oom agent vriendelijk?

tuurlijk baksteen :?



ja maar Baksteen laat andere motorrijders zich t apelazeres schrikken met zn moppenboekkie op zak
Is errrg slecht voor een gezonde hartritme :X

Vraag Dropkick maar :o ( is die arme jongen onderhand al in therapie na zn kennismaking met die Baksteen ??? )
 
ja maar Baksteen laat andere motorrijders zich t apelazeres schrikken met zn moppenboekkie op zak
Is errrg slecht voor een gezonde hartritme :X

Vraag Dropkick maar :o ( is die arme jongen onderhand al in therapie na zn kennismaking met die Baksteen ??? )
ik heb regelmatig gesprekken met droppie :+
het gaat wel weer goedkomen met hem ;)
 
Ik kom eigenlijk altijd vriendelijke agenten tegen en gelukkig kom ik er meestal met een kleine correctie vanaf.

150 km/h liggend op mn "25 kw" Cb400n waar je 120 mocht, vanuit het niets een motoragent naast me die me op zijn teller wees dat het wel wat langzamer mocht.

toen ik mn huidige motor had 110 mijl/h waar je 100 km/h mag, weer die uit het niets opdoemende agent achter me, wijzend op zijn teller, handgebarend dat het iets zachter mocht en reed tevens ook weer door...

1 keer aangehouden in 6 jaar dagelijks op de weg en terrecht flink bekeurd vanwege behoorlijk wat overtredingen bij elkaar. betrof echter motor zonder spiegels dus had niet in de gaten dat ik bijna 10 km gevolgd werd en alles op film stond :)

hier ook vriendelijk te woord gestaan, aangesproken met meneer, of ik plaats wou nemen om mezelf op film terug te zien en of ik mijn capriolen kon toelichten. al met al dus niks negatiefs.

gewaarschuwd voor het geluid maar konden me niet vertellen hoe veel het dan té hard was dus ook niet bekeuren, gewaarschuwd voor het rijden zonder spiegels en minimale knippers (niet beboet aangezien dat bouwjaar ze niet had), gewaarschuwd omtrend mn kleding en op de snelheid na de rest van de overtredinkjes door de vingers gezien. de snelheid was gemiddeld over de 10 km net op het randje dus enorme financiële tegenslag maar verder no hard feelings! :)
 
HHmm..volgende nog maar wat harder aanpakken dan }) :+ :+ })
Zeker zoals in dit filmpje:

http://media.ebaumsworld.com/negligence.mpg

vrouwen en wapens.....
full
 
Ben jij zijn professionele hulp??
Hoe reageert Droppie bij t zien van Baksteentjes?? :9

Die arme jongen... t heeft wel wa tijd nodig he :X


sssst niet te hard baksteen zeggen :X
dan gaat ie weer trillen en krijgt ie schuim om zijn mond en beginnen zijn ogen te draaien..... arme jongen. 8-)

hij wilde van schrik een andere motor en auto kopen weet je? bang dat weer herkent zou worden ;) :P
 
Ik ben ook in m'n koekblik gematst door oom agent op de motor hoor! Het ligt aan de persoon (agent), omstandigheden, je eigen opstelling enzovoort en niet aan het soort voertuig! En laten we niet vergeten het soort / zwaarte van de overtreding!!!!

Over die vader met z'n pasje: misschien wil Baksteen mij wel "adopteren" O-)


:+

Op de stoomfiets tot nu toe tweemaal staande gehouden. (Waarom heeft iedereen het altijd over 'aanhouden'? :? ), beide keren best wel een beetje veel te snel gereden :] . Zeker weten dat m'n opstelling ertoe heeft bijgedragen dat Herman Dad in beide gevallen het bonnenboekje niet getrokken heeft.
Wat ik in deze situaties geleerd heb: motor uitzetten, afstappen, helm/bril/gehoorbescherming/handschoenen uit, handje geven, jezelf voorstellen, niet gaan lopen slijmen of quasi onschuldig/verbaasd gaan lopen doen, gewoon reël doen. Klaar.
Als je met je vierwieler bent: uitstappen en handje geven. Herman heeft over het algemeen een hekel aan praten tegen een helm, of voorovergebogen door een half geopend ruitje je ochtendbreeze op te sniften *D .
 
En nee, ik werk niet bij de politie, en ja, ik heb ook wel eens een verbaal gehad bij een staande houding, en nee, verder strippen :9 dan een zonnebril doe ik niet.
 
Op de stoomfiets tot nu toe tweemaal staande gehouden. (Waarom heeft iedereen het altijd over 'aanhouden'? :? ), beide keren best wel een beetje veel te snel gereden :] . Zeker weten dat m'n opstelling ertoe heeft bijgedragen dat Herman Dad in beide gevallen het bonnenboekje niet getrokken heeft.
Wat ik in deze situaties geleerd heb: motor uitzetten, afstappen, helm/bril/gehoorbescherming/handschoenen uit, handje geven, jezelf voorstellen, niet gaan lopen slijmen of quasi onschuldig/verbaasd gaan lopen doen, gewoon reël doen. Klaar.
Als je met je vierwieler bent: uitstappen en handje geven. Herman heeft over het algemeen een hekel aan praten tegen een helm, of voorovergebogen door een half geopend ruitje je ochtendbreeze op te sniften *D .

Ehhh, vriendelijk zijn is genoeg hoor, en met de 4 wieler ?
Liever blijven zitten !
(Kan aan de wijk liggen waar ik werk...)
 
Ehhh, vriendelijk zijn is genoeg hoor, en met de 4 wieler ?
Liever blijven zitten !
(Kan aan de wijk liggen waar ik werk...)

Mee eens! Wordt ook altijd wat nerveuzig als mensen uit gaan stappen...

(en ja...ook ervaringen uit de wijk...)
 
update ; hij is binnen die van 10 juli , 42km tehard = 270 euro gelijk maar ff betalen "anders voorkomen" , wel erg kl**te dat het zo lang duurde . nu die andere nog :(

hierbij is de topic afgerond...............toch? ;)
 
baksteen.. ff vraagje voor jou. Ben in de zomer eens aangehouden omdat ik te snel reed op de brommert over de weg. Maarr ik zou eerst kunnen betalen en als ik dat niet deed moest ik naar het gerecht gaan. Maar ik heb nog nooit wat gezien van fanmail? En die zitting zou afgelopen dinsdag hebben plaatsgevonden?? (ik ben in NL aangehouden en woon in Belgie)
 
Gedver, dit topic heb ik helemaal mislopen.

Nou vooruit dan, hier komt-ie:

ik :r op de plietsie.
 
hmmz, al dat brommer gekloot is ook 1 van de redenen dat ik motor ga rijden. Ze doen alles fout wat maar fout kan bij zo'n rollerbank controle en als je een bezwaarschrift instuurd wordt je voor vuile leugenaar uitgemaakt ...
 
Laatst aangehouden door een motor agent op mijn brommer. Na stopteken gelijk stil gaan staan, helm af handschoenen uit en gelijk papiertjes te voorschijn. Reed 70/75 buiten bebouwde kom, hij heeft me heel erg gematst door 60 op te schrijven dus na correctie 15 km te hard. Helaas kwam daar wel weer 40 euro voor rijden door rood licht bij (er kwam echt niets aan, en had haast, maar das geen excuus, niets gezegt behalve dat ik wist dak fout was). Ben echt flink gematst met die snelheid...

Ik heb tot nu geen onaardige agenten tegengekomen. Alleen die vent van de rollerbank in een klein kutdorpje 80 km rijden van mijn huis af (ging ff stukkie toeren) kon ik niet uitstaan. Komen daar net met 30 km per uur dat dorp binnen rijden, deden helemaal niets fout... Gelukkig heb ik die boete van 125 euro nooit ontvangen...
 
Ja en als ik weer in NL rij bijvoorbeeld naar maastricht dan kom ik 4x politie tegen. Daarom rij ik er ook niet meer op ben dat gezeik zo zat. Kans dat je een oor word aangenaait is voor mij TE groot. MAar kan iemand mijn vorige vraag beantwoorden???
 
Terug
Bovenaan Onderaan