Nieuwe moderator op MF

Goed verhaal :}

Even een paar voorzetjes inkoppen hoor:

Ik mag trouwens wel hopen dat er in het contract ( :X ) met Baksteen is vastgelegd dat hij gedurende zijn functie als MF moderator geen bekeuringen mag uitdelen aan mensen met een MF sticker en/of t-shirt? O-)

536 dagen geleden heeft Baksteen van z'n superieuren te horen gekregen dat hij moest infiltreren in de criminele (biker) organisatie genaamd Motor-Forum.nl. Dit is hem na veel moeite gelukt. Is "De infiltrant" misschien geen goede ondertitel voor je? ;)

Kan iemand alvast een standaard bezwaarschrift schrijven voor het geval de Polderator slotjes gaat zetten? We gaan normaal gesproken ook niet zonder slag of stoot akkoord met de sancties die politie ons oplegt, dus waarom zou dat nu anders zijn. B| :)
 
[me]Tafkaf doet nou echt niet meer mee met het crew paintbal tournooi B| [/me]
Kom je wel van thuis ophalen, dat ben ik tenslotte ook gewend })


Kan je gewoon blijven doen, Baksteen komt toch niet... :P
Hij moet toch altijd werken en anders oppassen... ;)
GGGrrr....
damn dat die kleine smurf eens geen gelijk zal hebben :X :X


Whahahahaha is het 1 april of zo })


Baksteen SUCCES!!!!! je zult het hard nodig hebben ;)
Nee, 27-06-2004.
TTsss..kwist niet dat je als mod ook dit soort dingen moest gaan bijhouden
Kom wel bij jouw voor advies als het nodig is ;)



'k Heb 't schijt aan de plietsie. Ook aan modjes. En gegarandeerd aan een combinatie van beide. B| B|
Geeft niks, is wederzijds.
Ouwe grachtenridder ;)


Leuke nickname heb jij zeg... :X

Baksteen gefeliciteerd!
Ga nu maar de boeven vangen van MF ;)
*grin, heeftie t weer voor elkaar, laat m maar, die zuurpruim, ken m langer als vandaag, je moest 'ns weten 8-) :}



hehehehe gefeliciteerd baksteen.

levert lid zijn van je fanclub in het pre-moderator stadium nu wat op?? :+
Ja, je word extra scherp in de gaten gehouden, om te voorkomen dat men gaat roepen dat er sprake is van belangenverstrengeling. ;)
 
Succes Baksteen !!!




En hou je geheimhoudingsplicht wel aan he B|
Want je kan nu iets meer dan voorheen met info vergaren.

Dat meen je toch niet dat je dat van me verwacht, he Niels???



Goed verhaal :}

Kan iemand alvast een standaard bezwaarschrift schrijven voor het geval de Polderator slotjes gaat zetten? We gaan normaal gesproken ook niet zonder slag of stoot akkoord met de sancties die politie ons oplegt, dus waarom zou dat nu anders zijn. B| :)
:P
Irl kun je bezwaar aantekenen. Hier niet B|
 
hmm dus alle anti-politie posts worden meteen gewijzigd nu :?

ff testen

Geweldig Mod zal dat zijn, die Baksteen :} :} :}



suc6 bak

Wordt niks met die Baksteen...nog nooit is een post van mij veranderd door een mod en hij is nog geen dag in fucntie en hij flikt het al B|
 
Geeft niks, is wederzijds.
Ouwe grachtenridder ;)*grin, heeftie t weer voor elkaar, laat m maar, die zuurpruim, ken m langer als vandaag, je moest 'ns weten 8-) :}

[MM](= MeligeModus)
:} :} :+ :+ :} :} Tnx, mate, and all the luck.
[/MM](= /MeligeModus)

Beware....
Nvdr: Gelieve het bovenstaande woord in het Engels te lezen, oetl*l.
 
Heeft baksteen fans dan ?

[me]M-71 zou niet blij zijn met een papiertje waarop de handtekening van Baksteen staat :X [/me]
 
Niet te snel posten hoor...volgens mij is ie flitspalen aan het plaatsen in diverse topics :o

[me]M-71 voorziet Baksteen van genoeg oefenmateriaal voor de beginnende mod :+ [/me]
 
Eigenlijk is het probleem Baksteen als Mod zo opgelost... :) :) :)

Als we nou eens beurtelings en dagelijks stennis maken in zijn district, moet hij vaak overwerken (nog vaker dan voorheen) en kan hij hier de zaken niet meer bijhouden... *D

Appeltje/eitje dus... :+
 
Eigenlijk is het probleem Baksteen als Mod zo opgelost... :) :) :)

Als we nou eens beurtelings en dagelijks stennis maken in zijn district, moet hij vaak overwerken (nog vaker dan voorheen) en kan hij hier de zaken niet meer bijhouden... *D

Appeltje/eitje dus... :+


goed, zeg maar wat ik moet doen })

kraken, schelden, te hard rijden, met eieren gooien, tegen het verkeer in rijden, bakstenen vermisleiden ik kan het allemaal 8-) :P :P
 
goed, zeg maar wat ik moet doen })

kraken, schelden, te hard rijden, met eieren gooien, tegen het verkeer in rijden, bakstenen vermisleiden ik kan het allemaal 8-) :P :P

Wow, we hebben direct al een aanmelding voor de "Hou Baksteen op de straat" actiegroep... :}

Ik zou zeggen alles vanaf te hard rijden, bijvoorbeeld op de Posbank, af en toe voor een brandje zorgen, zodra je hem signaleerd misleiden/verleiden, alles dus wat hem op straat houdt is goed... *D

Eventueel voor lekke banden zorgen tijdens zijn dienst en of andere motortechnische storingen mag ook... ;)

Hem klemrijden op weg naar huis... })
Stroomstoringen in zijn wijk, alles wat hem bij de pc weghoudt is toegestaan... :X :X
 
Laatst bewerkt:
Wow, we hebben direct al een aanmelding voor de "Hou Baksteen op de straat" actiegroep... :}

Ik zou zeggen alles vanaf te hard rijden, bijvoorbeeld op de Posbank, af en toe voor een brandje zorgen, zodra je hem signaleerd misleiden/verleiden, alles dus wat hem op straat houdt is goed... *D

Eventueel voor lekke banden zorgen tijdens zijn dienst en of andere motortechnische storingen mag ook... ;)

Hem klemrijden op weg naar huis... })
Stroomstoringen in zijn wijk, alles wat hem bij de pc weghoudt is toegestaan... :X :X

[me]janice hupt van ene been op andere *D
[/me]

lekke banden :X :X het moment dat je voelt dat je mes geen weerstand meer heeft en dan geluid van een leeglopende band :) geweldig gewoon :}


brandje stichten kan ik ook heel goed *D
leuk leuk leuk :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan