Mijn vorige motor had een centerstand, mij huidige niet... Gezien het achterwiel enkel van de grond moet voor het smeren van de ketting en misschien een tijdje tijdens winterstalling vroeg ik me af of het niet beter zou zijn een paddockstand aan te schaffen... Reden? Momenteel vooral de kost, een paddockstand is namelijk een stuk goedkoper dan momenteel een centerstand te kopen (250euro zonder montage).
Mijn vraag is nu, zijn er naast de contactpunten dingen waar ik op moet letten? Ik zie bij sommige paddockstands geen gewichtslimiet, bij anderen een limiet van 250 of 350kg... Is dergelijke bv degelijk product om de motor in winterstalling op te laten staan? Ik rijd op een Versys.
Betere voorstellen zijn ook welkom, ik heb bobbins op de motor zitten.
Mijn vraag is nu, zijn er naast de contactpunten dingen waar ik op moet letten? Ik zie bij sommige paddockstands geen gewichtslimiet, bij anderen een limiet van 250 of 350kg... Is dergelijke bv degelijk product om de motor in winterstalling op te laten staan? Ik rijd op een Versys.
Betere voorstellen zijn ook welkom, ik heb bobbins op de motor zitten.
xlmoto
www.xlmoto.be