Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Lol vaag idd. .. lijkt wel juichen tot ie de camera ziet
Beelden in de pits komen volgens mij altijd enkele seconden later door. Misschien had hij nog niet door dat 'ie gevallen was? Van vader Marquez kan ik dergelijk gedrag nog wel verwachten, maar de twee dames in Repsol bloesjes staan net zo vrolijk mee te dansen, tot hun feeststemming ook in grafstemming omslaat.
 
Ja die doorgestreepte tekst.....is helaas z'n teammaat . ;) :)
Ik reageer hier bijna nooit maar als ik jou reacties zo lees ben je aardig op je plek in het Lorenzo fan gedeelte. Net zo zielig in ieder geval. En maar doen alsof je zoveel contact met zelenberg heb. En de meeste mensen schijnen je nog te geloven ook😂
 
Ja die doorgestreepte tekst.....is helaas z'n teammaat . ;) :)

Je kan fan zijn van een rijder, maar jouw adoratie voor Lorenzo slaat wel alles.
Ja, Lorenzo is een enorm goeie coureur. Zoals hij ronde na ronde snaarstrak kan rijden doet niemand hem na. Maar probeer niet alles wat hij doet goed te praten (lullen), ook jouw Lorenzo kan meer dan eens een behoorlijke kwal zijn.
 
Ik reageer hier bijna nooit maar als ik jou reacties zo lees ben je aardig op je plek in het Lorenzo fan gedeelte. Net zo zielig in ieder geval. En maar doen alsof je zoveel contact met zelenberg heb. En de meeste mensen schijnen je nog te geloven ook😂

Ja het wordt een zielige vertoning als je op ee forum tegen totaal onbekenden moet pochen dat je ook eens een keer een apje met de zweel uitwisselt. Krijg er ook braaknijgingem van _O-
 
Ja het wordt een zielige vertoning als je op ee forum tegen totaal onbekenden moet pochen dat je ook eens een keer een apje met de zweel uitwisselt. Krijg er ook braaknijgingem van _O-
Gelukkig ik ben dus niet de enigste met die mening
 
Zoals Dieter het omschreef, kan ik me wel in vinden: Gerrit's adoratie gaat misschien wat ver. Net zoals bij sommige Rossi fan's is het voor Gerrit soms moeilijk om nog slechte eigenschappen van Lorenzo te zien. Maar laten we nou niet persoonlijk worden en het hier onder elkaar nog een beetje leuk houden.

Ok?
 
Joh, Gerrit, als je van Lorenzo niet horen wil dat het een gluiperd is, moet je het dan eigenlijk wel over andere coureurs gaan rondbazuinen bij iedere gelegenheid..?
Dat rondbazuinen valt wel mee hoor....en iedere gelegenheid , joh valt allemaal wel mee.
weet je ...jou reacties de laatste tijd vallen mij ook een beetje tegen , je was eerst racefan en nu achteraf blijkt dus dat je ook op je teentjes wordt betrap als ze je lieveling aanvallen...
 
Laatst bewerkt:
Gerrit je begint zelf het kinderachtige gedoe van Lorenzo over te nemen......ben je beteuterd dat iemand zegt dat jou idool een gluiperd is......Sorry maar dan zou ik nog eens naar dat filmpje kijken van de podium ceremonie dat hij zijn duim naar beneden steekt......
Wel beetje raar van je om dan "gekwetst" te zijn omdat iemand hem een gluiperd noemt maar het is nou eenmaal zo. Moest je ook snuiten?
 
Laatst bewerkt:
Gerrit je begint zelf het kinderachtige gedoe van Lorenzo over te nemen......ben je beteuterd dat iemand zegt dat jou idool een gluiperd is......Sorry maar dan zou ik nog eens naar dat filmpje kijken van de podium ceremonie dat hij zijn duim naar beneden steekt......
Wel beetje raar van je om dan "gekwetst" te zijn omdat iemand hem een gluiperd noemt maar het is nou eenmaal zo. Moest je ook snuiten?

Jou neem ik zeker niet serieus. ...DUS GEEN VERDERE REACTIES VAN MIJN KANT
 
Dat rondbazuinen valt wel mee hoor....en iedere gelegenheid , joh valt allemaal wel mee.
weet je ...jou reacties de laatste tijd vallen mij ook een beetje tegen , je was eerst racefan en nu achteraf blijkt dus dat je ook op je teentjes wordt betrap als ze je lieveling aanvallen...

Serieus? Op mijn teentjes getrapt omdat mijn lieveling wordt aangevallen? Tegenvallende reacties? Wijs me op zulke posts, of neem het gerust terug. We kennen elkaar ondertussen een ienieminie klein beetje, dat kun je dat niet "zomaar" effe roepen.
 
Jou neem ik zeker niet serieus. ...DUS GEEN VERDERE REACTIES VAN MIJN KANT

Gelukkig ik jou ook niet......vertel anders nog even een stoer verhaal hoe je hoort uit het "lorenzo kamp"dat rossi de data van lorenzo steelt omdat hij anders niet kan winnen...Rossi won al races toen lorenzo nog in zijn luier kakte.
 
Zoals Dieter het omschreef, kan ik me wel in vinden: Gerrit's adoratie gaat misschien wat ver. Net zoals bij sommige Rossi fan's is het voor Gerrit soms moeilijk om nog slechte eigenschappen van Lorenzo te zien. Maar laten we nou niet persoonlijk worden en het hier onder elkaar nog een beetje leuk houden.

Ok?

Nou ja, ik bedoelde het goed. Gaat niet werken. Dan pak ik mijn bankie er maar weer bij:

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan