muziek luisteren op de motor?

Radio - cd speler + 8 speakersysteem standaard item op mijn fiets, 6 cd wisselaar zelf toegevoegd. Altijd goede muziek.

En dat de muziek zou afleiden is kul. Je hebt in je koekblik toch ook radio aan?
 
Heb een intercom systeem van autocom op m\'n motor. Heb m\'n MP3 speler er wel eens op aangesloten. Viel eigenlijk best tegen. Tot 80 km/h kan je nog redelijk goed muziek luisteren maar daarna wordt de muziek verneukt door windgeruis. Terwijl praten met duo tot 240 mogelijk is Harder zetten wil wel, maar is niet goed voor je oortjes.... Ik heb het maar gebruikt het nooit.
 
Op donderdag 09 januari 2003 16:33 schreef Lemmy het volgende:...Maar doe nooit dopjes in, dan sluit je alle info van buiten zo goed als uit, en die heb ik er graag bij...
Op donderdag 09 januari 2003 16:16 schreef Maku het volgende:
oordopjes zijn af te raden gaat zeer doen in je oren na een tijdje en je hoort geen FL*kker op de snelweg... idem met ingebouwde .. het is af te raden ...
Wat een onzin zeg! Als je goede (op maat gemaakte) oordoppen hebt krijg je geen last van je oren, hoor je nog genoeg van het overige verkeer en wordt je niet doof van het windgebulder.

En voor wat muziek: gewoon lekker zelf zingen!

[edit]
Tenzij ze natuurlijk dopjes van een discman/minidisc bedoelen, dan heb ik niks gezegd :X
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Wat een onzin zeg! Als je goede (op maat gemaakte) oordoppen hebt krijg je geen last van je oren, hoor je nog genoeg van het overige verkeer en wordt je niet doof van het windgebulder.

En voor wat muziek: gewoon lekker zelf zingen!

Ik denk dat ie oordoppen van een discman bedoelde met dat zeer doen. Maar iid, goeie oordoppen op maat krijg je geen last van en helpen het best.
 
Radio - cd speler + 8 speakersysteem standaard item op mijn fiets, 6 cd wisselaar zelf toegevoegd. Altijd goede muziek.

En dat de muziek zou afleiden is kul. Je hebt in je koekblik toch ook radio aan?

Idd, en alsof je je motor nog hoort lopen bij 130.....hahaha, hou op, ik hoor dan echt niks meer, dan heb ik liever muziek erbij aan...
 
heb het ook es geprobeerd een tijdje terug.. :)
en net dan moeten ze toch wel Chicane - Salt Water draaien zeker?? :z
wegzweefmuziek.. :) ik doe het trouwens nooit meer, met muziek op rijden met de motor.. je wordt veel te snel afgeleid..

en ivm oordopjes, die zijn NIET schadelijk eh. voor autosnelwegritten of langere toerritten steek ik ze altijd in, gewoon van die simpele schuim-oordopjes.. in Motorweek2 heeft eens een dossier omtrend helmen en oordopjes gestaan.. en geloof me vrij als ik zeg dat ze écht wel nuttig kunne zijn.. :) ook bij traag rijden..
 
hallo ik heb een gl 500 en daar zit natuurlijk muziek op.
zonder muziek toeren kan \'tuurlijk niet.ik heb gewoon een autoradio ingebouwd.
het ligt erook aan wat je hoord.veel hardrock=hard,roekeloos rijden,rustige muziek=rustig rijden,dancemuziek=blij rijden.
 
meestal heb ik rock muziek op.en op m\'n soes streetfighter een walkman met rock,kun je je voorstellen hoe ik dan rij??!!!
 
If it ain\'t rock it sucks *D

Ben overigens wel tegen muziek op de motor..

a : het verminderd de oplettendheid
b : je gaat meer aan het gas hangen > :)
c : je bent toch godverdomme geen goldwing :P ;)
 
Geen muziek op de motor... word ik veel te veel afgeleid.
Je moet ook geen DVD speler op je motor monteren
whacky26.gif
lol01.gif
lol06.gif

lol04.gif
 
Effe denken..

Ga ik gek rijden dan=> fear Factory - Shock \\ Metallica - I Dissappear

ga ik toeren dan => beethoven 5th Symphony 1st movement

8-)
 
Laatst bewerkt:
Heb voor wat kortere stukken een MP3 spelertje (kleine walkman formaat) met doppies in m'n oren.
De muziek die ik dan graag hoor is Metallica en Skunk Anansie (Skin).
Maar wat Capoeirist al zegt: het vermindert wel enigszins de concentratie (lees: 'k ga meer gas geven)... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan