Opel reclame met vallende motorrijder???

Heb 'm ook gezien. Mijn eerste gedachte was: :? Hij is niet leuk maar dat geldt voor 95% van de reclames. Deze is gewoon een belediging voor motorrijders, maar ja, we lullen er over en iedereen weet dat ie van slopel is dus effect bereikt.

Belediging? Je snapt de boodschap niet.

feitenlijk zeggen ze: "Als je te stom bent om je motor overeind te houden kun je altijd nog Opel gaan rijden..."

O-)
 
Maar de reclamemakers hebben wat ze willen :+
Gesprek van de dag op een forum voor motorrijdende dibielo's.

[me]LCB die het best een leuke vindt en alleen nog maar Opels heeft gehad }) [/me]
 
Elke reclame die mij ongevraagd door de kijkers wordt gegoten is shit natuurlijk. Zelfs de reclames waar ik dan nog wel eens om zou kunnen lachen. Dat zijn er overigens maar weinigen. Deze heb ik nog niet gezien en hopelijk weet ik het te vermijden. Maar dit filmpje zich aan mij opdringen dan vermoed ik, gezien al het geleverde commentaar, dat hij niet zo grappig is dat ik er om zal moeten lachen. Kutreclames!
 
hoeveel euri's zouden ze er bij slopel nog bij geven op een nieuwe slopel en inruil van een schade kawa.
want volgens mij had ik nog liever die schade kawa, dan een nieuwe slopel
 
YEAH!!!!!!!!!

TALPA........

Heerlijk iedere tien minuten reclame.........ik ben niet meer weg te slaan van de tv B| |( :X
Logo kwam me al bekend voor van deze zender. wel eens die reclame gezien van dat darmdrankje? en dan niet Yakult maar die andere, met dat wijf dat gaat vertellen dat ze ineens zo heeeerlijk naar de WC gaat. Daarna zie je soort animatie filmpje wat de werking van het drankje ten toon spreid. allemaal "gouden" balletjes met 1 balletje onderin. dat wordt daarna een pijl die de zogenaamde aandrang suggereert en dat is precies wat je van kijken naar Talpa krijgt. Talpa=schijt TV. Dus veel reclame want je zal maar wat moeten missen van die prachtprogramma's :r
1X gekeken en daarna nooit meer
 
Logo kwam me al bekend voor van deze zender. wel eens die reclame gezien van dat darmdrankje? en dan niet Yakult maar die andere, met dat wijf dat gaat vertellen dat ze ineens zo heeeerlijk naar de WC gaat. Daarna zie je soort animatie filmpje wat de werking van het drankje ten toon spreid. allemaal "gouden" balletjes met 1 balletje onderin. dat wordt daarna een pijl die de zogenaamde aandrang suggereert en dat is precies wat je van kijken naar Talpa krijgt. Talpa=schijt TV. Dus veel reclame want je zal maar wat moeten missen van die prachtprogramma's :r
1X gekeken en daarna nooit meer

Hahahah, ja inderdaad. Is toch zo'n hindoe ofzo die loopt op te scheppen dat ze nu dagelijks naar de plee gaat ? :r
 
Ach die kawasaki reclame over de ZX6R is toch ook leuk? Vooral die waar die rijder de Politieagent een HighFive geeft en vervolgens doorrijdt. :Y


En zo zijn er altijd wel reclames die wel en niet leuk zijn.


:^

ik vind die reclame van de ZX6R met de flitspaal nog veel leuker _O- _O-
 
Nu het toch over motor reclames gaat.... de heerlijk vreselijk slechte reclame van Suzuki Bandit kent iedereen toch wel die iedere keer tussen de MtopGP door komt?
 
voor deze reclame geldt: de wens is de vader van de gedachte.
ze willen bij opel natuurlijk dat er veel stoere "bikers" in een opel gaan rijden,om zo hun oubollige imago op te krikken :Y :Y :Y
 
Nu het toch over motor reclames gaat.... de heerlijk vreselijk slechte reclame van Suzuki Bandit kent iedereen toch wel die iedere keer tussen de MtopGP door komt?

Wie kent deze reclame?? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk............
Wie heeft de link??
 
vin het un beetje zouteloze reclame. Opel vin ik ook un zouteloze auto... Boring Boring, ongelofeloos wat un inhoudsloze bak... En ik denk dat opel er toch niet mee bereikt heeft wat ze willen, want iedereen heeft het er wel over maar ik geloof dat dit slechts weer een bevestiging is dat iedereen opel eiguluk un merk van nix vindt.

Vroeger toen de lucht nog schoon was en de sex nog smerig, toen had opel nog geile bakken: commodore, gt ,monza, ja en zelfs de manta heeft ondertussen weer kult status. Denk da ze nooit meer de oude worden

Ik wordt inderdaad nog liever dood gevonden in een Landwind!!! |(
Dit schijnt overigens een niet onwaarschijnlijk verschijnsel te zijn :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan