oplichting

20210823_145201.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou iemand daar nog intrappen?
Ja,een tijdje geleden nog zo iemand gezien in een TV programma over oplichting.
Vooral wat oudere mensen die niet zo goed mee zijn met digitale zaken.

Bij mijn vader hebben ze het ook geprobeerd en zich als mij voorgedaan toen ik op reis was. :(
Hij vond het gelukkig nogal raar en heeft bij andere familie raad gevraagd.
 
Waarom zou je een nieuw nummer nemen als je je mobiel kwijt bent?! Het is niet logisch.

Je krijgt gewoon een nieuwe sim met het zelfde nummer;)

Maar ik zou er ook wel even mee spelen ja;)
Even Google wat veel verkocht wordt, dat aanbieden op marktplaats voor een prijs dat je denkt hey!
En dan er bij zetten, alleen bellen;)
Denk dat hij dan ook snel een ander nummer neemt;) of bellen blokkeert.
 
Ben vd week gebeld door de belastingdienst….eerst niet opgenomen maar ff via internet gekeken wie de beller was…. 8-)

Uiteindelijk een medewerker gesproken die vroeg of ik betaald had…kwarttarief vd oldtimer van mij. Anders was het de volle ‘laag’….._O-
 
Net zoals vrouwen die tienduizenden euro’s overmaken aan mannen die ze via FB of zo hebben leren kennen. Als je iemand nog nooit gezien hebt, ga je toch niet blind geld geven |(.

Geldt ook voor mannen die allerlei vriendschapsverzoekjes van ‘Oost Europese’ dames ontvangen 8)7.
 
Ben vd week gebeld door de belastingdienst….eerst niet opgenomen maar ff via internet gekeken wie de beller was…. 8-)

Uiteindelijk een medewerker gesproken die vroeg of ik betaald had…kwarttarief vd oldtimer van mij. Anders was het de volle ‘laag’….._O-
Snap dat je eerst terughoudend was en t nummer opgezocht, maar aan de andere kant eigenlijk best wel service van de belastingdienst om je niet op kosten te jagen.
 
Net zoals vrouwen die tienduizenden euro’s overmaken aan mannen die ze via FB of zo hebben leren kennen. Als je iemand nog nooit gezien hebt, ga je toch niet blind geld geven |(.

Geldt ook voor mannen die allerlei vriendschapsverzoekjes van ‘Oost Europese’ dames ontvangen 8)7.
daar moet je gewoon op ingaan , gewoon er in meegaan , kun je lachen , paar keer gehad nu , blijkbaar heb ik overal zoons en dochters die ik niet ken
 
Die was erg hardnekkig op mijn diensttelefoon, heb een afspraak gemaakt op mijn werkadres,..niets meer van gehoord.

Ik heb echt heel vaak het adres van bijzondere wetten gegeven wanneer er gevraagd werd of ze het aangeboden artikel "zonder papieren" konden ophalen.

- Ja, wordt het wel wat duurder.
- Voor 2.000 euro praten we nergens over.
- Jij ook mondje dicht vanaf nu he?!
- Mijn adres is: [Bijzondere Wetten]


😁
 
Tja, ik zit ook nog steeds op die deurwaarder van de belasting te wachten:
Deze van de belasting heb ik ook al meermaals gehad.
NATUURLIJK iedere keer betaald <niet dus> Gewoon direct verwijderen.

Ben vd week gebeld door de belastingdienst….eerst niet opgenomen maar ff via internet gekeken wie de beller was…. 8-)

Uiteindelijk een medewerker gesproken die vroeg of ik betaald had…kwarttarief vd oldtimer van mij. Anders was het de volle ‘laag’….._O-
Ja, zo'n telefoontje heb ik eind 2021 ook gehad. Mijn gedachte is service(?) van de belastingdienst.
Vaak betaal ik de belasting kwarttarief direct. Zo ook vorig jaar. Dus was telefoontje eigenlijk niet eens nodig geweest.
Ik zie/ zag er niet direct fraude van. Heb ook niets EXTRA betaald.
 
Net zoals vrouwen die tienduizenden euro’s overmaken aan mannen die ze via FB of zo hebben leren kennen. Als je iemand nog nooit gezien hebt, ga je toch niet blind geld geven |(.

Geldt ook voor mannen die allerlei vriendschapsverzoekjes van ‘Oost Europese’ dames ontvangen 8)7.
Ik heb een tijdje een Russische scammer aan het lijntje gehouden. Ze werd best boos toen ik zei dat ik geen geld ging overmaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan