Omgevallen tijdens vakantie..

Die breuk ziet er echt niet goed uit en zal echt niet uit zichzelf herstellen. Daarvoor staat het echt te ver uit elkaar.
Zelf mn bovenarm gebroken iets boven de elleboog. Dit is wel uit zichzelf genezen, maar meer om het feit dat ik niet wist dat het gebroken was en ik niet naar het ziekenhuis ging omdat ik dacht dat het wel mee viel. Achteraf gelukkig na foto's gemaakt te hebben was het toch in orde en al weer vastgegroeid, krijg ik er last van, dan breken ze de boel opnieuw en dan zou het alsnog goed worden gezet :X

suc6 met herstel !
 
Hey! Ik zie 't topic net..
Heb ook zoiets gehad, gebeurd bij het crossen..
2004366179738325123_rs.jpg

Heb alleen nog nooit gelezen of gehoord dat mensen er geen pijn aan hebben.. denk dat jij wat dat betreft geluk hebt gehad :) want dan was het een stukkie lastiger geweest.

Anyways, Beterschap! Ik zie dat de afspraak al staat, dus het komt vast goed :)

@ Soes, Boef: Mijn breuk was ook 'los', het bot was helemaal door,tevens met een los stukje. Is gewoon weer aan elkaar gegroeid. Als ik nu train met gewichten knakt of knarst het af en toe nog eens.. maar niets storends of pijnlijks.
 
Hey! Ik zie 't topic net..
Heb ook zoiets gehad, gebeurd bij het crossen..
(Afbeelding)
Heb alleen nog nooit gelezen of gehoord dat mensen er geen pijn aan hebben.. denk dat jij wat dat betreft geluk hebt gehad :) want dan was het een stukkie lastiger geweest.

Anyways, Beterschap! Ik zie dat de afspraak al staat, dus het komt vast goed :)

@ Soes, Boef: Mijn breuk was ook 'los', het bot was helemaal door,tevens met een los stukje. Is gewoon weer aan elkaar gegroeid. Als ik nu train met gewichten knakt of knarst het af en toe nog eens.. maar niets storends of pijnlijks.
Is dat van jou ook vast gezet, of is het uit zich zelf aan elkaar gegroeid? En heb je er een waarneembaar verschil in schouderbreedte aan overgehouden?
 
Is uit zichzelf aan elkaar gegroeid. Nadat ze de foto hadden gemaakt en bekeken, was hun oordeel: Lekker laten hangen :+ .
Merkbaar verschil is er niet. Is me nog nooit opgevallen, ook nooit bij nagedacht eigenlijk.

Nadeel is wel.. ik zat op een gegeven moment op school.. komt een vriend aan en mept me hard op de schouder "Hee, hoeistnou?" Op zo'n moment mis je een plaatje, denk ik :+ (For the record: Hij wist het nog niet, en ik droeg geen mitella meer aangezien ik liever 'vrij' ben)

Maar volgens mij groeit het in de meeste gevallen gewoon goed aan elkaar vast. Jij hebt pech denk ik.. ook met je vakantie. Jammer man.
 
Kijk, dat staat weer netjes!

Ik heb als rontgenlaborant veel clavicula fracturen voorbij zien komen, doet meestal helse pijn. Wat dat betreft heb je dus wel geluk gehad ;)
 
Goed, was wat misselijk van de rit naar huis, maar nu gaat het wel weer. Nog steeds niet echt pijn, het zeurt nu wel iets meer, maar ik denk dat dat de huid is. Tevens wat hoofdpijn gehad.

Het had dus een dagbehandeling moeten zijn, echter bleef er iets teveel uit de drain lopen, waardoor ik 2 nachtjes mocht blijven. Verder zijn alle stukjes verwijderd en is het gat opgevuld met een kalk-verbinding, welke door het lichaam gebruikt zal worden om in bot om te zetten.

Ben benieuwd hoe het er onder de pleisters uit ziet, mag er morgen vanaf en dan mag ik eindelijk weer douchen.
 
Zo, en dan ben je vanaf nu eindelijk aan het genezen, nog een weekje of 8 en je kan weer motorrijden. Kan je nog net het einde van het naseizoen meemaken.

Heb je trouwens ook 8 weken betaalde vakantie? of is het de arm die je minder gebruikt? Mij begonnen ze na 3 weken al weer mee te nemen naar vergaderingen en na 5 weken kon ik met arm in mitella weer iedere dag naar het werk.
 
Zo, en dan ben je vanaf nu eindelijk aan het genezen, nog een weekje of 8 en je kan weer motorrijden. Kan je nog net het einde van het naseizoen meemaken.

Heb je trouwens ook 8 weken betaalde vakantie? of is het de arm die je minder gebruikt? Mij begonnen ze na 3 weken al weer mee te nemen naar vergaderingen en na 5 weken kon ik met arm in mitella weer iedere dag naar het werk.
Ik schrijf links, maar voor de rest ben ik rechts en het is dus de rechterkant.

Toen het nog los zat, mocht ik helemaal niks, alleen de laatste week, toen ik al wist dat er een plaat op zou gaan, ben ik even met de afdeling wezen lunchen en heb een middaagje gekwekt op de zaak.

Nu hoop ik volgende week te horen wanneer ik weer iets mag doen. Maar ik zal als de arts aangeeft rust te houden, dat zeker doen, heb geen zin om nog langer dan nodig er zo bij te zitten...
 
Tja zul je net zien, is altijd de 'goede' kant.
Nou ik had het schakelen met links snel onder de knie. Even wachten tot je rechtdoor rijdt en den hoppakee.

Is er nog iets op tv overdag?
 
He kubiekje,

Dat is balen, zie deze topic net. Maar voor je het weet zit je weer op de motor. Wees blij dat je op je oude blade bent gegaan, dan baal je wat minder om dat krasje.

Als je met hemelvaart maar weer kan rijden.

Greetings van je koprijder. (tijdens hemelvaart)
 
Terug
Bovenaan Onderaan