Nog een CB550K3

Ik las in jouw topic dat iemand meent dat de Honda CB 250 hartstikke traag is. Laat BackFire het maar niet horen O-). Die rijdt jou het snot voor jouw ogen met zo'n ding _O-.
 
Laatst bewerkt:
Enige wat we dan nog moeten maken is een asje waar een r clip in kan zodat we de rempook, in geval van nood, los kunnen maken en zodoende de kickstarter kunnen gebruiken. ;)

Idd BackFire, hoewel het C-klemmetje (ik noem het maar zo) ook vrij makkelijk is los te nemen en er ook weer vrij makkelijk opgaat.
Aan de schakelzijde blijkt het na-geleverde asje (het eerste asje raakte ik kwijt... :X ) net iets te kort :? . C-klemmetje krijg je er net niet op -O-
 
Dan zal hij wel een CB250N op het oog hebben (met een 400 blok erin las ik ook nog). We volgen het wel in zijn topic ;)

On Topic: de lijm is binnen :P Nou het zadel nog.

Edit: spuitwerk is klaar. Nog even het chromen sierstripje erop. Morgen heb ik het zadel weer terug.
 
Laatst bewerkt:
En....klaar! De Café Dimarco is weer de weg op:

full


full


Met zeer veel dank aan:
  • BackFire voor het schitterende zadelwerk en onmisbare hulp bij de bolt-on sessies :}
  • Dimarco: voor de even onmisbare hulp bij de bolt-on sessies :}
  • Moto Adonis: voor de bijzonder fraaie aanpassingen aan het frame :}
 
De eerste ritjes zijn gemaakt met een smile van oor tot oor :)

Blokje trekt goed en mooi regelmatig over het toerenbereik. Fietsje stuurt prima: geen trilling in het stuur en rechtuit rijdt het mooi stabiel. Het is een ander frame dus dat was even afwachten...

Paar kleine dingetjes:
- afstellen achterrem,
- zijstandaard staat iets te ver omlaag zodat je die gemakkelijk aan de grond rijdt :P
- carbjes synchroniseren,
- dunnere pakkingen tussen uitlaatbochten en de kop,
- kleine olielekkage onderaan het blok,
- misschien toch maar een blauwe plaat op de kop tikken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan