Op naar sepang

Zoek het maar uit

  • 46.

    Stemmen: 31 60,8%
  • 99.

    Stemmen: 7 13,7%
  • 93.

    Stemmen: 9 17,6%
  • 29.

    Stemmen: 2 3,9%
  • 26.

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Je kijkt de race toch neem ik aan... Rossi bleef een tijdje achter Marquez en ze reden dramatische sectortijden, zodra Rossi er voorbij gaat kan Marquez plots versnellen.

Ja het waren welgeteld 2 rondjes? Voor Rossi en Marquez elkaar vonden? Je weet ook echt 100% zeker dat Marquez zich in 2 openingsronden bewust laat zakken, zonder ook maar enig technisch detail te weten vanuit het team, zonder ook maar 1 enkel stukje data gezien te hebben?

Prachtig altijd hoe mensen hier allemaal stuk voor stuk weten hoe de vork in de steel zit, omdat ze een race kijken. Schoenmaker blijf bij je leest... Je weet het gewoon niet 100% zeker.
 
MM zou nog wel een probleem kunnen krijgen met het grote verschil in ronde tijden dat heeft wel een rol gespeeld waardoor VR in deze positie is terecht gekomen.
In dat opzicht gaat het ook niet op dat MM vol voor de winst zou gaan anders was ie wel gewoon vol achter JL aan gegaan. Hij heeft duidelijk een rekening bij VR willen vereffenen die ook niet thuis hoort in de wedstrijd....

Marquez reed geen wedstrijd,deed er alles aan om Rossi te hinderen.Dan ben je ook niet met racen bezig.En als Marquez zich die woorden uit de persconferentie zo aantrekt dan heeft die zich ook laten kennen en uit de tent laten lokken.Had hem meer gesierd als die had laten zien hoe goed die is door voor de overwinning te gaan.Het lag er nu zo dik bovenop wat zijn bedoeling was.
 
Rossi is duidelijk niet op de hoogte v/d camerapositie.
 
Ja het waren welgeteld 2 rondjes? Voor Rossi en Marquez elkaar vonden? Je weet ook echt 100% zeker dat Marquez zich in 2 openingsronden bewust laat zakken, zonder ook maar enig technisch detail te weten vanuit het team, zonder ook maar 1 enkel stukje data gezien te hebben?

Prachtig altijd hoe mensen hier allemaal stuk voor stuk weten hoe de vork in de steel zit, omdat ze een race kijken. Schoenmaker blijf bij je leest... Je weet het gewoon niet 100% zeker.
Je zag toch dat zodra Marquez voor lag dat Rossi in de bochten veel sneller was, zodra Rossi er voorbij ging kon Marquez wel snelheid vinden in de bochten. Ze reden meer dan 1sec per ronde langzamer dan de kop.
 
Dat zeg ik MM heeft zich ook laten opfokken en dit op een niet acceptabele manier in de wedstrijd terug laten komen. Zal me verbazen als ook niet hij op basis van afgelopen jaar een straf krijgt alleen zulllen de consequenties voor hem veel kleinrer zijn.
 
Nog een keer in de herhaling lijkt het toch echt dat marquez hem eerst raakt, snap dan reflex wel. Maar goed, we gaan meemaken wat het oordeel van de race directie wordt.
 
Je zag toch dat zodra Marquez voor lag dat Rossi in de bochten veel sneller was, zodra Rossi er voorbij ging kon Marquez wel snelheid vinden in de bochten. Ze reden meer dan 1sec per ronde langzamer dan de kop.
Tijdens dat gevecht wel ja. Ik heb nog nooit een paar coureurs die in gevecht zijn net zo snel als de kop zien rijden, gevechten op de baan kosten tijd. Dat feit is al zo oud als de weg naar Rome.
 
Tijdens dat gevecht wel ja. Ik heb nog nooit een paar coureurs die in gevecht zijn net zo snel als de kop zien rijden, gevechten op de baan kosten tijd. Dat feit is al zo oud als de weg naar Rome.
Zodra Rossi achter Marquez zat zag je toch duidelijk dat Marquez tempo verloor. Tegen Lorenzo deed hij ook geen enkele countermove.
 
Terug
Bovenaan Onderaan