Ook NitroMax kan niet meer omvallen, the Sequel

Verkoop ik weer, ff eerst dit allemaal klaarmaken ( en dan ff rondje op de MZ zonder span, kijken hoe dat rijdt ) en dan advertenties plaatsen, kijken of iemand er iets voor over heeft, zit nieuwe accu in, gloednieuwe Bing-carburateur, nieuwe remblokjes, nieuw luchtfilter, nieuwe spiegels etcetcetc

kistje sigaren heb ik er wel voor over hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
[...]
Verkoop ik weer, ff eerst dit allemaal klaarmaken ( en dan ff rondje op de MZ zonder span, kijken hoe dat rijdt ) en dan advertenties plaatsen, kijken of iemand er iets voor over heeft, zit nieuwe accu in, gloednieuwe Bing-carburateur, nieuwe remblokjes, nieuw luchtfilter, nieuwe spiegels etcetcetc

*O*

Gefeliciteerd met de aankoop, dat zal inderdaad anders rijden dan de MZ.

Hou er rekening mee dat je erg veel schakelt als je met het 16 tands tandwieltje solo gaat rijden. Standaard ligt er een 21tands voor bij een solo fiets.
Dus wellicht even aanpassen voor je hem in de verkoop zet.

Maar eerst het bakkie aan de BMW!

Succes.
 
Gefeliciteerd met de aankoop, dat zal inderdaad anders rijden dan de MZ.

Hou er rekening mee dat je erg veel schakelt als je met het 16 tands tandwieltje solo gaat rijden. Standaard ligt er een 21tands voor bij een solo fiets.
Dus wellicht even aanpassen voor je hem in de verkoop zet.

Maar eerst het bakkie aan de BMW!

Succes.
Ga het gewoon voor de gein ff proberen, gaat de markt op als zijspanfiets ( is'ie ook daadwerkelijk qua frame ) met officieel inlegvel bij het kenteken ;)

En anders staan er binnenkort heel veel MZ onderdelen op MP :X :+
 
'K zit hier met een laptop op schoot met m'n rug tegen de voordeur van Lawaaimakers, stond een thermoskan koffie ( hij zet wel lekkere koffie :Y ) maar er staat geen gebak of koekje bij :?

Nou ja, zodra hij de hond uit gaat laten val ik achterover de hal in dus weet'ie dat ik er ben.


:+
 
'K zit hier met een laptop op schoot met m'n rug tegen de voordeur van Lawaaimakers, stond een thermoskan koffie ( hij zet wel lekkere koffie :Y ) maar er staat geen gebak of koekje bij :?

Nou ja, zodra hij de hond uit gaat laten val ik achterover de hal in dus weet'ie dat ik er ben.


:+
Moggûh

Wordt dan een lange dag voor je; 'k heb geen hond _O-

Ik heb verse koffie met stroopwafel :P
 
Overloper!!!! :+
Dat gaat wel een leuke combi worden. Denk je om het verschil in gewicht van de motors?
Ik zou persoonlijk een 4e aansluiting gaan creeren voor/onder en de voorste aansluiting aan de spankant verstevigen. Die wil namelijk wel torderen.
 
Overloper!!!! :+
Dat gaat wel een leuke combi worden. Denk je om het verschil in gewicht van de motors?
Ik zou persoonlijk een 4e aansluiting gaan creeren voor/onder en de voorste aansluiting aan de spankant verstevigen. Die wil namelijk wel torderen.
Owkee, dat was ik dus :(
 
Owkee, dat was ik dus :(
_O-

Sorry, ga het later vandaag of morgen ook melden op het MZ-forum uiteraard ;)

Ik heb dit net opgehaald bij Lawaaimakers :} met een hoop advies erbij :Y

Foto-UTDQ4ZYK-D.jpg


Moet alleen nog één bevestiging veranderen op de vierkante plaat vooraan aan het span ( met die 4 bouten erdoor ) moet nog een gaffel komen voor de bevestiging van de spoorstang ( als iemand er nog een heeft liggen hoor ik dat ook graag maar als'ie lekker gaat ga ik kijken of ik er zelf een kan maken )

Leg eens uit wat je bedoelt met die 4de versteviging :?

Ik ga ff boterham eten en dan de partytent in, meer foto's later :Y
 
Laatst bewerkt:
Overloper!!!! :+
Dat gaat wel een leuke combi worden. Denk je om het verschil in gewicht van de motors?
Ik zou persoonlijk een 4e aansluiting gaan creeren voor/onder en de voorste aansluiting aan de spankant verstevigen. Die wil namelijk wel torderen.
Watnou overloper :(

'K krijg een beetje een dejavu-gevoel....
full


Blijft mooi........
 
:Y :Y :Y

Die hoge beugel die erop zat om de stuurdemper te monteren is er al afgeslepen en ik snap nu gelijk wat Han bedoelt: een extra stang tussen die plaat vooraan waar die 4 bouten doorzitten naar schuinachteromhoog ( :Y ) vastgemaakt aan de bovenste bevestiging ( die naar onder het zadel gaat.

Toch
 
Leg eens uit wat je bedoelt met die 4de versteviging :?
Owkee, komt ie, altijd lastig uitleggen. De aansluiting vanaf de 4 bouten vooraan die naar de bevstiging onder de tank gaat zou je zo in moeten korten/verlassen dan deze een aansluiting creeert voor het blok (locatie forwardcontrol zegmaar) De gaffel die je op de foto erbij hebt liggen gebruik je dan om richting balhoofd te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Owkee, komt ie, altijd lastig uitleggen. De aansluiting vanaf de 4 bouten vooraan die naar de bevstiging onder de tank gaat zou je zo in moeten korten/verlassen dan deze een aansluiting creeert voor het blok (locatie forwardcontrol zegmaar) De gaffel die je op de foto erbij hebt liggen gebruik je dan om richting balhoofd te gaan.
Ja, kom er sowieso niet echt uit, net Lawaaimakers gebeld en die kijkt of'ie tijd heeft om langs te komen om eea uit te leggen.
Heb de vaste bevestiging bij de voetsteun vast zitten, de bevestiging onder het zadel op de framebuis heb ik er ook op zitten, hoewel'ie anders zit dan op de foto's van de 2 BMW's die ik nu heb met MZspan. Die zal ook moeilijk te verstellen zijn om span en motor te richten, zou denk ik makkelijker moeten gaan ?

Dan mis ik één beugel met kogel voor op de voorste framebuis waar de voorste gebogen beugel vanaf de plaat met de 4 bouten klinkt als iets van "The fallen Madonna with the big Boobies" ;) vast zou moeten. Daar bedoel ik mee de standaard ronde buis die bij de MZ ook onder het balhoofd zit.
Dan heb ik nog over die trekstang met gaffels waarvan ik eigenlijk dacht dat die van balhoofd naar 4-gaatsplaat zou moeten ( en dan moet ik op die plaat dus nog een gaffel maken ).

Zal zo de regen weer eens ingaan om te kijken wat jij bedoelt Han ! Ik denk dat jij bedoelt dat ik die ronde buis die bij de MZ naar het balhoofd gaat ( vanaf de 4-gaatsplaat ;) ) vervangen door een rechte buis en dan rechtstreeks horizontaal naar het frame/blok ?

Ik klooi een beetje verder maar wacht wel ff tot er een expert bij is ;)

Wel jammer dat de valbeugel er aan die kant niet meer op kan, niet dat ik om zou vallen die kant op maar staat wel gaaf zo'n ding ;)
Laat hem aan de andere kant nog wel ff zitten maar als dat te belachelijk staat gaan ze in de verkoop/ruil ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal zo de regen weer eens ingaan om te kijken wat jij bedoelt Han ! Ik denk dat jij bedoelt dat ik die ronde buis die bij de MZ naar het balhoofd gaat ( vanaf de 4-gaatsplaat ;) ) vervangen door een rechte buis en dan rechtstreeks horizontaal naar het frame/blok ?
Tis Johan hoor ;) Tigermanz is Han. En ja, je hebt het begrepen. De gaffel gebruik je vervolgens om naar je balhoofd te gaan.
Ik ben nu eindelijk de verlichting op de bak in orde aan het maken (na een half jaar) O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan