__SVDirk__
Die hard MF'er
In het kader van deel je verhaal:
Rij ik net rustig
een paar rondjes bij het einde van de A4,en stop netjes voor het rode stoplicht bij de afrit, hoor ik opeens TOET... Ik kijk om wie er nou weer zo gestrest zit te doen, ja hoor: Politie.
Komt er een agent (ik denk net klaar met politieschool)naar me toe en wilt rijbewijs en papieren zien. Aangezien we nou niet echt lekker staan (heel de afrit geblokkeerd) stel ik voor om ergens anders te gaan staan. Zijn voorstel (een verhoging tussen twee rijbanen van 30 cm
) vond ik maar niks, dus dan maar parkeerplaats.
Na dat hij mijn papieren had gezien, vroeg ik me toch af waarom ik nou werd aangehouden. Er volgde een mooi verhaal over geluidsoverlast, mensen die s'avonds op hun balkonnetje zitten
(ik zie alleen maar koeien) enz. Bovendien was mijn uitlaat(Laser duotech) ook niet goedgekeurd, moest ik begrijpen uit zijn verhaal.
Dus ik onschuldig: "
waarom niet???" ... "omdat er geen E-keur merk inzit" Dus ik wijs de arme man op tactisch op de onderkant van mijn uitlaat en wilde nog zeggen "pas op, dat is heel erg he..." maar het was al te laat
Een soort BBQ-geur steeg op vanaf mijn uitlaat
(beetje overdrijven kan geen kwaad..)en de arme veldwachter verbrandde zijn vinger
hahaha, het leukste vermaak blijft toch leedvermaak, niet ?
[me]__SVDirk__ die het eigenlijk best zielig vond, want was verder een prima gozer![/me]
Rij ik net rustig

Komt er een agent (ik denk net klaar met politieschool)naar me toe en wilt rijbewijs en papieren zien. Aangezien we nou niet echt lekker staan (heel de afrit geblokkeerd) stel ik voor om ergens anders te gaan staan. Zijn voorstel (een verhoging tussen twee rijbanen van 30 cm

Na dat hij mijn papieren had gezien, vroeg ik me toch af waarom ik nou werd aangehouden. Er volgde een mooi verhaal over geluidsoverlast, mensen die s'avonds op hun balkonnetje zitten

Dus ik onschuldig: "

hahaha, het leukste vermaak blijft toch leedvermaak, niet ?
[me]__SVDirk__ die het eigenlijk best zielig vond, want was verder een prima gozer![/me]