Nieuwe bezitter van een CB 500f van 1973!!!!!! (?)

Doen of laten ?

  • DOEN !!

    Stemmen: 11 84,6%
  • LATEN !!

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zoek een sloot op....

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Kijk, da's de mooiste kleur he? :-)

En in 1976 werd die mooie kleur ook geleverd op de/mijn CB750K6.

Dus nou ga ik ook weer ff patsen... :9

full
 
Kijk, da's de mooiste kleur he? :-)

1250, niet te gek idd. Wel jammer van het zwarte blok en de koffer / het ruitje / het idiote stuur.

Dat is allemaal wel te verhelpen.....Man, kijk eens naar die uitlaten :9~
Had ik maar wat zuiniger geleefd.....of had ik dat al gezegd?
 
Nou volk..net terug van een rondje arnhem, hardenberg, zwolle apeldoorn arnhem en..

ik heb de 500 aan de praat gekregen ; moest wel ff doorstarten. Blok klonk wat beknepen, maar geen tiks of ratels, dus dat zat wel goed. Alleen aan de rest moest aardig wat (understatement) gebeuren ; alles opnieuw spuiten, aardig roestig
buddy was goed, geen scheuren, maar toch teveel om hem 'eventjes' op te knappen. Heb er vanaf gezien ; Zoiets wordt weer een nieuw project en dat was teveel van het goede....

Maar :) wie nog een goed lopend blok wil kan hem daar vinden...

Ik wacht netjes af totdat ik deze projectjes afheb en dan komt er weer een nieuw project... ;)
 
1250. Is ietsje meer. Maar heb al teveel uitgegeven, vandaar. Had hem wél graag willen hebben.
 
Ach, met in de schuur een Honda ST1100 Pan European ABS-TCS (1993), een Ducati 996 (1999) een Suzuki T500 (1974) van mijzelf en een Suzuki SV650S Yoshimura (2004) en een Suzuki GT250 X7 (1979) van de vrouw wil ik mijzelf geen arme sloeber noemen. Het komt mij op dit moment even financieel niet uit. En ik zoek geen restauratieobject, ik vond deze CB500 gewoon een erg mooi exemplaar. Toevallig is het een van die motoren waar ik een zwak voor heb, vandaar. Ook die CB350 KO uit 1968 die ergens verderop op het forum staat vind ik errug leuk. Achj Mick Jagger zong ooit al eens: "You can't allways get what you want", en als zoiets al geldt voor Mick Jagger, dan geldt het zeker voor mij. Maar ik had hem wel graag willen hebben ;) Maar heel aardig dat je aan mij denkt, je bent écht een lieverd :)
 
Tenk Joe Duc :) was een tip van Zot om mezelf lieverd te noemen :P

Niet te geloven dat er iemand is die tips aanneemt van iemand die zichzelf "zot" noemt!

Maar goed, voor we te ver afdwalen van het topic, je bent het toch wel met mij eens dat die CB er -in iedre geval op de foto- heel strak bijstaat, toch?
 
Niet te geloven dat er iemand is die tips aanneemt van iemand die zichzelf "zot" noemt!

Maar goed, voor we te ver afdwalen van het topic, je bent het toch wel met mij eens dat die CB er -in iedre geval op de foto- heel strak bijstaat, toch?
Zot is zo gek nog niet ;)

En ja, die honda staat er netjes bij :) kzou alleen dat kofferrek en evt. die windschutzscheibe eraf schroeven. KMoet er natuurlijk wel 'outlaw' uitzien ;)
 
kheb vanavond al were gekeken naar een ander sjientje...een CB 550..zet ff je bril op...

8-)

full


kanariegeel is niet lelijk. Hij kreeg m vanavond niet aan de gang. Woensdag ga ik langs, zou die het dan gefixt hebben en laad ik hem op..
 
kheb vanavond al were gekeken naar een ander sjientje...een CB 550..zet ff je bril op...

8-)

(Afbeelding)

kanariegeel is niet lelijk. Hij kreeg m vanavond niet aan de gang. Woensdag ga ik langs, zou die het dan gefixt hebben en laad ik hem op..


Wat zit daar nou voor een voorvork in joh? Lijkt wel van een 750F2? Origineel maken wordt een heel duur grapje, ben ik bang....

Oh en ik dénk dat het een K is en geen F (gezien de zijkappies en de carbs (al is dat laatste niet goed te zien)
 
Laatst bewerkt:
Wat zit daar nou voor een voorvork in joh? Lijkt wel van een 750F2? Origineel maken wordt een heel duur grapje, ben ik bang....

Oh en ik dénk dat het een K is en geen F (gezien de zijkappies en de carbs (al is dat laatste niet goed te zien)

Inderdaad F2 voor en achterwielen, meet voorvorken. Remt wel lekker...
Inderdaad een K3, Een F heeft een plat rempedaal, geen buisvormige.
 
En..."Gemodificeerd met ZXR400 achterbrug"

Staat er in de advertentie. :?

Iemand is flink creatief geweest met dit machientje...
 
En..."Gemodificeerd met ZXR400 achterbrug"

Staat er in de advertentie. :?

Iemand is flink creatief geweest met dit machientje...


yep.. tis volgens mij een 550K in een boldor-jasje..Maar is toch grappig, die ZXR achterbrug ? Ik ga hem morgen als we eruit komen ophalen. Moet wel ff nieuwe remleiding op vóór...

Heb al wat snelle acties gepland :

- frame zwart, evenals koplamp
- tank en kapjes spuiten (zwart of racing green)
- voorpoten gewoon metallic grijs...

Verders zien we het wel...Na de winter gaat ie weer op MP....
 
Vind het gele frame toch ook niet lelijk. Als dat er een beetje knap opzit, zou ik het niet zwart maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan