuurlijk niet op de weg })
oeps.

dat is idd iets om rekening mee te houden.
 
Ik kom uit Belfeld, dus Venlo zuid ;) Ben op alle oneven weken wel ergens op een motortreffen te vinden, en de even weken heb ik weekenddienst, en heb in die weekenden wel tijd om ergens in de buurt wat te gaan rijden. Den Bosch is dan helaas te ver voor mij ;(
 
Ik kom uit Kessel ( 20km van Venlo ) , rij behoorlijk sportief, en heb nog tijd te over ook nog, heb een hele bende sportieve kneedowners paraat voor je hier in dit gaatje, dus als je een keer mee wilt spurte,... ik merk het wel

Niels
 
goed idee.


Ik ben wel vaker bij scheuten.
Zag vandaag dat er flink wat sporen op het asfalt bij waren.
Alleen die putdeksels daar zijn vervelend.

Die sporen zijn van een R1 rijder uit Eindhoven, geeft de R1 erg hard de sporen, en de strepen zijn van de SC2´s die hieronder lijden.
Zondag was hij er op de bike, ik met de camera. Heb wat mooie foto´s geschoten.
Mijn fietsje staat bij de dealer......kan nog niet rijden :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan