Nieuwe aanwinst: 1970 CB750K0 orgineel!!

Hallo.

Bedankt voor jullie reactie Lecram en Ed.
Mijn K2 staat op papieren ( qua frame en motorbloknummer ook trouwens ) als een 72er dus dan zou ik ook zo'n plaat aan kunnen vragen denken jullie?

Ga er in elk geval effe achteraan.

Ik zou gewoon ff de RDW bellen, dan heb je zo antwoord. Ik vermoed van wel
 
Bij deze van de RDW site:

https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Rijden-met-donkerblauwe-kentekenplaten-.aspx

Rijden met donkerblauwe kentekenplaten

De kentekenplaat


Als u een voertuig heeft en u wilt daarop graag blauwe kentekenplaten voeren, dan mag dat alleen als aan een aantal voorwaarden is voldaan. In dit artikel leest u hier meer over.

U mag alleen rijden met donkerblauwe kentekenplaten als:

de datum waarop het voertuig voor het eerst op de weg is toegelaten (datum eerste toelating) vóór 1 januari 1978 ligt én
het kenteken uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters bestaat.

Voertuig uit buitenland ingevoerd
Personenauto’s, bedrijfsauto’s, motoren, trikes en quads met een datum eerste toelating vóór 1 januari 1978, krijgen bij invoer automatisch een kenteken waarmee u blauwe kentekenplaten mag voeren.

Datum eerste toelating van vóór 1 januari 1978 en geen blauwe kentekenplaten
Heeft u een personenauto, bedrijfsauto, motor, trike of quad met een datum eerste toelating van vóór 1 januari 1978 en toch gele kentekenplaten? Het is mogelijk om alsnog een verzoek te doen om uw kenteken om te wisselen naar een historisch kenteken. Na de omwisseling mag u dan blauwe kentekenplaten voeren. Hoe dit werkt leest u in het artikel Kenteken omwisselen voor historisch of oorspronkelijk kenteken
 
Terug
Bovenaan Onderaan