motorrijder verongelukt.......................

NU, inmiddels 1 jaar na mijn eigen ongeluk.....

Kan ik nog steeds niet overweg met dit soort vreselijke berichten en vrees dat het altijd wel zo zal blijven ;(

Voorheen besefte ik het allemaal niet zo al vond ik het nog zo erg !
NU voel ik tot op het bot, wat er door jullie heen moet gaan.
Welk een machteloos gevoel er door je heen gaat waar je geen donder mee kan.
De vele vragen die jullie in een klap erbij gekregen hebben waar waarschijnlijk nóóit meer antwoord op komt :?
en...het aller ergste....het vreselijke gemis.

Ik wens Astrid , Pim en Koen heel veel moed en sterkte vanuit de grond van mijn hart '(
Hopelijk vinden jullie héél veel steun in jullie omgeving -O-

R.I.P Paul

Paul
 
Astrid, Pim, Koen, TS en alle andere familieleden en vrienden, ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst met dit verschrikkelijke verlies!

;( ;( ;( RIP
 
Ik kende hem persoonlijk, vriend & clublid.

Deed geen vlieg kwaad en was de goedheid zelf. Vaak worden deze dingen gezegd als er iemand overleden is om de pijn te verzachte, maar in sommige gevallen zoals deze is dit niet gelogen.

De pijn wordt vergroot als je ziet dat hij een vrouw met 2 kinderen achterlaat.
Twee zonen, (Pim) 2 jaar en, (Koen) 8 dagen. Ook is zijn vrouw 4 dagen voor zijn ongeluk jarig geweest, en begon hij bijna aan zijn wel verdiende vakantie van 4 weken.

Ik zou jullie ook graag willen uitnodigen als steun voor de nabestaande, om het condoleance register op onze site te ondertekenen:

www.mc-de-chicane.com

Alvast hartelijk dank voor al jullie steun, Joske
 
Wat verschrikkelijk. Ik wens zijn vrouw en kids alle kracht toe, om dit te verwerken. Ik ben er kapot van.
 
Heel veel sterkte voor de Familie en Vrienden gewenst '(
 
damn ik las het in de krant al ja. Wat een raar ongeluk! Hoe kan hij nou haaks op de vangail gekomen zijn? Was er al iets mis van te voren? Onwel? iets op de weg? Highsider wellicht?

Ik heb net effe op de site gekeken en ben tot tranen geroerd. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan