Ongeval door snelheidscontrole?

Levens gevaarlijk, die flitspalen!
Zit je de hele tijd naar je teller te staren, om op de 50 te blijven, komt er nog een gast op een fiets uit het niks het kruispunt op gereden! was rond 23.30, en heel rustig hier in den bosch. Kon er nog op tijd voor uitwijken, maar voor hetzelfde geld heb ik m niet gezien!
 
Behalve mijn oude heer ooit eens, die zag een snelheidscontrole en was benieuwd of de stevig rijdende auto voor hem ook geflitst zou worden. Dus hij er achter blijven rijden. Vergeet hij op tijd af te remmen................... flits _O- _O-

Haha, dat is balen :P
Hoorde ook ooit een (broodje aap) verhaal over een opgevoerde scooter zonder kenteken (toen nog verzekeringsplaatsje?) die met opzet zo vaak langs een flitspaal gereden was, dat het rolletje vol was :P toch jammer dat de digitale camera´s zijn uitgevonden...
 
Haha, dat is balen :P
Hoorde ook ooit een (broodje aap) verhaal over een opgevoerde scooter zonder kenteken (toen nog verzekeringsplaatsje?) die met opzet zo vaak langs een flitspaal gereden was, dat het rolletje vol was :P toch jammer dat de digitale camera´s zijn uitgevonden...

Dan moet je wel echt lomp vaak op en neer rijden! whahaha!
 
hebben jullie wel eens in zo'n fiatje gereden?
zit een zgn. ''city stand'' op, ik weet uit ervaring dat dit heel nerveus stuurt, wanneer in gebruik op de snelweg.


Mijn vriendin heeft een Fiat Panda met hetzelfde systeem en ik weet (ook) uit ervaring dat je daar absoluut geen last van hebt op de snelweg. Overigens doet het ook niets boven de 50 km/u.
 
zal wel aan mij liggen, maar als je toch de snelheid rijdt die toegestaan is, dan hoef je toch helemaal niet te schrikken van een flitser of flitspaal?
Of schrik je ook van een verkeerslicht die plotseling op rood springt? Misschien kan het je met een bord langs de kant van de weg duidelijk gemaakt worden van tevoren zodat de overgang niet zo groot is.
En ik rijdt heus wel te hard, ik heb altijd zoiets van: ik rijdt 30 keer te hard en ik wordt 1 keer geflitst, dan is het toch niet de schuld van die ene flitscontrole?
Je rijdt gemiddeld 30 keer te hard, dan is die boete ook niet zo hoog, als je hem door 30 deelt.
Ik ben heus ook niet blij met een boete, maar je doet het zelf, ga niet die flitser de schuld geven, dat is een beetje kortzichtig
 
...zal wel aan mij liggen, maar als je toch de snelheid rijdt die toegestaan is, dan hoef je toch helemaal niet te schrikken van een flitser of flitspaal?..
Zou ik ook zeggen...

Ga dat nu meer eens vragen aan die lieden die zich keurig aan de snelheid houden en die bij een flitspaal toch bovenop de rem gaan staan. Sommigen rijden zelfs ver onder de limiet maar remmen doen ze toch.

Je kunt het allemaal wel ontkennen maar het gebeurt; telkens weer.
 
Als je een slipspoor trekt en je stuurt tegelijkertijd, gebeurt er helemaal niks. Je slipt gewoon rechtdoor. Tot je de rem los laat en op je gestuurde wielen gaat rijden. Dan ga je ineens de bocht om, en kun je over de kop vliegen.

Ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan