Ongeduldige koekblikker

8 mei 2009
133
0
Musselkanaal
ik zo straks op de motor ff richting delfsail (delfzijl) staat voor delfzijl de brug open...passerende boten..hele lange file en dan heb je van die *&^%$#@ die geen geduld hebben...

ik kom daar dus aanrijden met 100 hop file ik dus stoppen ik zie dus dat de brug open staat dus ik denk kga der ff bij langs...ca 10-15km/h dus ik rijd netjes langs de autos de brug ging langzaam al naar beneden en wat gebeurd er? meneer had geen zin om nog 2 minuutjes te wachten dusgooit zo zijn stuur om om te keren (dubbel doorgetrokken streep) en ziet mij over het hoofd!! ik knijp de remmen in en voorwiel schiet weg kon hem nog net houden...ik sta echt net 10 cm voor die auto stil..zegt ie tegen mij..ga es aan de kant! ik helemaal pissd...en zeg of zijn spiegels er voor de show op zitten...maar meneer had geen zin in discussie en wil even stoer wegrijden met gierende banden en rijd zo zijn eigen spiegel stuk met een andere auto! }) :Y *O* NET GOED!!!

heb nog even gezwaaid kon die niet waarderen....

ciao mark
 
Toppie dat ie ze spiegel daarna eraf rijd, jammer dat iemand anders daar dan weer de l*l mee wordt. Wel strakke rem actie.
 
nou was nog grappig...ik wou em eerst tegen de spiegel aan slaan maar ik d8 houd je in en paar seconden later rijd die hem zelf stuk hahaha
 
KarmaCop-311x322.jpg
 
Ah heerlijk zulke momenten, dat mensen krijgen wat ze op dat moment verdienen :)
 
Haha, geweldig.... zal hem leren. (Naja, waarschijnlijk niet, maar toch.)
 
@Steveman: Zeg heu, daar komt mijn lief vandaan en Delfsail is leuk (overigensens wil je er niet dood gevonden worden)

Mja, ik kwam er wel eens met taxiritjes (deeltaxi, ouders en gehandicapten rondkneuren) en dan kom je niet per se op de mooiste plekjes ;)
 
toch wel ff zn kenteken genoteerd zeker? Kun je hem achteraf nog een mooi oor aannaaien wegens doorrijden na een ongeval ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan