Nu ook ik een Brik!!

robss

MF'er
31 mrt 2003
83
0
bladel
Zie hier mijn eerste Brik, ziet er goed uit dacht ik....
Het is een cb 750 uit 1979.

full
 
alleen 't blauwe benzinekraantje vinnik 'n beetje vreemd :?

Ja, vond ik ook raar. De tank en zijkapjes zijn volgens mij (en de verkoper) de originele lak nog.
Alleen het rechthoekige deel midden op de tank, is volgens mij ooit opnieuw gespoten, misschien hebben ze toen meteen het benzinekraantje gespoten??

Hij vertelde trouwens ook dat hier een gemodificeerde voorrem opzit, origineel zou er maar 1 schijf opzitten, maar hier zitten er twee op, weet iemand hoe dat zit?
 
Ziet er strak uit hoor. :+
Is die eerste foto bij jou thuis genomen en zie ik daar op de achtergrond een kleiner viertaktje van Honda staan?
Ach,het brommertijdperk zul je na aankoop van dit brikje wel hebben afgesloten... :+
Welkom bij ons brikkers! :+ :+
 
Ziet er strak uit hoor. :+
Is die eerste foto bij jou thuis genomen en zie ik daar op de achtergrond een kleiner viertaktje van Honda staan?
Ach,het brommertijdperk zul je na aankoop van dit brikje wel hebben afgesloten... :+
Welkom bij ons brikkers! :+ :+

Nee, helaas hebbik hem nog niet thuis. en Ja een kleiner viertakje en ook nog van Honda.
De verkoper is helemaal Honda gek, hij heeft zelf nog 2x cb 750, 1x cb 550 en 5x 4 takt Honda brommers!
 
Mooie fiets! :}

Weet alleen niet of het zo handig is om je kenteken op MF te zetten, maar jou brik zal wel niet zo snel gestolen worden..en de pliesie heeft hier ook niet zo veel te zoeken...

Maar goed, das jou keuze. :+

Heb je nog andere modificaties in gedachten? M stuurtje? :)
 
Weet alleen niet of het zo handig is om je kenteken op MF te zetten, maar jou brik zal wel niet zo snel gestolen worden..en de pliesie heeft hier ook niet zo veel te zoeken...

Maar goed, das jou keuze. :+

Ik zag het te laat en ik weet niet hoe ik die fotos nu nog kan veranderen??
Ik kan dr in de faq ook niks over terugvinden?
 
JAAAAA! Eindelijk nog een K7 (want dat is 't ;) )

Kleur is alleen niet origineel; ze zijn alleen in roodbruin metallic ('candy alpha red') zoals de mijne (zie m'n site) en bruinzwart ('excel black')

Die kapjes ben ik stikjaloers op. :(

Succes met je mooie fiets! Nou nog op zoek naar de 4-in-4's :X

overigens: die dubbele schijf voor was destijds een Honda-accesoire. Standaard maar één schijf dus (de vork was wel al voorbereid op een tweede). Vaak werden ze met twee schijven uitgerust (net als de mijne ;) )
 
Laatst bewerkt:
Heeyy Rob proficiat jongen dat ziet mooi uit hoor. Heel veel plezier ermee en veel veilige kilometers.
 
JAAAAA! Eindelijk nog een K7 (want dat is 't ;) )

Kleur is alleen niet origineel; ze zijn alleen in roodbruin metallic ('candy alpha red') zoals de mijne (zie m'n site) en bruinzwart ('excel black')

Die kapjes ben ik stikjaloers op. :(

Succes met je mooie fiets! Nou nog op zoek naar de 4-in-4's :X

overigens: die dubbele schijf voor was destijds een Honda-accesoire. Standaard maar één schijf dus (de vork was wel al voorbereid op een tweede). Vaak werden ze met twee schijven uitgerust (net als de mijne ;) )

Jochem, zo te zien weet jij dr heel wat van.
Een vraagje op jou site zie ik dat je de vorkpoten hebt gepolijst, zijn de vorkpoten origineel blank of geverfd? De mijne zijn namelijk grijs geverfd / gespoten.
En ik denk dat mijn achterspatbord is afgezaagd, of zijn daar verschillende uitvoeringen van geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan