PDA/GPS + moto = hoe ?

ik heb nog ff gekeken.
het is route66 prof
Als je het venster opend , moet je het 2e symbool van rechts hebben.
Met het pijltje op de juiste lokatie en je heb de coordinaten.
Deze opschrijven en laden naar je gps

Ik gebruik hiervoor gdm - untiled

Is wel speciaal voor LOWRANCE
 
Laatst bewerkt:
Ok, hier komt ie dan; mijn oplossing:

(Afbeelding)

Alles in de tanktas gedaan, zo simpel is dat. Oh ja, met een sigaretten aansluiting (met zekering !!!) op de accu aangesloten. Heb weleens voor de fun een dikke Gelaccu in de tanktas gedaan en hierop de PDA aangesloten.

Zicht op het schermpje houd niet over, naar mij mening. Kan ook meer met leeftijd te maken hebben omdat ik brildragend ben en eigenlijk Bi-Focus moet hebben. Liever met een oortelefoontje en je ogen op de weg ipv turen in mijn geval.

Tja, en als ik het geld had dan idd een Garmin........

Dit is dus ook mijn bevestigingsoplossing, werk perfect voor die paar keer dat je met gps op pad ga. da's meestal toch alleen met vakanties en wat langere ritten Alle andere ritjes doe ik toch op de eerst verdwalen en zie maar hoe je dan weer thuis komt manier

Het enige nadeel wat ik tegengekomen ben bij de PDA/GPS oplossing is dat bij de meeste PDA's de besturingssoftware op windo(n)ws gebaseerd is en dit dus betekent dat je geheid een paar vastlopers te verduren krijgt en moet resetten :X :X

Voor de 12 volt aansluiting heb hier een setje besteld SPAMM werk ook perfect en is waterdicht, in tegenstelling tot mijn zelf geknutselde Rob & Nico oplossing van daarvoor B|
 
Na 3 en een half uur zoeken op Inet nog steeds die site niet gevonden. Het mooie van die site was dat je gewoon op iedere pc waar dan ook kaarten kon zien, inzoomen en een positie aanklikken. Dan zie je de coördinaten van die plak.

Gaat er nou bij niemand een lampje branden?

Sorry topicstarter dat ik je topic misbruik maar ik denk dat er meerdere mensen zijn die iets aan deze site zouden hebben.
 
Na 3 en een half uur zoeken op Inet nog steeds die site niet gevonden. Het mooie van die site was dat je gewoon op iedere pc waar dan ook kaarten kon zien, inzoomen en een positie aanklikken. Dan zie je de coördinaten van die plak.

Gaat er nou bij niemand een lampje branden?

Sorry topicstarter dat ik je topic misbruik maar ik denk dat er meerdere mensen zijn die iets aan deze site zouden hebben.

Nou, vooruit dan, al denk ik dat je met mapsource veel makkelijker kan werken.

http://www.maporama.com/
 
Terug
Bovenaan Onderaan