Hey forumleden,
Vraagje, wat is beter qua stalling voor de motor/banden/etc:
1) stalling op de zijstandaard
2) stalling op enkel een achter paddockstand (dus geen paddockstand voor)
En ook graag waarom. Kon het zo niet vinden hier of via google. Het is niet voor een winterstalling maar voor de gewone zomerstalling waardoor die dus gemiddeld +- 1/2 weken zo zal staan.
Hij staat op het moment op achter-paddockstand met het stuur naar de zijkant voor het stuurslot. Maar wil graag weten of het een beter voor de motor is dan het ander.
EDIT: Als het nog beter is om bijv op achter EN voor paddock te plaatsen (en om welke redenen dan) laat het ook maar weten
Vraagje, wat is beter qua stalling voor de motor/banden/etc:
1) stalling op de zijstandaard
2) stalling op enkel een achter paddockstand (dus geen paddockstand voor)
En ook graag waarom. Kon het zo niet vinden hier of via google. Het is niet voor een winterstalling maar voor de gewone zomerstalling waardoor die dus gemiddeld +- 1/2 weken zo zal staan.
Hij staat op het moment op achter-paddockstand met het stuur naar de zijkant voor het stuurslot. Maar wil graag weten of het een beter voor de motor is dan het ander.
EDIT: Als het nog beter is om bijv op achter EN voor paddock te plaatsen (en om welke redenen dan) laat het ook maar weten
Laatst bewerkt: