Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

Zonta doet het op dezelfde manier als vorig jaar, door het seizoen gestaag progressie maken. Hij had overigens zijn materiaal ook veel later binnen dan zijn conculega's en daardoor test achterstand met de Moto3. Hij heeft wel veel getraind met de "standaard" NSF.
 
Volgend jaar voorin het veld verwacht ik !
Veijer lijkt het allemaal niet te kunnen waarmaken, valt mij gewoonweg tegen.
 
Volgend jaar voorin het veld verwacht ik !
Veijer lijkt het allemaal niet te kunnen waarmaken, valt mij gewoonweg tegen.
Gewoon tegen is misschien iets teveel gezegd, ook in de RBRC is het nog niet je van het.... veel crashes. Misschien te graag willen van Collin in combinatie met geduchte concurrentie... Hij heeft wel drive dat gastje... Zonta overigens ook .
 
Nou laat ik het zo zeggen ; hij valt mij persoonlijk gewoon tegen.
Ik had hem eigenlijk hoger zitten dan Zonta, al krijgt Zonta makkelijker en beter materiaal waarschijnlijk.
RBR onderscheid hij zich negatief vind ik, kan snel verkeren maar ik had er echt meer van verwacht.
 
Nou laat ik het zo zeggen ; hij valt mij persoonlijk gewoon tegen.
Ik had hem eigenlijk hoger zitten dan Zonta, al krijgt Zonta makkelijker en beter materiaal waarschijnlijk.
RBR onderscheid hij zich negatief vind ik, kan snel verkeren maar ik had er echt meer van verwacht.
Dat mag, geen probleem ieder zijn eigen mening.
Denk niet dat Zonta echt beter materiaal heeft, zonta ex motor McPhee, maar Collin dacht ik de Husky's van vorig jaar van team van Max Biaggi. De enige maar is dat de motoren voor Junior WK doorontwikkeld mogen worden in tegenstelling tot de GP's. Weet eigenlijk niet of hier ook corona ontwikkelings beperking geldt als in de GP's. Zonta heeft natuurlijk wel goede ondersteuning vanuit Petronas, zijn vader, zijn oom en Peter Bom...
 
Jij hebt eigenlijk gewoon gelijk, het zal niet zo zeer beter materiaal zijn maar idd de groep er om heen maakt een behoorlijk verschil ( denk ik )
 
Dodelijk ongeval in het HETC race 1 op Aragón vanochtend. Hugo Millán is aan zijn verwondingen overleden.
De race is nog wel herstart en de Moto 3 race is ook nog gereden. Toen bekent werd dat Hugo het niet heeft gered zijn de andere races afgelast.
Zonta stond als 8e op de grid en is als 11e gefinisht.
Het VEC stond vanochtend wel in de lijst op de eurosport player, maar nu ik die wilde kijken staat hij er niet meer tussen.
Toen ik op de site van het CEV keek wist ik dus waarom.
Slecht weekend voor de motorsport. Brad Jones ligt ook nog steeds in coma en het ziet er niet echt goed uit geloof ik.
 
Geen Collin Veijer in Oostenrijk. Het zit hem niet echt mee dit seizoen. Covid, valpartijen, zeer matige kwalificaties in het CEV waardoor hij het zichzelf wel heel moeilijk maakt voor de wedstrijden.
Hij kan het echt wel maar van een stijgende lijn, net als Zonta, is geen sprake. Zag/zie in hem een toekomstige Gp rijder in de Moto 3, maar vrees dat hij dat niet gaat worden.
 
Jij omschrijft mijn gedachten.

volgens mij staat hij nu op een 2 spoor, de ene kant is alsnog die gp carriere en de andere is geen gp carriere..
Het is te hopen dat de juiste mensen hem wel op de juiste waarde geschat hebebn in een veld vol spanjolen
 
Mooie 9e plek voor Zonta, ondanks een niet zo'n goede start. Langzaam opgewerkt naar een kopgroep van 14. In de laatste bocht gingen er nog een paar uit de kopgroep af. Plek 15 voor Collin ondanks 2 !! Long lap penalty's.
 
Mooie 9e plek voor Zonta, ondanks een niet zo'n goede start. Langzaam opgewerkt naar een kopgroep van 14. In de laatste bocht gingen er nog een paar uit de kopgroep af. Plek 15 voor Collin ondanks 2 !! Long lap penalty's.
13 en 14 in race 2. Op zich een prima weekend voor beide waar ze goed mee konden komen voor de punten. Volgend jaar hopelijk nog een stap extra.
 
Tsja, Zonta heeft nog niet echt geluk gehad. Je ziet wel dat er in zn pace echt progressie zit. Denk dit jaar heel heel veel leren, en dan volgend jaar eens kijken of er wat resultaten gehaald kunnen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan