Nieuws Valentino Rossi vanaf 2006 in de F1

Moet Rossi de F1 in en kan hij het waarmaken

  • Ja,hij kan het waarmaken

    Stemmen: 38 55,9%
  • Ja, maar kan het niet waarmaken

    Stemmen: 11 16,2%
  • Nee,helemaal niet

    Stemmen: 18 26,5%
  • Geen mening

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    68
Rossi ging bij yamahaai rijden omdat hij een nieuwe uitdaging wilde..maar die is nu ook alweer voltooid dus moet rossi weer iets nieuws zoeken........vind ik :p


Proton is ook een optie :+
Ben benieuwd wat hij gaat doen
 
Je gelooft zeker ook nog in sinterklaas? :P

Maar serieus hij zoekt gewoon de uitdaging en hij kan rijden, zowel op twee als vierwielen.
Ik snap best wel dat we hier niet bij een koekblik club zijn maar toch zou het van lef getuigen.
Er is namelijk niets makkelijkers om eeuwige roem te krijgen als je op het hoogtepunt stopt.
We zien wel ik weet zeker dat er vele met mij in spanning wachten. :]
 
Proton is ook een optie :+

Juist ! Das pas een uitdaging. :) Misschien is het wel goed voor F1 eindelijk eens iets anders, momenteel en al heel wat jaren trouwens is het OERSAAI.
Alleen qualificatie zit soms nog wat spanning, als is dat ook al aardig steriel gemaakt.
Kijk dat mensen elkaar alleen nog maar in de pitstraat kunnen inhalen is niet echt een kijkgenot :(
 
het is misschien wel goed voor de motogp als rossi vertrekt, hij steekt met kop en schouders boven de rest uit. als ie weg is wordt het weer spannender.

maar de f1? tja... hij doet maar. hoewel ik dit wel onder het kopje sterke geruchten wil plaatsen.
of zet hem idd op een proton of wcm, dat is ook goed ;)
 
Het zou opzich jammer zijn als rossi vertrekt naar de F1.
Alleen zou het aan de andere kant wel weer leuk zijn als hij in de F1 die stink shumi zou kunnen bashen :)

Helemaal omdat mijn pa gek word van mijn rossi'fan' zijn en ik gek word van zijn belachelijke shumi aanhang.. ( :r )
 
Volgens mij moet ie eerst nog een jaar op bridgestone banden rijden.
 
Gelukwensen van Ferrari voor Valentino Rossi


Nadat hij zondag op het circuit van Australië zijn zesde wereldtitel had behaald kreeg Valentino Rossi van Ferrari Formule 1 manager Luca Montezemolo een persoonlijke telegram met felicitaties. Montezemolo liet eveneens in de media weten: "Wat Valentino dit jaar gepresteerd heeft is werkelijk fenomenaal. Mijn complimenten, maar hij kan waarschijnlijk nog een keer wereldkampioen worden, misschien dat hij zich kan aansluiten in een ander wereldkampioenschap", aldus een hint gevende Luca Montezemolo.

Ross Brawn, Rubens Barichello en Michael Schumacher hebben al eerder dit jaar laten weten dat Rossi heel goed een F1 auto zou kunnen besturen. Eerder dit jaar reed Valentino onaangekondigd een test rit in de Ferrari F1. Zijn sponsoren en ook het team van de Italiaanse wereldkampioen waren hier absoluut niet blij mee. Yamaha rijdt op Michelin banden en wordt gesponsord door Gauloises. Ferrari rijdt op Bridgestones en heeft Marlboro als sponsor. Ook reed Rossi niet met z’n eigen helm, maar met de helm van zijn goede vriend Michael Schumacher. Rossi bod na de testrit echter zijn excuus aan, doch de vraag van Ferrari blijft waarschijnlijk ongewijzigd. "Het is altijd moeilijk om van twee wielen naar vier wielen over te stappen en tegenwoordig is dat nog moeilijker. Valentino is een groot kampioen en een symbool voor de sport", aldus Montezemolo.


Rossi verklaart zelf het volgende: "Als ik zou rijden in Formule 1, dan gebeurt dat niet de komende 2 of 3 jaar. En ik moet eerst zien hoe goed ik zou zijn achter het stuur van een F1-wagen". Tijdens de test die Rossi heeft gereden, bracht het Ferrari team geen tijden naar buiten, doch leden van het team gaven aan dat Rossi slechts drie seconden onder de tijden van Michael Schumacher zat.


Mocht Valentino Rossi de smaak te pakken krijgen en over willen stappen naar de autosport, dan is hij niet de eerste. In de jaren zestig waagde John Surtees de gok, hij werd kampioen in zowel het motorracen als in de Formule 1.



Tekst: © H. de Jong
 
Zal ik dan eens een serieuze bijdrage leveren aan dit zoveelste Rossi/F1 topic?

Het is algemeen bekend dat Bernie Eikelstone er alles voor over heeft om Rossi in de F1 te krijgen. Het F1 kampioenschap is op sterven na dood. Niet alleen zijn er nog maar een handvol teams die het financieel trekken, erger is nog de dominantie van Schumacher, waardoor het F1 circus zijn publiciteit terug heeft zien lopen. Niet alleen qua toeschouwers, maar ook de kijkcijfers zijn wereldwijd dramatisch teruggelopen.
Om de F1 er weer bovenop te krijgen zou het een kleurrijk figuur als Rossi heel goed kunnen gebruiken. Daarbij is het nog geeneens van belang of hij dan voor het podium zou kunnen rijden of als hekkensluiter mee zou doen. Feit is dat Rossi heel veel publicitaire waarde heeft, iets wat de F1 juist nu heel erg goed kan gebruiken.

Óf Rossi daadwerkelijk de overstap van 2 naar 4 wielen zal maken hangt van een aantal factoren af. Enerzijds is er de motivatie in de MotoGP. Zolang Rossi gemotiveerd is om te winnen, zal hij in de GP's blijven. Maar hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat een carrière op 4 wielen hem ook wel iets lijkt. Daarbij gaat zijn voorkeur echter wel uit naar de rallysport en (helaas voor eikelstone en consorten) niet naar de F1.
 
Geef het stoeltje van die 1 van die vrijdag rijders aan rossi en we weten wat :)
 
Weet je zeker dat 't over Valentino gaat :?

Go Valentina, go go!! :}

nee volgens mij gaat het over Graziano Rossi, Arckiro ;)

maar even serieus:
ik vrees dat Rossi idd wel op zoek zal gaan naar een nieuwe uitdaging. Maar wat die uitdaging zal zijn en wanneer dat gaat gebeuren dat weet alleen Valentino. En volgens mij weet hij momenteel zelf niet eens wat hij gaat doen mbt racen, lijkt me logisch, zo ver vooruit kijken :?
Maar de Formule 1 wereld is zo saaaaaai dat ze blijkbaar niet veel originelers kunnen verzinnen dan iedere keer het 'Rossi gerucht' van stal te halen :Z
 
WWWhhooooeeeeeaaaa B|

Sukkel(gein)
Erg grappig je heb er waarschijnlijk geen verstand van,

Toine
Of ik er verstand van heb is een vraag die alleen beantwoord kan worden door iemand die er verstand van heeft..dus niet door jou, is mijn mening. B|

Grappig is het zeker, omdat we ook nog eens een vrouwelijke M-F'er in ons midden hebben die onder deze naam post, Hallo!!! , en waar ik een verwijzing naar trachtte te maken, maar ik denk dat jij daar niet vatbaar voor bent, Sukkel(..ook gein..)

Trouwens, heb ik in jouw tekst "italiaanse" gezet, of staat 't er gewoon! :(

nee volgens mij gaat het over Graziano Rossi, Arckiroa ;)
En wil jij voortaan m'n Nick correct spellen! :(



















:+ :P :}
 
verhaal,
Maar de Formule 1 wereld is zo saaaaaai dat ze blijkbaar niet veel originelers kunnen verzinnen dan iedere keer het 'Rossi gerucht' van stal te halen :Z

stupid.gif
 
:Z :Z

Als Rossi er al komt zal ie never nooit vooraan rijden de eerste paar jaar.
Je kan MotoGP en F1 absoluut niet vergelijken, anders kan Schumi of Montoya ook wel op een motor gaan zitten.

Tis weer een wild verhaal, komt niets van terecht.
:^

Dat Rossi met 2 wielen overweg kan wil niet zeggen dat hem dat ook met 4 lukt...
 
:Z :Z

Als Rossi er al komt zal ie never nooit vooraan rijden de eerste paar jaar.
Je kan MotoGP en F1 absoluut niet vergelijken, anders kan Schumi of Montoya ook wel op een motor gaan zitten.

Tis weer een wild verhaal, komt niets van terecht.


ken je geschiedenis !

in de jaren 70 had je een coureur die zowel in F1 en MotoGP kamioen was in hetzelfde jaar. Hoe deze persoon heette weet ik ff niet..
 
Dan wed ik mee

Moet je kijken wat een druk erop z`n schouders komt te staan
Vanuit de motogp in een Ferrari stappen en zoals je de meesten hier al hoort zal hij Shumacher wel ff stront voor de ogen rijden :Z :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan