Opel reclame met vallende motorrijder???

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Opel schijnt een reclame te hebben waarin een groene motor op het circuit onderuit gaat en de bestuurder opstaat om een Opel te gaan kopen.

Weet iemand waar dit filmpje te vinden is?
 
snap ik.. wie wil er nou een kawa hebben? Dan kun je net zo goed opel gaan rijden })
 
ja heb reclame gezien. gaat nergens over.
weet helaas nog niet waar ie te zien is (buiten de tv dan)

reclame makers met iets te veel fantasie, volgens mij. :?
 
Slaat helemaal nergens op: van een zx*r racer op het circuit overstappen op een splinternieuwe opel.
Je zou wel gek lijken :P
 
Ik heb hem ook gezien: hij gaat op zijn bek op het circuit, staat meteen op en begin te rennen. Na een tijdje kom hij aan bij de opel-dealer om een auto te kopen (?), en komt die Kawa er nog aan glijden....

beetje vaag.
 
kawa's glijden goed,en zijn trouw aan het baasje.
maar de kawa stopte omdat hij zag dat zn baasje zo'n gore opel wou.. :?

meer kan ik er ook niet van maken.... ;)
 
trouwens dat baasje niet spoort is wel te zien aan het feit dat die mafketel een paar kilometer rent, met zijn pak aan, helm op en viezier dicht. in de brandende zon.
 
full
Ik ben blijkbaar de enige die em best grappig vind :X
full
 
Hij is grappig, maar dat ik nu meteen naar de dealer ren voor een opel :N

[me]Sjoske 's antwoord toen zijn pa zijn nieuwe corsa kwam showen.
[/me]


"Leuk, alleen een probleem"
"Wat dan"
"Het is een opel :X "
" B| "
" :P "
 
inderdaad, redelijk stom. Je weetwel, van die idiote reclames waarin er idiote dingen gebeuren omwille van idiote speciale voorwaarden.
 
Loop ik in de opeldealer, ik denk gewoon ff kijken,nie kopen.
komt er zo'n verkoper naar me toe; zo,ook onderuit gegaan :? |(
 
als ik de kawa importeur was wist ik het wel, verbod eisen en de krant bellen....zou een geweldig gebaar naar motorrijders en kawa-fans zijn ;)
 
van motor naar opel :r ...

is een beetje van philips plasma scherm naar kapotte 30 jaar oude zwart-wit tv.
ik weet niet hoe ze er bij opel :r over denken, maar ik durf te wedden dat de gemiddelde persoon daar niet voor in zn leren motorpak naar een opel :r dealer rent...







ik kan het verkeerd hebben :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan