Motorrijder stil op de A29 / Haringvlietbrug

en jij denkt dat elke mf-er met een stikker rijdt?? :?


Zeker niet... maar er zijn "slechts" een paar duizend actieve MF-ers van de ca. 60.000 aangemelde leden... dat betekent dat er een slordige 400.000 niet leden zijn. De kans dat iemand zonder stikker een actieve MF-er is, is derhalve behoorlijk klein... ;)
 
Jij bent anders ook lekker op weg op deze manier :P
:Y


moet je nu eens proberen in de benelux tunnel, ook wat meer (vracht)verkeer dan in 69 denk ik :p
Afgelopen zondag nog gedaan.......die vluchtstrook is echt TE smal :X
En dan duurt het best lang voordat zo'n rood kruis er komt te staan....toch wel een minuut of 20........mja...we hebben t overleefd....alhoewel zo'n vrachtwagen met 100km/u op een halve meter van je niet echt goed is voor je zenuwen :9
 
ff_ringmaul_01_72dpi.jpg


deze is handig. halve liter en past altijd. Ik heb m zelf al een tijd in huis. en ik zal m ook maar eens gaan vullen, want moest laats een keer 2 km duwen.

preview5.jpg
 
OMG in tunnel lijkt me helemaal eng omdat je nergens naar toe kan, behalve natuurlijk een nooduitgang maar die zitten ook maar om de paar 100 meter.

Maar wel debiel dat hij niet gewoon effe over de vangrail klom of er tussen ging staan en effe rood kruis vraagde, dat zullen ze zeker wel doen lijkt me. Want als aanrijding komt geeft niet alleen hoop leed en schade maar ook nog (langere) files

Oohja kan natuurlijk dat hij geen mob bij zich had en drm ze motor zo snel mogelijk weer aan de praat probeerde te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan