Dier vriendelijke paddockstand

Wat is het probleem van je motor op een normale paddock stand zetten? Ik heb een heel eenvoudige, nooit probleem mee gehad, en ik ben niet heel sterk of zo.
 
Dacht al dat ik wat gemist had. _O-
Ach. Het went. Cb1, monster of choppers zijn denk ik de enige motoren waar ik enigszins normaal bij de grond kan. Maar dan hou ik het toch liever op tenenwerk. :]
Denk niet teveel is ook nie gezond :+
 
[afbeelding]

Ik gebruik deze voor dit soort motoren
( in mijn geval, in combinatie met een motorbrug )

Erg universeel toepasbaar, ook voor niet-motor-klusjes.


( zou niet meer zonder willen )

Mooi ding Stef, maar ik ben bang dat als de SM daar op staat en ik haal er een wiel uit, dat hij dan naar voren of naar achteren flikkert.
 
Dus je zoekt een mede MF-er waarbij je je rechterhand kunt trainen op fijn gevoeligheid :+ Of begrijp ik het verkeerd en lees ik te selectief? Gelukkig hebben Groningers geen humor anders kon het ook nog als grappig worden opgemerkt. :+

Ik zou voor de combi met inrij klem gaan! Je mag hier wel een paddockstand komen testen maar alleen als mijn vrouw thuis is om me te verdedigen _O-

:') :')

Klopt, maar in je reactie valt te lezen dat je geen (echte) Groninger bent ;)

Maar ja, ben inderdaad voor de combi gegaan. Inrijklem is inmiddels onderweg..
 
De normale is niet vrouwvriendelijk :+

Toch fijn dat je me begrijpt :+

@ Xtine Het ging mij meer om de tips. Uiteindelijk is elke paddockstand even vrouw(on)vriendelijk.

Ik had geleerd dat je achter je motor zou moeten staan, die rechtop te duwen om vervolgens te liften. Als ik achter de paddockstand sta zie ik mezelf niet m'n motor rechtduwen en balanceren. Dus ik een truc/tip nodig hoe het anders te doen of misschien een licht wenbaar ding zonder al te lange hef.

Maar ik ben geholpen! *D Vraag me alleen af wie de naam van m'n topic heeft aangepast en waarom :P
 
Toch fijn dat je me begrijpt :+

@ Xtine Het ging mij meer om de tips. Uiteindelijk is elke paddockstand even vrouw(on)vriendelijk.

Ik had geleerd dat je achter je motor zou moeten staan, die rechtop te duwen om vervolgens te liften. Als ik achter de paddockstand sta zie ik mezelf niet m'n motor rechtduwen en balanceren. Dus ik een truc/tip nodig hoe het anders te doen of misschien een licht wenbaar ding zonder al te lange hef.

Maar ik ben geholpen! *D Vraag me alleen af wie de naam van m'n topic heeft aangepast en waarom :P

De modjes. Omdat er naar aanleiding van jouw topic nog meer topics gestart zijn over manvriendelijke en diervriendelijke paddockstands. Die zijn allemaal samengevoegd.
 
De modjes. Omdat er naar aanleiding van jouw topic nog meer topics gestart zijn over manvriendelijke en diervriendelijke paddockstands. Die zijn allemaal samengevoegd.

Hahaha.. jammer, dat ik dat dan weer gemist heb!
 
Maar ik ben geholpen! *D Vraag me alleen af wie de naam van m'n topic heeft aangepast en waarom :P

Ik.

Er waren drie grappenmakers die alle drie een topic hadden gestart, manvriendelijke paddockstand, diervriendelijke paddblabla enz enz. Die heb ik dus maar samengevoegd :)



De modjes. Omdat er naar aanleiding van jouw topic nog meer topics gestart zijn over manvriendelijke en diervriendelijke paddockstands. Die zijn allemaal samengevoegd.

Oftewel :^ :P
 
Laatst bewerkt:
Wat is het probleem van je motor op een normale paddock stand zetten? Ik heb een heel eenvoudige, nooit probleem mee gehad, en ik ben niet heel sterk of zo.


JIj bent vast heel lang 1.87 heel slank lange armen en maatje 36 gok ik ? :+

De kleine mensjes ( 1.60) onder ons die hebben vaak moeitje om de motor achter op te bokken. :Y
 
Laatst bewerkt:
Stad maar nu op 8 autominuten, euh dus ommeland :+ Topgrafisch humor vaststellen gaat niet meevallen, als je het stem gedrag kunt achterhalen dan ben je al een eindje op weg gok ik...

Willem, FRL leuker? Ze hebben niet eens een fatsoenlijke stad man! ;) Brabant en GRN is al jaren een match, hier in huis al13 jaar iig!
 
Stad maar nu op 8 autominuten, euh dus ommeland :+ Topgrafisch humor vaststellen gaat niet meevallen, als je het stem gedrag kunt achterhalen dan ben je al een eindje op weg gok ik...

Willem, FRL leuker? Ze hebben niet eens een fatsoenlijke stad man! ;) Brabant en GRN is al jaren een match, hier in huis al13 jaar iig!
stuk of 11, minimaal :+

Friesland en Brabant gaat hier ook goed hoor :) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan