Ongekende vreugde

Wow...beginnen op een X11 :9~

Voordeel is dat je nooit koppel tekort zal komen en dat hij lekker comfy zit zodat je ook relaxed kan touren.

Nadeel is dat het denkik wel heel bruut is als je ni oplet en dat je na een X11 nooit meer zo gelukkig zal zijn op een 600 want X11 is top

Dus veel plezier dermee :]
 
Nou, ik moet zeggen dattie echt SUPER relaxed rijdt.
-- Hij's van mn vriend, ik mag helaas er niet op rijden....hij is bang dat ik m dan niet meer afgeef, dus ga ik maar lekker achterop. Ik moet zeggen dat dat ook nog niet zo slecht zit hoor.--

:]

Tip:
Je moet erg voorzichtig zijn met het gas....
En de koppeling heb je niet nodig om een wheelie te maken ;)
M'n hartje ging even flink te keer........ TJONGE, die X11 gaat in z'n 3 nog omhoog (zonder gebruik van de koppeling, met z'n tweeen op de motor, alleen gas geven)

Mijn mening over de motor:
SUPER VET MEGA ULTRA COOL TOPPIE JOPPIE GAAF!!!!! :}


Idd heerlijk lekker weer geweest dit afgelopen weekend. Ik moest helaas werken, maar anders waren we zeker nog de Eifel ingedoken... maar dat doen we aankomend weekend :P , dorpsfeest (LEES: zuipfeest)aan de Mosel, daar lekker slapen, goed ontbijten en dan weer terug naar huis.
 
Je doet je naam eer aan tijger.......
Mooie bike veel veilige kilometers toegewenst hoor..... 8-)
 
Nou, ik moet zeggen dattie echt SUPER relaxed rijdt.
-- Hij's van mn vriend, ik mag helaas er niet op rijden....hij is bang dat ik m dan niet meer afgeef, dus ga ik maar lekker achterop. Ik moet zeggen dat dat ook nog niet zo slecht zit hoor.--

:]

Tip:
Je moet erg voorzichtig zijn met het gas....
En de koppeling heb je niet nodig om een wheelie te maken ;)
M'n hartje ging even flink te keer........ TJONGE, die X11 gaat in z'n 3 nog omhoog (zonder gebruik van de koppeling, met z'n tweeen op de motor, alleen gas geven)

Mijn mening over de motor:
SUPER VET MEGA ULTRA COOL TOPPIE JOPPIE GAAF!!!!! :}


Idd heerlijk lekker weer geweest dit afgelopen weekend. Ik moest helaas werken, maar anders waren we zeker nog de Eifel ingedoken... maar dat doen we aankomend weekend :P , dorpsfeest (LEES: zuipfeest)aan de Mosel, daar lekker slapen, goed ontbijten en dan weer terug naar huis.

welcome bij de x11 eindelijk weer een erbij :} . je vriendje moet me toch eens vertellen hoe die hem in zijn 3 omhoog krijgt, de mijne wil niet eens in zijn 2 omhoog zonder koppeling :X . Aan vermogen ligt het niet 137 pk op het achterwiel met 119nm koppel. Heb hem al 2 jaar en ben zeer tevreden, weet niet of er een nieuwe uitdaging aankomt binnenkort.

veel plezier ermee, en ga toch ook eens stikum een stukje rijden O-)
 
Gave bike! Veel :] plezier ermee.












[zeikmodus]

..... maareh, teigeresje, moet dat niet met een ij??

[/zeikmodus]
 
[zeikmodus]

..... maareh, teigeresje, moet dat niet met een ij??

[/zeikmodus]

Neej hoor, das nou het speesjaalu aan mn naam... ik ben anders dan anderen :9
Hmm van t weekend toch maar niet naar het duitse dorpsfeest gegaan, de weersverwachtingen waren niet echt gunstig... dus maar lekker in de omgeving rond ge totterd :]
 
x-eleven schreef het volgende

welcome bij de x11 eindelijk weer een erbij :} . je vriendje moet me toch eens vertellen hoe die hem in zijn 3 omhoog krijgt, de mijne wil niet eens in zijn 2 omhoog zonder koppeling :X . Aan vermogen ligt het niet 137 pk op het achterwiel met 119nm koppel. Heb hem al 2 jaar en ben zeer tevreden, weet niet of er een nieuwe uitdaging aankomt binnenkort.

veel plezier ermee, en ga toch ook eens stikum een stukje rijden O-)

Hoe hij m omhoog krijgt moet je mij ook niet vragen... het was echt super ENG!!! In zn 1 gaat ie zowieso, in zn 2 met iets meer moeite ook wel (lees: flink aan het hendeltje hangen)... en als we met z'n tweeen erop zitten en een - toeristisch - (lees: race) rondje vliegveld maken, gaat ie ook in z'n 3 omhoog............... Ikke niet weten, in-ene gaat ie gewoon....

TIS WEL BRUUT HE?
ZO'N X11??? :P 8-)
 
Gefeliciteerd !!
veel veilige kilometers!

je hoeft trouwens niet te zoeken op google.nl op X11 want dat krijg je allemaal plaatjes die je waarschijnlijk niet wil zien... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan