De instapprijzen zijn laag, maar zoals altijd komen er bij de beurten vaak reparaties/slijtagedelen (lees veel geld) erbij.
Vorig jaar voor mijn duc/vfr 0 euro aan kosten cq onderhoud, jaar daarvoor max. 2000 dacht ik , 2 set banden, riemschijven, kettingsets, dynamo en 2 beurten voor 2 motoren. Duur.... ...... veel geld maar verder maak ik me niet druk om.
Olie/filters zijn de kosten niet.
En met een beetje geluk komende jaar ook 0 euro. En smeer je dat uit in 3 jaar valt het toch mee....
Vorig jaar voor mijn duc/vfr 0 euro aan kosten cq onderhoud, jaar daarvoor max. 2000 dacht ik , 2 set banden, riemschijven, kettingsets, dynamo en 2 beurten voor 2 motoren. Duur.... ...... veel geld maar verder maak ik me niet druk om.
Olie/filters zijn de kosten niet.
En met een beetje geluk komende jaar ook 0 euro. En smeer je dat uit in 3 jaar valt het toch mee....
Laatst bewerkt: