Motorsport Zaanstad failliet

Faillisements verkopen gaan via echte boedelveilingen, niet via een advertentie. /Halflive.Netjes dat iedereen geheel belangeloos kwam condoleren met het faillissement. :Y


Er werd zelfs in het dorp waar ze zelft woont deur aan deur "geflyerd". Ze zal er zelf dus ook 1 gehad hebben denk ik :P

Een "echte" faillisements verkoop dus.. :N


Ook de 70% regel is nagenoeg niet opgegaan zag ik. Meeste was 40% of 50%.
 
Laatst bewerkt:
Zag net een foto op nieuwsmotor. Maar vond het wel een beetje sneu al die mensen die daar zo staan en dan maar graaien.
Dat zie je verkeerd, ze steunen de leveranciers van Zaanstad doordat de curator zodat deze zijn eigen salaris kan terugverdienen. :+
Ik kreeg bij de ingang een sticker van 70% die mocht je op elk gewenst product plakken. De mijne zit op een Rev'it victory pak, 630,- korting *O*
Maar wat heb je dan betaald?
Ik heb deze maand een Lookwell pak gekocht bij Motorsport Holland voor 150 euro. ;)

Het klinkt trouwens wel goed en het is vast een mooi pak. :9
 
Ik kreeg bij de ingang een sticker van 70% die mocht je op elk gewenst product plakken. De mijne zit op een Rev'it victory pak, 630,- korting *O*

Een sticker voor korting op één product te plakken ??

Volgens mij moet de curator een gat in de lucht springen als je 40 pakken wilt hebben met korting en niet één.
Waarom een sticker? anders geen korting?
Volgens mij moest er zo veel als mogelijk geld binnenkomen voor de schuldeisers of zie ik dat verkeerd.
Was de hele verkoop een fake?
 
Overal zat 40%, 50% of 60% korting op (dat pak 40% geloof ik). Die sticker was gewoon extra korting op 1 artikel. Ik denk dat alles wel weg was aan het eind van de dag.

Maar wat heb je dan betaald?
Ik heb deze maand een Lookwell pak gekocht bij Motorsport Holland voor 150 euro. ;)

Het klinkt trouwens wel goed en het is vast een mooi pak. :9

Nog 270,-
 
Laatst bewerkt:
Troost je...er staat nog een heleboel zover ik kon zien vanochtend. Ik reed er even langs om te kijken wat er nog was. Ut was donker maar zag diverse termi's liggen, zat revit spul in zwart/wit en giga veel banden. Verder dan een meter of 6 kon ik niet kijken....
Kijk niet gek op als er nog een verkoop komt...
 
Laatst bewerkt:
Ging raar met die kortingen. Op een gegeven moment stond er iemand aan iedereen 70% stickers uit te delen, maar anderen kregen die weer niet. Raar dat ze niet gewoon een x aantal procent op alles geven. Had het idee dat ze lukraak stickers hadden zitten plakken.

Was belachelijk druk s'ochtends, zo druk is het daar nog nooit geweest :')
 
En de rij werd nog 2x zo lang :X

GroteFoto-867DBIKU.jpg
 
Goh zaak gaat failiet omdat ze geen klanten hebben.... Beetje korting en uitverkoop en de mensen staan te dringen voor de deur.. Echte hollanders he , opzoek naar de laagste prijs :p
 
Goh zaak gaat failiet omdat ze geen klanten hebben.... Beetje korting en uitverkoop en de mensen staan te dringen voor de deur.. Echte hollanders he , opzoek naar de laagste prijs :p
Dat is wat 'we' doen eh. Massaal met z'n alleen één zaak mijden, wachten op faillissement en dan goedkoop de boel leeg roven :+
 
Toch jammer dat ze dicht zijn gegaan. :'(
Ik haalde al mijn kleding en accessoires daar vandaan.
Wilde nog dezelfde laarzen als die ik daar eerder gekocht had. Maar ze hadden ze niet meer in mijn maat.
Ik heb alleen een backprotector gekocht. Was eerst €100. Ging voor €9,40 mee. :)
 
Troost je...er staat nog een heleboel zover ik kon zien vanochtend. Ik reed er even langs om te kijken wat er nog was. Ut was donker maar zag diverse termi's liggen, zat revit spul in zwart/wit en giga veel banden. Verder dan een meter of 6 kon ik niet kijken....
Kijk niet gek op als er nog een verkoop komt...

Ik ging er rond 13:00 uur weg, en toen was er inderdaad nog wel redelijk wat. Veel Macna kleding, van Revit lag er nog wel wat, maar het meeste was al weg denk ik. Van helmen en laarzen was weinig meer over volgens mij. Banden waren hoofdzakelijk goedkope/oude banden. Overigens lagen er denk ik niet meer dan 20/25 banden. Zouden ze dan toch nog meer voorraad gehad hebben?

Dat hele stickerverhaal zegt me ook niks, toen ik binnenkwam werden er helemaal geen stickers uitgedeeld. Heb ook niks gekocht dus maakt verder niet uit, maar wel vreemd dat ze daar op een bepaald moment mee zijn gestopt.

Viel me trouwens wel op toen ik wegging (je moest eruit door de werkplaats), dat de werkplaats nog bijna volledig ingericht was. De bruggen waren er wel uit, maar al het gereedschap hing nog netjes gesorteerd aan de wand. Vond het wel apart dat ze dat nog niet hadden weggehaald. Daar had ik liever een paar minuutjes geshopt :Y
 
Ik ging er rond 13:00 uur weg, en toen was er inderdaad nog wel redelijk wat. Veel Macna kleding, van Revit lag er nog wel wat, maar het meeste was al weg denk ik. Van helmen en laarzen was weinig meer over volgens mij. Banden waren hoofdzakelijk goedkope/oude banden. Overigens lagen er denk ik niet meer dan 20/25 banden. Zouden ze dan toch nog meer voorraad gehad hebben?

Dat hele stickerverhaal zegt me ook niks, toen ik binnenkwam werden er helemaal geen stickers uitgedeeld. Heb ook niks gekocht dus maakt verder niet uit, maar wel vreemd dat ze daar op een bepaald moment mee zijn gestopt.

Viel me trouwens wel op toen ik wegging (je moest eruit door de werkplaats), dat de werkplaats nog bijna volledig ingericht was. De bruggen waren er wel uit, maar al het gereedschap hing nog netjes gesorteerd aan de wand. Vond het wel apart dat ze dat nog niet hadden weggehaald. Daar had ik liever een paar minuutjes geshopt :Y

Het gereedschap wordt over 2 weken online geveild
 
Er wordt ook iets geroepen over wanbeheer. Een zaak kan op meerdere manieren naar de knoppen gaan.
Veel verhalen gaan ook viavia.
De 1 hoorde dit, de volgend hoorde dat, en de 3e weet zeker dat.....

Mooi voorbeeld is dat spelletje bij "ik hou van Holland"
Nummer 1 leest een verhaal voor en via 2 andere moet het aan nummer 4 vertelt worden.
Daarna moet nummer 4 het verhaal weer vertellen.
Het verhaal is nog nooit compleet door nummer 4 vertelt _O-
 
Veel verhalen gaan ook viavia.
De 1 hoorde dit, de volgend hoorde dat, en de 3e weet zeker dat.....

Mooi voorbeeld is dat spelletje bij "ik hou van Holland"
Nummer 1 leest een verhaal voor en via 2 andere moet het aan nummer 4 vertelt worden.
Daarna moet nummer 4 het verhaal weer vertellen.
Het verhaal is nog nooit compleet door nummer 4 vertelt _O-
_O- :^

Wij deden dat in de kleuterklas, na kleuter nummer 30 was het verhaal echt het tegenovergestelde van het verhaal wat de juf bij kleuter nummer 1 in het oor had gefluisterd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan