paar Ducati-weekend fotoos

Ook verkrijgbaar in race-en dan witte uitvoering.
(Afbeelding)


Ik had deze foto natuurlijk eerst moeten plaatsen.
Klinkt de tekst ook veel logischer.
full
 
Ik had deze foto natuurlijk eerst moeten plaatsen.
Klinkt de tekst ook veel logischer.
(Afbeelding)


overigens staat deze volgende maand klaar in italie om door mij bereden te worden ik ben benieuwd hoe dat gaat sturen

volgens de hoofdmonteur moet door de voorwiel constructie de motor rechter in lijn blijven bij het remmen en optrekken dan bij een motor met een normale voorvork
 
Nou, klassiek ?
Borile uit ....2005.

Maarrrr ....erg fraaie fiets.
Moest alleen 'n electrische starter op zitten EN hij moet betaalbaar worden. 8-)

Heuh... ik vond um al zo glimmen...hahaha... hij ziet er iig klassiek uit, ik had beter moeten weten toen ik die UPSD zag.... :+
 
Laatst bewerkt:
Correctie

de rood witte uitvoering die je hebt gezien is de Bimota Tesi 2d

de zwart en de blauw witte zijn de Vyrus C3 respectievelijk in 4 en 2 kleps uitvoering.

de mensen achter de Vyrus zijn de zelfde mensen die ooit aan de Bimota tesi 1d hebben gewerkt maar later zijn op gestapt en voor hun zelf zijn begonnen.

helaas had ik geen groen plaat zo snel geregeld anders had ik met de streetlegal Vyrus achter het circuit wat kunnen posen.


hoe kom je daar nou bij de Vyrus en de Tesi hebben beide het 1000ds TWEEKLEPPER blok.
de Vyrus en de Tesi zijn eigenlijk hetzelfde alleen is Vyrus de race versie.
 
haha, ik dacht ook al... huh das tocgh een borille... zijn wel erg gave dingetjes :9~ :9~


Eigenlijk hebben ze allemaal wel een mooi plekje verdint bij mij in de garage... :9~ :9 Ik heb weer wat gemist zo te zien
 
hoe kom je daar nou bij de Vyrus en de Tesi hebben beide het 1000ds TWEEKLEPPER blok.
de Vyrus en de Tesi zijn eigenlijk hetzelfde alleen is Vyrus de race versie.


hoe ik daar bij kom simpel door met Ascanio de hoofdmonteur van Vyrus te praten, en daarnaast was al bekend dat voor assen de primeur zou zijn dat de Vyrus 4 klepper naar nederland zou komen
 
En ja , zeker naar mijn zin gehad daar.
Kan 't iedereen (ook niet Duc-fans) aanraden.
En dit telnr. lag bij de velg e.d.
Groet,Fred.

full
 
Het hele velletje met nummer.
De man had nog meer te koop.
Je zal maar op zoek zijn.

full
 
hoe ik daar bij kom simpel door met Ascanio de hoofdmonteur van Vyrus te praten, en daarnaast was al bekend dat voor assen de primeur zou zijn dat de Vyrus 4 klepper naar nederland zou komen

ja maar............als ik goed kijk zie ik toch echt in beide fietsen geen duc vierklepper blok.....misschien in de toekomst??
de blokken die ik op de foto's zie zijn beide 100ds blokken.....dusssss.
 
Op de site van startwin staat een heeeeeeel klein filmpje van de Diesel....
Heb hem wel zien rijden afgelpen weekend....dr zit geen geluid in, maar komt goed vooruit
Ik heb op de clubrace nog ff met iemand van StarTwin staan ouwehoeren, hij had 't erover, als ze aan 't rijden waren, dat de stilte het moment was dat hun motor voorbij kwam. :+
 
ja maar............als ik goed kijk zie ik toch echt in beide fietsen geen duc vierklepper blok.....misschien in de toekomst??
de blokken die ik op de foto's zie zijn beide 100ds blokken.....dusssss.
Meer in 't verleden denk ik, de originele Tesi had een Ducati 851 blok, met de krukas van een 900SS. Gevolg: meer cc's, mmeer compressie. Dus meer PK's. Iets van 115 d8 ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan