Motorrijders gezocht voor promotiefilm

Mits je een powerrangerpak, 173.84 pk op de dyno, poserhelm, bijgevijlde kneesliders en een goed werkend toetsenbord hebt moet dat natuurlijk moeiteloos lukken :Y
Dit is geen specifieke verwijzing naar een of meerdere mf-ers :+

Clowntje lult zoals hij schrijft en schrijft zoals hij lult...
No keyboardridder on this side... ;)

En busmisbruikert knalt met mijn bus gewoon motoren voorbij in de bergen...
I've seen it myself... :Y
 
Jaaaa, ik mag naar de opnames!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Toch op de Harley :)

De inschrijving is gesloten, helaas.​


En een kleine -off topic- aanvulling.

De paashaas komt dit jaar definitief niet langs...
full
 
Clowntje lult zoals hij schrijft en schrijft zoals hij lult...
No keyboardridder on this side... ;)
Jammer dat je dat soms/vaak doet over de rug van een ander(zijn/haar persoonlijke situatie) en dat je zo lult dat je niets eens goed door hebt wat er eigenlijk speelt alleen maar om je euforie om aandacht te halen :Y
 
Laatst bewerkt:
Geachte motorrijders,


Voor ons nieuw kledingmerk dat nog in ontwikkeling is zoeken wij ervaren motorrijders in het bezit van een goed uitziende motor om deel te nemen in het promotiefilmpje van onze website.
Met deze promotiefilm willen wij het belang van veilige kleding en ons merk promoten.

De film gaat er ongeveer zo uitzien:

Een model gaat schaars gekleed achter op de motor en komt zo gezegd ten val, waardoor zij verwondingen oploopt en haar carrière als fotomodel niet meer kan vervolgen.
Door het dragen van onze veilige kleding had dit voorkomen kunnen worden.

Uw taak is sportief rondrijden met het model achterop, terwijl dit gefilmd wordt.
Een val wordt later suggestief in gemonteerd , maakt u zich daar geen zorgen over.
U hoeft dus geen stuntman te zijn.

Onze doelgroep is de jonge motorrijder.
Daarom zoeken wij ook een daarop toegespitste rijder incl. motor.
BMW’s , Goldwings, Scooters en dergelijke motoren zijn dan ook niet de geschikt voor deelname, omdat die met oudere rijders in verband worden gebracht.

Ook Harley Davidsons en soortgelijke motoren zijn uitgesloten, daar wij niet met het slechte imago in verband gebracht willen worden.


De opnames zullen een gehele dag in beslag nemen en zullen in de loop van de zomer plaatsvinden.
Uiteraard worden alle onkosten vergoed en krijgt u een waardebon voor onze kleding.


Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

Jennifer de Jong

Geachte Motorrijders,

Allereerst mijn excuses voor de blijkbaar nogal onduidelijke beschrijving.
Ik zal hier wat meer duidelijkheid in proberen te scheppen.

Alle onkosten worden vergoed, dus ook eten en drinken voor de gehele dag.
Ook bent u volledig verzekerd voor de opnamedag.
De waardebon is twv € 500 , te besteden in onze webshop.

Met sportief rijden wordt uiteraard niet stunten en/of racen bedoeld.
Misschien heb ik mij wat ongelukkig uitgedrukt, maar ik bedoel dat bijvoorbeeld bochten vlot en kundig genomen worden.
Hoge snelheden zullen zeer zeker niet gehaald worden.
De montage wordt gedaan door een professioneel bedrijf waardoor de indruk wordt gewekt dat er dat er hogere snelheden gehaald worden dan daadwerkelijk het geval is.


Ik begrijp dat hier wat onrust ontstaan is door vooroordelen.
Uit ons marktonderzoek is gebleken dat Harley en aanverwante motoren wel degelijk een minder positief imago heeft, en BMW en aanverwante motoren meer gezien wordt voor de oudere rijder.
Dit is niet mijn persoonlijke mening.
Het hoeft niet perse een supersport te zijn, een sportieve naked bike behoort zeker tot de opties.
Zolang de uitstraling maar “jong” is.

De berijder moet tussen de 21 en 35 jaar oud zijn, hoewel hier overlegd kan worden.
Eventuele aanmeldingen met deze gegevens kunnen in een privébericht aan mij gestuurd worden.

Naam:
Leeftijd:
Type motor en kleurstelling ( eventueel foto) :
Jaren in bezit rijbewijs:
Lengte en gewicht:



Met vriendelijke groet,


Jennifer de Jong
:P
 
Jammer dat je dat soms/vaak doet over de rug van een ander(zijn/haar persoonlijke situatie) en dat je zo lult dat je niets eens goed door hebt wat er eigenlijk speelt alleen maar om je euforie om aandacht te halen :Y

Goh... ik dacht dat je er klaar mee was... :?
Verder iets met spiegel en leren kijken...
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O*

1 april grap nummer 2 :P

We hebben ons achter de schermen bescheurd om alle opmerkingen. Geweldig hoe er werd gereageerd op de " speldenprikjes" richting de HD-fanaten en scooter jongens en meisjes.

Bolski en Martell: Bedankt voor het meewerken.... :}

Nu blijven er nog 2vragen eh?
-Hoeveel MF-ers hebben zich opgegeven?
-En wie is Jennifer de Jong?
 
Het model was helaas ook een beetje verdrietig toen ze hoorde dat het een 1 april grap was.

daarom hebben we besloten dat autoreply, monomuis en de andere scooterboys en ouwe lullen alsnog op fotoshoot mogen.

het model staat al te trappelen van ongeduld en heeft er veel zin aan om jullie te ontmoeten en samen te genieten.
1658_user_1084182823.jpg
 
:^ Was ook erg geinig om dit achter de schermen te volgen :}


Dit was trouwens wel een topper qua 1 April grappen _O- _O-
 
Oh en terzijde:

De "grappenmakers" hebben een " pb-topic" met daarin 510 berichten over-en weer gestuurd....

:')
 
Oh en terzijde:

De "grappenmakers" hebben een " pb-topic" met daarin 510 berichten over-en weer gestuurd....

:')

Waarvan twee niet meer ingelogd waren sinds 24 maart dus als die hun MF opstarten krijgen ze dus 510x p.b. als eerste op hun scherm _O- _O-


})
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan