Opsporing verzocht: motorrijder verkracht meisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gebeurd te vaak... (vaker dan de meesten denken)

1 op de 3 vrouwen zegt men.
Laat ik 3 zussen hebben waarbij bij de middelste er ook iemand was die haar leuker vond dan zij hem. (subtiel uitgedrukt...) Tevens zijn mijn andere zusjes ook wel eens lastig gevallen, maar gelukkig zonder kleerscheuren.

Tis echt intens droevig... die gasten weten echt niet wat ze iemand aandoen...
 
compositietekening verdachte:
www.opsporingverzocht.nl (ik krijg het plaatje hier niet op...)
Deze is duidelijker:
full


Ik zou het echt geweldig vinden als ie dankzij dit forum gevonden kan worden.

motorfiets (van getuige of misschien de dader) zou wel eens deze kleurstelling kunnen zijn (maar dan dus zonder top-kuip)
3001604.jpg

de gezochte motor:
full
 
Laatst bewerkt:
wat een Smeerlap zeg!!! :( Kunnen we niet een neutronenbom gooien die alleen al die ranzige pedo's weg laat rotten?
 
Wat een vuile vieze smeerlap zeg gatverdamme BAH BAH BAH :( Als we hem nou vinden wil ik graag een burn out met me polio op zijn rot kop maken (moeten toch nieuwe banden op) })
 
van mij mogen ze hem ophangen en langzaam met de tenen eerst in een bak met zoutzuur laten zakken zodat ie veel pijn heeft de klootzak :(

van zulke berichten wordt ik echt pissig op z'n zachts gezegd
 
ik wil wel voorstellen dat, mocht een MF-er hem vinden, we hem eerst voor ons zelf houden... kunnen we hem eerst collectief onder pissen waarna we hem bij de bosberg aan de a27 gekneveld en gebukt aan een boom binden met een bordje 'ik wil in mijn reet genomen worden' erop...

Hij kan natuurlijk ook zelf een MF-er zijn :X
 
...is het waarschijnlijk ook nog een motorrijder van niks. Lijkt me heel erg voor zo'n fijne FJ of RSV om zo'n baasje te hebben. Als taakstraf gewoon voor een stoomwals laten liggen.
 
ik wil wel voorstellen dat, mocht een MF-er hem vinden, we hem eerst voor ons zelf houden... kunnen we hem eerst collectief onder pissen waarna we hem bij de bosberg aan de a27 gekneveld en gebukt aan een boom binden met een bordje 'ik wil in mijn reet genomen worden' erop...

Hij kan natuurlijk ook zelf een MF-er zijn :X

Zulke types doe je op deze manier alleen maar plezier
 
Ik heb even in de gids gekeken: uitzending Opsporing verzocht vandaag om 12.42u.
Ik ben wel nieuwsgierig, want zo van het plaatje te zien is de motor geen FJ.
- het kontje is veel te spits volgens mij.
- er zitten zijpanelen onder de tank die origineel lijken.
Zo op 't eerste gezicht zou ik zeggen ER-5, maar hoe kan iemand die nou verwarren met een FJ1200?
Verder heeft 't ding zo te zien geen onderkuip. Dus is het zowiezo niet de motor van de verdachte, want die was van onder donkerblauw of paars.
 
Touw om z'n nek, achter m'n Monster binden en dan rijd ik wel een paar kilometer met 'm achter me aan....... dan achterlaten in hetzelfde veld en langzaam laten wegrotten....

Wat een klootzakken heb je ook op deze aardkloot....
 
Ik heb even in de gids gekeken: uitzending Opsporing verzocht vandaag om 12.42u.
Ik ben wel nieuwsgierig, want zo van het plaatje te zien is de motor geen FJ.
- het kontje is veel te spits volgens mij.
- er zitten zijpanelen onder de tank die origineel lijken.
Zo op 't eerste gezicht zou ik zeggen ER-5, maar hoe kan iemand die nou verwarren met een FJ1200?
Verder heeft 't ding zo te zien geen onderkuip. Dus is het zowiezo niet de motor van de verdachte, want die was van onder donkerblauw of paars.

Ik had ook mijn twijfels over het model maar ga er vanuit dat dat wel door een expert bepaald zal zijn. Over de kleurstelling is weinig zeker, je moet je altijd bedenken dat deze details door een 14-jarig meisje in enorme stress gezien zijn...

Zou goed zijn als iemand een screenshot kon krijgen van die motor die bij de pomp gezien is...
 
Heb em er boven bij gezet...
Heb de uitzending bekeken. Het is inderdaad een FJ1200 zonder bovenkuip, maar met onderkuip. Er zit een vervangende koplamp op en spiegels op het stuur, dus de kuip is niet voor die ene dag verwijderd.
Die motor is herkenbaar genoeg lijkt me. Moet te achterhalen zijn.

De bestuurder droeg net als de verkrachter een zwarte broek en een donker overhemd met korte mouwen.
Het zou dus heel goed de verkrachter kunnen zijn.
 
Ik rijdt fj1200 ;(

[me]snuitje zit in de plaatsvervangende schaammodus
[/me]







Met kuip en hij is wit :}


Mag ik zijn ballen zachtje met een scheermes pellen????? de L*L :(
 
Heb de uitzending bekeken. Het is inderdaad een FJ1200 zonder bovenkuip, maar met onderkuip. Er zit een vervangende koplamp op en spiegels op het stuur, dus de kuip is niet voor die ene dag verwijderd.
Die motor is herkenbaar genoeg lijkt me. Moet te achterhalen zijn.

De bestuurder droeg net als de verkrachter een zwarte broek en een donker overhemd met korte mouwen.
Het zou dus heel goed de verkrachter kunnen zijn.

Op het plaatje meen ik een givi wingrek te zien. Is dat zo?
 
Weer zo'n tekening..
Al de kriminelen hebben het zelfde hooft, al je die tekenaars moet geloven.

Dacht gelezen te hebben dat in sommig staten de komp.tekening afgeschaft is,
omdat door het vage tekenen mensen een verdachten,'niet' meer verdacht vinden na het zien van zo'n tekening.
Opsporing verz.heeft het hier ook wel eens over gehad.
 
qach ja, heel triest hoor zo'n verhaal, maar als je gaat bedenken hoeveel kinderen van haar leeftijd zulke dingen meemaken, zowel buitens als binnenshuis (wat ik persoonljik nog veel erger vind) dan moet je je constant overal over op gaan winden.
begrijp me niet verkeerd, hoop dat ze hem vinden, maar dit is maar 1 van de vele gevallen die toevallig meer aandacht krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan