hoe ga je die 2 leidingen aan de klauw aansluiten op je W800 ?
Puur nieuwsgierig; waarom die remankerplaat met losse boutjes aan die vulbus?koppelen zal een leuke knutsel werkje worden al gelang de knutsel vaardigheid van de TS is
Voor mij zou het meer een uitdaging zijn om er iets moois van te maken
Zoals van mijn achterrem van een projectje van mij
De onderdelen
compleet
en hoe weinig ruimte er is
Het koppelen van die zuigers onderling is niet meer dan een kleine leiding van ene gat naar het andere, en bij een van beide een dubbele banjo zodat de leiding vanaf de pomp er op kan.
Gebrek aan creativiteit hier?!?
Het koppelen van die zuigers onderling is niet meer dan een kleine leiding van ene gat naar het andere, en bij een van beide een dubbele banjo zodat de leiding vanaf de pomp er op kan.
Gebrek aan creativiteit hier?!?
Ik wil een andere klauw monteren als upgrade op een W800 en heb een Nissin klauw gekocht (los en zonder blokken). Ik verkeerde in de veronderstelling dat deze klauw afkomstig was van een Honda CBR600F PC41/11 (2011-2013). Vandaag dus remblokken hiervoor besteld, maar deze blijken na montage gewoon te kort. Wie kan mij vertellen onder welke motor(en) deze Nissin klauw gemonteerd is geweest, zodat ik de juiste blokken erbij kan bestellen?
Het koppelen van die zuigers onderling is niet meer dan een kleine leiding van ene gat naar het andere, en bij een van beide een dubbele banjo zodat de leiding vanaf de pomp er op kan.
Gebrek aan creativiteit hier?!?
Mogelijk zeker een optie Ivan,Wim geen optie om even te kijken/passen/vergelijken ?
Ik doelde op alle blatersDeze topicstarter is wel handig met remleidingen
met haaks freesje aan de binnenkant een kanaaltje vind ik mooier. Kort boutje m10 x 1.25 met ringetje op het gat en klaar.Het koppelen van die zuigers onderling is niet meer dan een kleine leiding van ene gat naar het andere, en bij een van beide een dubbele banjo zodat de leiding vanaf de pomp er op kan.