Pirelli introduceert Diablo Rosso Corsa

Ik heb ze er nu ook op liggen. Ik vraag me alleen af hoe ze het doen met nat en koud weer. Ga in mei/juni naar oostenrijk dus..
Nog vergeten te meleden: denk dan ook eens aan de Dunlop Sportsmarts.
Gaan veel langer mee, doen het veel beter in regen en koude, en blijven alleen op het circuit (dus niet op straat) iets achter bij de Rosso Corsa's volgens de vergelijkingstests.
 
Ik kijk eerst of deze mij bevallen. En eigenlijk in de regen en in de kou pas je toch je rijstijl aan. Dan ga je echt niet proberen de grens op te zoeken. De band kan waarschijnlijk toch meer dan wat een rijder kan.
 
Ik rij als het nodig is met elk weertype. Onder de motor liggen BT023, zoals eerder aangegeven zijn dit zeer fijne bandjes met name in de regen.

Circuit geen idee.
 
Ik rij als het nodig is met elk weertype. Onder de motor liggen BT023, zoals eerder aangegeven zijn dit zeer fijne bandjes met name in de regen.
Grappig. In de vergelijkingstesten scoren ze juist op dat punt slechter dan de concurrenten.... En mijn ervaringen (en die van mijn klanten) bevestigen die mening....
 
Ik heb de BT016, maar het klopt precies wat ze zeggen. Als ze warm zijn, zijn ze wel fijn om mee te rijden maar als het kouder is en alleen al vochtig voelen ze lang niet meer zo fijn aan.
 
Hallo,

heb ze bij mynetworld.com besteld.

dotcode week 22 van 2010, zeker niet verkeerd :D volgende week gaan ze erop.

Groeten

daniel
hallo ik ben ook van plan deze band aan te schaffen
via de site .mynetworld.com heb jij ze gekocht is dat nog eens aan te raden zijn wel de goedkoopste die ik tot nu heb gevonden

gr Remco
 
ondertussen al redelijk wat km's mee gereden met die rosso en voor mij de beste band waar ik al mee gereden heb die zowel geschikt is voor circuit en openbare weg :}
En jij hebt wel een heel mooi tempo zie ik op die circuitfilmpjes. ;)

Ik ga ook Corsa Rosso monteren.. of is het Rosso Corsa. :?
Voorbandje moet het eerst, zal vast wel combineren met een SC2 achter.
Zijwangen is hetzelfde rubber toch.. :X
 
zal wel te combineren zijn maar een rosso is toch een heel stuk spitser als een sc2 zowel voor als achter :Y
vind ze toch iets anders aanvoelen de rosso vs supercorsa zijn beide :} in droog
De rosso is vele beter als de baan niet helemaal droog ligt is lang geen regenband maar grip is aanvaardbaar (wat ik van supercorsa niet vind :') ) ook slijtage van de rosso valt veel beter mee en de motor stuurd er iets sneller mee door de spitse vorm de supercorsa is super op circuit als het droog is en geven veel vertrouwen/feedback maar daar is alles mee gezegd :P
dure rap slijtende kutband :( :+
 
zal wel te combineren zijn maar een rosso is toch een heel stuk spitser als een sc2 zowel voor als achter :Y
vind ze toch iets anders aanvoelen de rosso vs supercorsa zijn beide :} in droog
De rosso is vele beter als de baan niet helemaal droog ligt is lang geen regenband maar grip is aanvaardbaar (wat ik van supercorsa niet vind :') ) ook slijtage van de rosso valt veel beter mee en de motor stuurd er iets sneller mee door de spitse vorm de supercorsa is super op circuit als het droog is en geven veel vertrouwen/feedback maar daar is alles mee gezegd :P
dure rap slijtende kutband :( :+
Kijk anders ook eens naar het zusje van de Supercorsa's, namelijk de Metzeler Racetec's. Al enige tijd vaak de beste circuitband in de vergelijkingstests....... Stuurt iets neutraler en gaat wat langer mee dan de SC's.
 
Kijk anders ook eens naar het zusje van de Supercorsa's, namelijk de Metzeler Racetec's. Al enige tijd vaak de beste circuitband in de vergelijkingstests....... Stuurt iets neutraler en gaat wat langer mee dan de SC's.
Hmm.. en dan alleen voor monteren? ;)
Heb dus ook nog die Power One liggen, vorig jaar december gekocht, doorverkocht omdat ik op SC2 over ging, maar terug gehad wegens DOT 2008. :)
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterband is versleten (voorband nog perfect) is het af te raden om twee verschillende merken/types onder je motor te hebben liggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan