Motorrijders gezocht voor promotiefilm

*O* *O* *O* *O* *O*

1 april grap nummer 2 :P

We hebben ons achter de schermen bescheurd om alle opmerkingen. Geweldig hoe er werd gereageerd op de " speldenprikjes" richting de HD-fanaten en scooter jongens en meisjes.

Bolski en Martell: Bedankt voor het meewerken.... :}
:^
en het mooie is dat 2 van de mensen in het complot niet online zijn geweest en dus straks 510 inbox berichten hebben :')
_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Was ff heerlijk lachen idd, bedankt voor de medewerking allemaal
 
Goeie mop *O*
maar geen model dus :/ B|


Werd u gebracht door:

Zeeslot, Aardappel, Bolski, fubaar, Martell, Meangreengirl (aka Jennifer), pepe, Ratz, RideRick, Schwenneh, Tex, Trouble

Opbrengst: vijftig (50!) aanmeldingen :)
 
50 aanmeldingen nog? Arme jongens. Die zullen nu wel balen. :)


Ik vraag me trouwens af of dit topic wel 28 pagina's had bereikt als ik niet ging stoken over de motorscooter. :) Kon me trouwens al niets schelen wat een ander denkt, maar vind het altijd mooi om mensen kwaad te maken/gefrustreerd te zien. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mmm, persoonlijk vind ik hem matigjes.
 
Laatst bewerkt:
50 aanmeldingen nog? Arme jongens. Die zullen nu wel balen. :)


Ik vraag me trouwens af of dit topic wel 28 pagina's had bereikt als ik niet ging stoken over de motorscooter. :) Kon me trouwens al niets schelen wat een ander denkt, maar vind het altijd mooi om mensen kwaad te maken/gefrustreerd te zien. 8-)
En dat zegt de persoon die zich serieus beledigt voelde door dit topic _O-
 
Dat sowieso _O- ik ben eigenlijk wel benieuwd wie zich allemaal hebben aangemeld, maar ach de teleurstelling is voor sommigen al groot zat denk ik :+
Had me aangemeld, je weet maar nooit tenslotte. :P
En het is geen 1 april grap geweest. 1 april grappen vinden traditie getrouw plaats op 1 april. Niet eerder :+
 
Laatst bewerkt:
Mwa, als je een 1 april grap start op 29 maart zonder een referentie naar bv donderdag as. te maken is het meer een eind maart grap
 
Had me aangemeld, je weet maar nooit tenslotte. :P
En het is geen 1 april grap geweest. 1 april grappen vinden traditie getrouw plaats op 1 april. Niet eerder :+
eigenlijk wel he, waar komt eigenlijk die hele 1 april traditie vandaan? en dat kikker in je bil gedoe? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan