Dier vriendelijke paddockstand

..smeer 'm nu om de dag in met lotion...

Geen ledervet?

rapide-ledervet-zwart.jpg
 
Dus je zoekt een mede MF-er waarbij je je rechterhand kunt trainen op fijn gevoeligheid :+ Of begrijp ik het verkeerd en lees ik te selectief? Gelukkig hebben Groningers geen humor anders kon het ook nog als grappig worden opgemerkt. :+

Ik zou voor de combi met inrij klem gaan! Je mag hier wel een paddockstand komen testen maar alleen als mijn vrouw thuis is om me te verdedigen _O-
 
Ik zoek make-up die ook geschikt is voor m'n paddockstand! Ik zal toch niet de enige zijn die last heeft van make-up die niet goed meer zit na gebruik van de paddockstand??
 
Dat is heel erg aardig van je Toon, maar Gilze is een pittig stukkie rijden helaas.
 
Valt me niet tegen van jullie. Minder reacties als bij de dame, maar wel veel goede adviezen. Het goedkoopste is de bierkrat. Nou ben ik nog maar 74 jaar, maar wel behoorlijk sterk en voor zo'n oude knar buitengewoon lenig.

Zo.... drie topics samengevoegd. Nu heb je dus net zoveel reacties als dat andere topic :P
 
Nu durf ik gelijk geen topic meer te openen om een vrouwonvriendelijke paddockstand te vragen voor in de mancave. '(

Dan maar weer opzoek naar een loeizware sleutel 120 of zo. B|
 
Laatst bewerkt:
Tssk, onlangs was er hier nog iemand die een voetpakking voor zijn scooter wilde maken van mijn scrotum..

Maar is een honda supermagna-ding niet beetje een vrouwending?
Wat heb jij die persoon aangedaan _O- _O-


Klinkt wel bekend was een beetje een heet gebakerd figuurtje _O-
 
Nu moet ik heel diep nadenken hoor, maar ken ik jou dan? :o O-) :X
Niet voorzover ik weet _O-



Maar ken het probleem met dat de grond af.en toe wat verweg was :+
Met de z geen last meer van 8-)



Roosendaal ligt een behoorlijk stuk bij mij vandaan :+
 
Laatst bewerkt:
Niet voorzover ik weet _O-



Maar ken het probleem met dat de grond af.en toe wat verweg was :+
Met de z geen last meer van 8-)



Roosendaal ligt een behoorlijk stuk bij mij vandaan :+

Dacht al dat ik wat gemist had. _O-
Ach. Het went. Cb1, monster of choppers zijn denk ik de enige motoren waar ik enigszins normaal bij de grond kan. Maar dan hou ik het toch liever op tenenwerk. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan