Motorrijder schrikt zich kapot van flits

done-and-gone

MF veteraan
27 mei 2003
5.359
1.701
(uit de Stentor van vanmorgen)

Motorrijder schrikt zich kapot van flits
Wilp - een 25-jarige Eerbeekse motorrijder is zo geschrokken van een flitspaal langs de Molenallee in Wilp, dat hij de controle over het stuur verloor en viel. Hij brak zijn sleutelbeen en beschadigde kleding en motor. De bestuurder werd overgebracht naar het ziekenhuis.


Zie je wel: flitspalen zijn levensgevaarlijk :+
 
De conclusie van het niet motorrijdende publiek zal wel zijn:
"als hij niet te hard had gereden was hij niet zo geschrokken".


Mgoed, ik schrik zelfs als ik me aan de snelheid houd, gebeurt namelijk niet zo vaak. :P
 
De conclusie van het niet motorrijdende publiek zal wel zijn:
"als hij niet te hard had gereden was hij niet zo geschrokken".


Mgoed, ik schrik zelfs als ik me aan de snelheid houd, gebeurt namelijk niet zo vaak. :P
En waar schrik je dan van? Van die flitspaal of van het gegeven dat je je op dat moment aan de snelheid hield? :P
 
Ik dacht dat iedereen alleen maar moest glimlachen bij een flits vanaf de voorkant....zo erg is dat toch niet (financieel dan..... O-) )
 
K had het laatst nog 's nachts.
je mocht er 80 en ik reed 90
ineens zo'n flits midden in je bek, ik had niet eens tijd om te lachen naar ze.

Flitsen = Misdaad B|
 
Als je daar zo van schrikt dat je spontaan omvalt hoor je niet op de motor thuis O-)
:^ Buurmeisje bij m'n ouders thuis is 't geschrokken van een bliksemflits in de verte en met d'r auto de sloot in gereden. |(
Ik kan daar met m'n pet niet bij.
Hoe haal je 't in hemelsnaam in je harses om je stuur om te gooien omdat er in de verte (al is 't vlak bij, wat dan nog) iets flitst. :?
De enige verklaring is pure stommiteit of onkunde.

Dan hoor je dus niet op de weg thuis.
 
K had het laatst nog 's nachts.
je mocht er 80 en ik reed 90
ineens zo'n flits midden in je bek, ik had niet eens tijd om te lachen naar ze.

Flitsen = Misdaad B|
Volgens mij mogen ze maar tot 50km/h van voren flitsen? :?


Wel lullig voor die gast aangezien ze nu nog de boete kunnen opsturen aangezien hij wel geflitst is en ze nu wel weten wie het was :X
 
Volgens mij mogen ze maar tot 50km/h van voren flitsen? :?


Wel lullig voor die gast aangezien ze nu nog de boete kunnen opsturen aangezien hij wel geflitst is en ze nu wel weten wie het was :X

dat zou echt heel sneu zijn B|
 
(uit de Stentor van vanmorgen)

Motorrijder schrikt zich kapot van flits
Wilp - een 25-jarige Eerbeekse motorrijder is zo geschrokken van een flitspaal langs de Molenallee in Wilp, dat hij de controle over het stuur verloor en viel. Hij brak zijn sleutelbeen en beschadigde kleding en motor. De bestuurder werd overgebracht naar het ziekenhuis.


Zie je wel: flitspalen zijn levensgevaarlijk :+


Mn oma in een stocking vind ik gevaarlijker vooral ze denken dat ze sexy zijn.
 
Ha, op de weg langs de ringvaart bij Lijnden stond (staat?) een voorflitser. Elke dag even gauw het gas opendraaien en :W voor de camera *D
 
Ha, op de weg langs de ringvaart bij Lijnden stond (staat?) een voorflitser. Elke dag even gauw het gas opendraaien en :W voor de camera *D

Waar staat dan de naflitser :?


Lijkt het je niet verstandiger gewoon even het gas dicht te draaien daar ipv uit te lokken dat er een keer een politiecontrole je staat op te wachten ??
 
:^ Buurmeisje bij m'n ouders thuis is 't geschrokken van een bliksemflits in de verte en met d'r auto de sloot in gereden. |(
Ik kan daar met m'n pet niet bij.
Hoe haal je 't in hemelsnaam in je harses om je stuur om te gooien omdat er in de verte (al is 't vlak bij, wat dan nog) iets flitst. :?
De enige verklaring is pure stommiteit of onkunde.

Dan hoor je dus niet op de weg thuis.

Dat je van een flits in de verte verschiet, daar kan ik ook niet bij. Maar
vroeger is de bliksem eens op een goeie 20-30 meter van ons ingeslagen terwijl op de snelweg reden. Dat gaat 1. heel erg luid 2. die flits is heel fel & 3. heel erg warm. Onwillekeurig reageer je en ga je toch effe van je lijn af hoor.

Soit door flits van een flitspaal vallen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan