Nieuwe moderator op MF

Heeft het moderatorschap van Baksteen nog invloed op de Baksteen fanclubdag?
:?

:+
Entreegeld is verhoogd :+ })

Weet ook nog steeds niet of het nou een man of een vrouw is :?
Volgens mij hebben wij elkaar meedere malen gezien...als je je dat nog afvraagt durft ik voortaan niet meer bij jou in de buurt te komen :X :X laat staan een foto van je "vrouw" te vragen :X :X


Vrouw O-)

Hij heeft altijd excuses, constant last van Mood swings, en is altijd te laat of komt gewoon niet opdagen })
*D
B|
 
ik laat de keus over aan Rema :P ;)
akkoord ?
:(

Ik val nl niet zo op Rema z'n "kapsel" (o.a. :X :X )
full
 
:(

Ik val nl niet zo op Rema z'n "kapsel" (o.a. :X :X )
(Afbeelding)

Ik zal je matsen, jij mag dus kiezen wie er gaat verleiden en wie gaat misleiden... ;)

Maar dan niet klagen over die lekke banden zo vlak voor het aflopen van je dienst, hè... 8-)

Mmmm, misschien moet je baas je een GS geven zoals Omegast heeft, of jou dienstfiets met hem ruilen. Dan weet ik zeker dat je op straat blijft staan... }) :P ;)

En uit ervaring weet ik dat het uren duurt voor je vervangend vervoer hebt... B|
 
Zoals gewoonlijk kom ik er pas na een paar dagen erachter dat Baksteen onze nieuwe mod is O-)


Gefeliciteerd Baksteen :} :} het is je gegund ;)




[me]"ons Lianneke" kan maar niet begrijpen dat Baksteen écht zo goed is met die neusfluit :? }) :+ [/me]
 
het misleiden gaat me wel goed af geloof ik ;) :P

Had toch die andere voor jou in gedachten... :P


:} :+ :} :+ :}


[me]"ons Lianneke" kan maar niet begrijpen dat Baksteen écht zo goed is met die neusfluit :? }) :+ [/me]

Paar flessen wiskey doen ook veel goeds :P
maar ik heb niet alles in 1 keer opgedronken hoor, doe t rustig aan met dat spul O-)


idd niveau tot nu toe is bedroevend met dat ding.....omkoping dan :? ;)
Ach, kheb ze niet teveel laten lijden hoor O-) :P :X of was t nou leiden :X }) :+
 
ik weet nog niet goed wat moderator zijn inhoud, zal maar net als de rest gefeliciteerd zeggen :?

gefeliciteerd dus :)
 
nou, ik heb het dus ook maar net door,
miste idd de rest v/d kleurtjes ;)

en, wat wordt het?

poldermodel :? :?
zero tolerantie beleid :? :?
of "gewoon handhaven" :? :?


:+

succes iig met je nieuwe carriere.
gr. Jos
 
Terug
Bovenaan Onderaan