Nieuwe moderator erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister wouden ze me ook van de verveling afhelpen...hebben ze op de plee staan snuiven...eindigte in een knokpartij 2goodguys vs.7 klootzakke...we hebben ze wel buiten gekregen *D Maar dat soort dingen maak je liever niet mee...

Nee niet echt nee, lieten ze de stoelen wel staan? :)
 
Max gefeliciteerd met je nieuwe functie

De slotjes heb je al gevonden zie ik, toch een beetje een boeienkoning misschien :9
 
Op vrijdag 28 juni 2002 11:55 schreef Maximum het volgende:Enne, ik was de MF Wheelyking...alleen daar staat nou Moderator...gemengde gevoelens...

Dus nu kan ik officieel aanspraak maken op die titel? :+

[edit] Ohja, zal je eerst ff congratzen met je nieuwe functie...[/edit]
 
Tja, IEMAND moet toch deze eretitel met ere dragen?
Denk wel dat Dennis hiervoor in aanmerking komt! :}
Ennuh, hij blijft erop zitten! :P

Niet de goden verzoeken he...

En zo een steek is het niet. Kan hij wel hebben met die olifantenhuid.
B.t.w. hij zal toch niet reageren voor maandag want hij zit al lang en breed in Assen ;)

Zal ik dan maar een nieuw topic openen in 'Aankondigen'?
<b>Dennis for Wheelyking?</b>
 
Max als moderator :? :? :? :? :? ;)

Als dat maar wat wordt :z :z :z
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ ;)

Milad, gefeliciteerd, en ga niet naast je schoenen lopen, en aan het werk. ;)
 
BertV is de laatste tijd minder online, hij "vervangt" hem dus...
Dus dat wordt vandaag nog aangepast in de index...
BertV mag er van mij prima blijven staan hoor! Maarre ik vroeg me af welke fora Max ging beheersen, dus keek ik in de index. Toen vond ik geen Max, maar BertV. Dus vandaar.

Ga je Max, nu je moderater bent, niet meer met van die puntje typen....en dan bedoel ik dus op deze manier....ik vind dat altijd er vervelend lezen....net alsof je vreselijk ongeduldig bent...en elk moment uit je vel kan klappen...(en daardoor staat het best dreigend)...maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
 
Op maandag 01 juli 2002 17:48 schreef HElske het volgende:
Maarre ik vroeg me af welke fora Max ging beheersen, dus keek ik in de index. Toen vond ik geen Max, maar BertV. Dus vandaar.


Elk modje mod hier in elk forum waar hij wil lezen helske. Die namen bij de fora dienen niet echt meteen een doel.
PS: max gaat geen fora beheersen maar sturen.. BIG difference :)
 
Een beetje laat maar, beter dan nooit.
Gefeliciteerd Maximum met je nieuwe functie.
(Ben al op mijn bek geslagen door Max maar '( niet hart, want ik ben er nog *D ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan