Pimp Your Kentekenplaat

TPOD

MF'er
3 sep 2006
218
48
Ik dacht, laat ik eens met iets nieuws komen. In de traditie van Pimp My Ride, bij deze een gevalletje Pimp My Kentekenplaat. Vind het zelf wel lollog en ben benieuwd naar die van jullie (show me yours - I'll show you mine, dus...)

full


Grts.

Ferry
 
net mijn motor verkocht maar als julie hem zien rijden er staat op

my other ride is ur mom :W
 
Ik dacht, laat ik eens met iets nieuws komen. In de traditie van Pimp My Ride, bij deze een gevalletje Pimp My Kentekenplaat. Vind het zelf wel lollog en ben benieuwd naar die van jullie (show me yours - I'll show you mine, dus...)

(Afbeelding)

Grts.

Ferry
nu weten ze precies waar je motor te halen is _O-
 
Doe John de groeten :Y


[me]the_bladerunner moet er gauw weer een bakkie gaan doen[/me]

Heb m'n SRAD ook bij John vandaan. Maareh op die plek van die 'Fox' sticker zit bij al zo'n blauwe met MF erop.....

[me]"SB" moet er ook gauw weer een bakkie gaan doen[/me]
 
Hmm, ik zie dat een beetje creativiteit niet door iedereen wordt gewaardeerd?!

Toch jammer. Blauwe MF sticker is namelijk een beetje saai vinden jullie niet? :z
 
Kost je wel euro's als je aangehouden wordt, met een beetje pech.


Klopt ,je mag niks aanbrengen op je kentekenplaat. :N

Ik heb er alleen "wat" kettingvet zand en vuil opzitten ,en daar kwam ik vanmiddag achter dat dat ook niet mocht. O-)

Dus oom Snor komt dinsdag tussen 20.00 -21.00 uur ff kijken bij mij thuis ofdat

mijn plaat:

-Schoon is
-onder de goede hoek staat
-erboven een reflector gemonteerd zit
-kentekenverlichting boven hangt

Maar ik heb dus geen boete gehad. *O*

Terwijl dat ik ook "iets" te enthausiast optrok bij een stoplicht ,maar hij mij niet kon klokken. :X

(En ik zat pas in z'n 1.) :X
 
Heb m'n SRAD ook bij John vandaan. Maareh op die plek van die 'Fox' sticker zit bij al zo'n blauwe met MF erop.....

[me]"SB" moet er ook gauw weer een bakkie gaan doen[/me]

Zozo, John doet goede handel, mijn R1's komen er ook vandaan :+

Ik doe daar wekelijks een bakkie, misschien een keer wat afspreken....moet er toch nog naar toe volgende week, hij heeft mijn knippers nog die van de R1 zijn gesloopt :)

Ik doe alleen niet aan reklame maken (mits ze me er voor betalen) dus die stickers zijn er altijd als eerste vanaf :Y
 
Een Jinlun jl 250-5, nooit van gehoord. It looks like a shopper-brommer from Japan :)

En dan ook al bij aflevering een 1-tje scoren *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan