Motorrijder op klompen

Na und...???

Ik kom van oorsprong van de veluwe, zie je wel vaker rijders met klompen waar eerst het een en ander van af geklopt is... :]
 
DSCF0021.sized.jpg

Ook leuk 8-)
 
Gisteren dacht ik echt: Nou breekt m'n klomp! Zag ik een vent met van die grote, gele boerenklompen aan op de motor rijden! Dat ziet er écht niet uit, zeg.

Waarom niet? Doe ik ook op mijn chopper eigenbouw met lange forward controls, rijd heerlijk, en nog ruimte over
 
Zou niet weten of mijn klompen lekker zitten op de motor, wou dat ik het ff uit kon proberen. Maar goed doen we wel weer over 5 maanden.

[offtopic]Hulzi ; wat een onwijs gaaf icoontje [/offtopic]
 
Als ik ga tanken doe ik het ook wel 's, en dat zal wel raar staan, een sportmotor met iemand met klompen erop, maar het rijdt gewoon goed hoor voor een kort stukje.
 
ja kan me er wel wat bij voorstellen...
Als ik lekker aan het prutsen ben aan mijn fiets heb ik altijd mijn Stovels an.
rijd ook prima!!
Soms moet je poep hebben aan wat een andere denkt he!
 
[ietsje off-topic misschien]

Beter op klompen en je voeten gewoon op de stepjes dan van die chopperrijders met hun voeten helemaal buiten op de Highwaysteps die aan de buitenkant van de valbeugel zitten ( hebben ze zo'n warme zak of zo :? ). Of van die lui met hun hielen op de Highwaysteps en hun voeten "lekker ontspannen" naar buiten gedraaid. Of met de Highwaysteps zo hoog dat ze met hun benen recht naar voren zitten. En als ze dan moeten schakelen met die Highwaysteps moeten ze hun voet helemaal naar achteren doen, terug naar de originale stepjes die ook nog gewoon op de motor zitten :?

Die "zit" komt van de choppers met Forward Controls, dan is het functioneel, daar rem en schakel je namelijk ook.

Hèhè, eindelijk een topic waar ik het in kwijt kan. Ik zou elke chopperrijder die rijdt wel willen stoppen en zeggen hoe belachelijk het eruit ziet ;)
Ik zit met mijn benen bijna recht vooruit...
Kep geen valbeugel (ook geen warme zak trouwens) :P
Ik heb mijn voeten ook ontspannen naar buiten gedraaid als ik zeker weet dat ik voorlopig niet hoef te schakelen :X

Ik ga dat klompen gebeuren binnenkort eens proberen denk ik...





Ik heb FWD Controls :+ :9
 
HAHA mn pa heeft zelf ook een aantal oude hd's, in het normale leven is hij leraar maar thuis sleutelt ie zelf hd's inelkaar en niet van die gare hells angels choppers maar zo orgineel mogelijk. en soms maakt hij dan ook een proefritje en heeft hij nog gewoon zijn klompen aan.

maar over gevoel in de rem kwijt valt best mee want als je eenmaal aan klompen gewent bent lopen ze net zoals schoenen. (vrouwen lopen toch ook op hoge hakken) :X
en oude HD's zoals WLA zijn handgeschakelt

en NEE ik loop zelf niet op klompen en ik woon ook niet op een boerderij!!!
 
heb ooit eens met bergbeklimmersschoenen op de moto gezeten, het was niet evident om daar mee te schakelen (keiharde zool en dik leder voor de schoen) op een gsxr1100. een dikke schoen is één ding, het feit dat je enkels ook nog eens muurvast zitten in die schoenen is een heel ander ding, ik moest bijna mijn hele voet opheffen om van versnelling te veranderen.
 
wat geen gevoel met remmen??? hout geeft veeeeel minder mee dan rubber, dus je gevoel is juist meer :)
veel directer en minder sponzig
 
Klompen zijn perfect op de motor... O-)

Je kunt heel makkelijk om iemand op een "veilige" manier je ongenoegen "gericht" naar de kop gooien duidelijk maken zonder je handen van het stuur te halen :P :+
 
klompen zijn warm, fijn, stoer, lekker lopend, goedkoop, gaan lang mee kortom ideaal schoensel. Ik ga nog net niet met klompen naar bed :9 maar voor de rest heb ik ze altijd aan :) *D
 
klompen zijn warm, fijn, stoer, lekker lopend, goedkoop, gaan lang mee kortom ideaal schoensel. Ik ga nog net niet met klompen naar bed :9 maar voor de rest heb ik ze altijd aan :) *D
Ook ik trap m'n schoenen uit en doe de klompen aan als ik thuiskom, maar motorrijden ermee lijkt me niets ( behalve op een Harley met floorboards en teen/hakschakeling, daar lijkt het me mee te doen )
 
Bergschoenen, dat schakelt pas beroerd. B|

Een motor aandouwen met klompen is een minder goed idee :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan