moet je wel de gehele tijd blijven wachten tot er een vrachtwagen aankomt waar je ff net voor kunt duiken.Als je regelmatig heen en weer rijdt over een stuk met trajectcontrole -dan weet je dus waar het is- hoef je je op het gecontroleerde traject niet aan de snelheid te houden als je voor de éérste camera (start meting) éven vlak voor een vrachtwagen invoegt op de rechterbaan, en die rijden er bij ons op de A13 genoeg!
Je wordt dan namelijk maar 1 keer gefotografeerd, bij het verlaten van het traject. Dikke vinger voor de controlerende instantie, maar ik rij gewoon al dik een jaar 110 - 120 en ik heb nog nooit een bekeuring gehad. Bij de tweede camera laat ik 'm wel even afzakken naar een 85 km.
De éérste camera kan namelijk niet door die vrachtwagens heenkijken, nee... die camera's bestaan nog niet
PeukuhpauzeKun je beter onderweg even wachten.
Peukuhpauze
Dan maar een plaspauze, ik mag hoop ik toch aannemen dattie daar ook niet mee gestopt isVolgens mij is stek gestopt met roken
moet je wel de gehele tijd blijven wachten tot er een vrachtwagen aankomt waar je ff net voor kunt duiken.
Kun je beter onderweg even wachten.
'k Dacht dat we snel reden om wat vlotter van A naar B te rijden ....... hoe strookt dat met onderweg ff wachten en/of peukenpauze?? Ik vind de tip een zeer bruikbare. Zat vrachtwagens en bussen op de weg. Loont de moeite van het (voorzichtig) eens proberen :-)
Totnutoe is de enige trajectcontrole die lucratief is op de A13, en nee, daar zitten geen afslagen tussen en alleen een begin en eindmetingMaarre, is het niet zo dat onderweg meerdere keren je snelheid wordt gecheckt met zo'n camera? Bijvoorbeeld bij de volgende op/afrit?
Ik bedoel dus dat je wel meer dan 2 camera's tegenkomt. Dat dacht ik tenminste...
nee zo werkt het niet ze meten hoe lang je over een bepaald traject doet en dan berekenen ze de snelheid,dus al de eerst je niet ziet kunnen ze het bij de 2de camera niet uitrekenen,teminste dat dacht ik danMaarre, is het niet zo dat onderweg meerdere keren je snelheid wordt gecheckt met zo'n camera? Bijvoorbeeld bij de volgende op/afrit?
Ik bedoel dus dat je wel meer dan 2 camera's tegenkomt. Dat dacht ik tenminste...
Zal die vrachtwagenchauffeur blij mee zijn.éven vlak voor een vrachtwagen invoegt op de rechterbaan
Vind jij 80 gewoonWhahahaa.....en dan heb je het rotsysteem om de tuin geleid en dan ben je daar zo druk mee geweest dat je er uiteindelijk waarschijnlijk 5 minuten langer over gedaan hebt dan wanneer je gewoon zou hebben gereden
jij gaat zeker voor de beker, sluit maar achter aan.Vind jij 80 gewoon
Je wint er nog geen minuut meemaar je hoeft niet het hele traject naar die k*t km-teller te gaan zitten kijken.
Waarom gaan jullie niet gewoon fietsen?
Mwoah, ik denk dat De Instanties daarvoor niet op MF hoeven mee te lezen (geef mij zo'n baantjeSinds kort valt er met het systeem niet zoveel meer te fucken op de A13. Vroegah kon je tussen de lussen doorrijden, dat werd hier op het forum dan ook luidkeels verkondigd. Wel handig voor de meelezende instanties, want nu liggen er us extra lussen, ook in het midden tussen de lussen op de rijbanen. Dus truuks uitwisselen zou ik per mail doen of anders niet.
gewoon met je voet voor de kentekenplaat.. kun je gewoon door blijven vlammen... ook een wereld truuk voor bermtoeristen die je te laat ziet en het te gevaarlijk is om te remmen.
Ik rijd niet zo vaak op trajectcontroletrajecten,
maar gisteren toevallig over de A4.
Zag ik het nou goed dat die camera's vanaf de voorkant kijken?
Hoe doen ze dat dan met motoren?