Nieuwe moderator erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn we lekker mee met zo'n Mod :+

21.45uur gepost en nog geen reactie van de nieuwe Moderator :?

Ik denk dat het M-F bestuur nieuwe functie/taakomschrijvingen hebben gemaakt:Z
"De Moderator mag maximaal 8uur per dag online" Dat betekend voor Maximum van 8.00uur tot 16.00uur |( |( |( |( |( |( |( 8-) Hebben we van hem op normale tijdstippen geen last....hahaha
 
Uitkijken dus met wat ik nu ga posten gezien de reactie die er soms op volgende.
Nu zullen de gele en rode kaarten wel door het forum vliegen })


Maar goed...veel plezier i.i.g.
 
Milad... van harte... Enne niet teveel met slotjes gooien... wordt niet zo erg gewaardeerd door een aantal mensen.
 
Misschien kan Max als eerste slotje zijn eigen feliciteer-topic dichtgooien? :P

Welnee, misschien kan Max degene die als eerste op dit topic heeft gereageerd op zijn bek slaan... Dat is meer zijn stijl ;)
Gefeliciteerd Yammie :)
 
Dank u allen...was vannacht werken...toen jullie mij aan het feliciteren waren was ik de orde ergens anders aan het bewaren...(wat een beetje uit de hand is gelopen gister) en ben nou weer op mn werk....welgeteld 0 uur geslapen vannacht :P

Edit:
Enne...oh jah...don´t ya all worry...ik was ik, ben ik, blijf ik... *D
 
Welnee, misschien kan Max degene die als eerste op dit topic heeft gereageerd op zijn bek slaan... Dat is meer zijn stijl ;)
Gefeliciteerd Yammie :)
ROFL
roflmao.gif
 
[me]The Saint wil MF's bouncer even feliciteren en er op attenderen dat als modje je lief moet zijn voor je telgjes / zwelgjes / etters / schatjes. ( doorhalen wat niet van toepassing is )
[/me]



Suc7 met het scheppen van orde in chaos })


--> MF-ers: Moeten wij Max niet een soort opleiding geven? Gewoon even vervelend doen e.d.? Laten we Joking even goed flamen. Bananentaart moet dan ff een paar onzinnige topic's starten en dan kan Rev als klap op de vuurpijl een ban uit lokken. Dan hebben wij lol en anarchie en kan Max lekker oefenen }) })

[me]The Saint = nooit te beroerd om te helpen ;) [/me]
 
Succes Milad met je nieuwe job!

En weltrusten voor vandaag...

[me]JoKing heeft wel 7 uur geslapen en is nog steeds moe...[/me]
 
Gister wouden ze me ook van de verveling afhelpen...hebben ze op de plee staan snuiven...eindigte in een knokpartij 2goodguys vs.7 klootzakke...we hebben ze wel buiten gekregen *D Maar dat soort dingen maak je liever niet mee...
 
[me]The Saint wil MF's bouncer even feliciteren en er op attenderen dat als modje je lief moet zijn voor je telgjes / zwelgjes / etters / schatjes. ( doorhalen wat niet van toepassing is )
[/me]



Suc7 met het scheppen van orde in chaos })


--> MF-ers: Moeten wij Max niet een soort opleiding geven? Gewoon even vervelend doen e.d.? Laten we Joking even goed flamen. Bananentaart moet dan ff een paar onzinnige topic's starten en dan kan Rev als klap op de vuurpijl een ban uit lokken. Dan hebben wij lol en anarchie en kan Max lekker oefenen }) })

[me]The Saint = nooit te beroerd om te helpen ;) [/me]

Heb jij wel lekker geslapen vannacht?
En Rev is ook een Mod dus....

En ik zal nu niet durfen flamen met Max als Mod :+
 
Nou Milad, gefeliciteerd dan maar met je zoveelste (maar nu dan onbetaalde) baan!
Je hebt je eerste slotje al geplaatst zie ik... :P
 
Heb jij wel lekker geslapen vannacht?
En Rev is ook een Mod dus....

En ik zal nu niet durfen flamen met Max als Mod :+

Eh.. jah best. MarisKaWa en Mio vonden het heel erg gezellig gister! :) Maar wakker? Nee, hopelijk vanmiddag wel. Ik slaap graag lang en veel.

Ik weet dat Rev een modje is maar het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven })

Zou Max geen oogje dicht knijpen voor jou? ;) :+
 
Aaaah, kijk ze willen versterking! Dat is het um!!!
laugh1.gif
}) Nadat de laatste dagen hier de boel op z'n kop stond is toch duidelijk geworden dat er een ECHTE vent bij moest komen om de orde te handhaven....Nou dat zal Max wel lukken!
biggthumpup.gif


Maxxie: PROFICIAT

yelclap.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan