Nee, inderdaad niet.Bedankt voor de info, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Beste Peter, eigenlijk is het niet zo’n spannend verhaal… in de tijd dat ik nog snelle motoren reed waren de kids nog klein, daarna besloten om de motor de deur uit te doen… de prio’s lagen op dat moment ergens anders.Nee, inderdaad niet.
Vertel eens wat meer over de Beverly.
Heb je hem nieuw gekocht? En waarom de 400, en niet de 300? En waarom ben je van dat zwaardere spul, een Fireblade 929, overgegaan naar de Beverly?
Weet iemand of er al een vervangende uitlaat op de markt is?Malossi heeft inmiddels al leuke accessoires. Helaas nog nergens een uitlaat kunne vinden
Hier beetje hetzelfde verhaal.Beste Peter, eigenlijk is het niet zo’n spannend verhaal… in de tijd dat ik nog snelle motoren reed waren de kids nog klein, daarna besloten om de motor de deur uit te doen… de prio’s lagen op dat moment ergens anders.
De kids zijn nu volwassen..m.a.w. Paps mag weer een keer aan zich zelf denkengrapje.
Ik heb enkele jaren lang op een bromscooter gereden puur voor woonwerk verkeer, mijn vrouw gaf aan ga eens kijken voor een motorscooter en dat heb ik gedaan. Meerdere merken bekeken en deze sprak mij wel aan.. ook qua prijs natuurlijk.
En ja waarom heb ik voor de 400 gekozen…heel simpel af en toe wil mijn vrouw ook mee en dan is die 100cc extra zeer zeker welkom.
Hier in Vlaams-Brabant / Antwerpen kom ik ook bijzonder weinig Beverly's tegen. Al bijeen op 3 jaar tijd welgeteld 3.Ik was wel benieuwd hoeveel mensen er eigenlijk rijden op een beverly… in mijn plaats heb ik nog niemand gezien die erop 1 rijdt. Nu is het toch zo dat in deze contreien voornamelijk motor wordt gereden.
Hoe bevalt de scooter je tot nu toe? Ik heb er nu een kleine 350 opstaan dus mag nog even.Vandaag mijn eerste 1000 beurtje laten doen. Naast het beurtje is het voorwiel gebalanceerd omdat ik een hobbel voelde bij 60km p u.
Soms hikt de scooter wat bij warm weer en constante snelheid (klein beetje gas), mij werd verteld dat dit vaker voorkomt en niet veel aan gedaan kan worden. Iemand hier ervaring mee?
Hoi Henk,Hoe bevalt de scooter je tot nu toe? Ik heb er nu een kleine 350 opstaan dus mag nog even.
Maar wat bedoel je met ‘hikt’ bedoel je dan dat ie even overslaat…weet even niet het juiste woord hiervoor. Wat die hobbel betreft, heb je dan je band niet te hard…kan het mis hebben.
Ik lees wel dat er maar weinig Piaggio Beverly rijders zijn….als ik in mijn eigen omgeving kijk….nog geen één gezien…..maakt ons ook wel weer bijzonder
Ik vind het ook een prachtige scooter maar ik heb er nog nooit één life gezien. Deze zomer zoek ik een motorzaak waar ik proef kan rijden op een Beverly. Ik weet alleen nog niet waar.Hoi Henk,
Het voorwiel is van de scooter afgehaald en op een apparaat gebalanceerd. Wat ze precies doen weet ik eigenlijk niet maar de hobbel is verholpen.
Juist, soms slaat de scooter een beetje over. Misschien heeft dat te maken met een 1 cilinder en het aangrijppunt van de koppeling bij lage snelheden. Dat gaf de zaak aan. Heb hier af en toe last van maar is niet super storend.
Ik heb 2 beverly's zien rijden hier in de omgeving Leiden. Dit waren wel de 350 versies. Ik vind het een ontzettend fijne scooter, rijdt lekker en ook wendbaar door de bochten. Nog geen motor tegengekomen die mij eruit reed bij stoplichten.