Politie treedt harder op tegen 'internetwaaghalzen'

Ik geloof er niks van.

Die gozer die met 160 door de nobelstraat rijd in utrecht, niet aangepakt.

Edese knuffeljongeren filmen zichzelf op een gestolen motor, wordt niets aangedaan. Pas wanneer blogs en daarna wat media er aandacht aangaven werd het te heet onder hun voeten.
Politie kan weer niets doen met de beelden.

Allemaal bang- en stemmingmakerij. :') Gewoon weer een onzin bericht netals dat bericht van de week dat wij nederlanders de meeste vertrouwen hebben in de politiek, in vergelijk met de rest in EU. :')

Je wordt gewoon geïndoctrineerd man, geloof die onzin niet en zeg je krant op.
 
Laatst bewerkt:
sinds wanneer ben je kentekenhouder dan? de datum dat het filmpje gemaakt/geplaatst is, is echt wel te achterhalen...


Op het moment dat de motor op het postkantoor is
overgeschreven. Dus alles wat er gebeurt is met de
motor voor de overschrijving heb jij geen boodschap aan.
 
en als ik nou een motor heb waar alleen snelheids- en toerenteller opzit en wat lampjes die nooit branden?


Bij CSI zouden ze het trouwens niet zo doen. Zij zouden een of andere miniscule kever vinden, die nergens op de wereld kan leven behalve in Zuid-oost brabant. Vervolgens zien ze een rood korreltje zand op je knipperlicht. Toevallig komt dat zand ook maar op 1 plek in heel NL voor. Vervolgens gaan ze op die plek wat monsters onderzoeken en vinden ze natriumtrifosfordifransiumionen, waar ze weer uit kunnen afleiden wie er aan welke ziekte lijdt en aan de hand van medische dossiers staan ze opeens bij je op de stoep. Toevallig loop jij al weken met een bepaald grassprietje onder je schoenzolen rond, en in dat stukje gras zit een stukje DNA en jij hebt ook nog eens datzelfde stukje DNA onder je vingernagels, dus jij MOET wel degene zijn die de camera op PLAY heeft gezet en dat maakt jou medeplichtig! Kun je kiezen tussen je maten verraden of 8uur onbetaalde arbeid verrichten in de vorm van plantsoenen schoefellen (we blijven in NL).
Nou ik zou het wel weten.

Maar ik dwaal af.

Sorry hiervoor.


_O- _O- _O- _O- _O-
 
Ik geloof er niks van.

Die gozer die met 160 door de nobelstraat rijd in utrecht, niet aangepakt.

Edese knuffeljongeren filmen zichzelf op een gestolen motor, wordt niets aangedaan. Pas wanneer blogs en daarna wat media er aandacht aangaven werd het te heet onder hun voeten.
Politie kan weer niets doen met de beelden.

Allemaal bang- en stemmingmakerij. :') Gewoon weer een onzin bericht netals dat bericht van de week dat wij nederlanders de meeste vertrouwen hebben in de politiek, in vergelijk met de rest in EU. :')

Je wordt gewoon geïndoctrineerd man, geloof die onzin niet en zeg je krant op.


straks krijg je verhalen van members dat ze iemand kennen die een buurman had en die achterneef daarvan was aangepakt via internetfilmpjes.

Ik vind het btw geen slechte actie... als ze maar eerst beginnen met die knuffeljongeren
 
Maarre ff serieus............ niet om het een of ander..............wil maar net zeggen.............ligt op het puntje van mijn tong...............


Ik denk dat je banger moet zijn voor NSB praktijken van jaloerse medeblikkers die het zelf niet kunnen/durven en je dan maar anoniem aangeven. Ik vertrouw niemand meer in dat opzicht.

Vroeger in dienst hadden we zo'n naaier die de K.M. mededeelde dat wij op zaterdag- en zondagochtend eigenlijk nog te dronken waren om te rijden. Stonden ze ons mooi op te wachten om te laten blazen. Sta je daar 's ochtends met een kater....

Laatst nog zo'n burgercopper die mij door rood zag rijden (je kent het, wachte wachte wachte en dan uiteindelijk er maar doorheen knallen, je doet geen hond kwaad)
Krijg later een brief in huis met details die ik herkende, in z'n Ford Mondeo. Hij was alleen maar evengoed schrijven. (weet van mijn zwager dat tie het ook doet maar dan alleen bij debielen)
 
Maarre ff serieus............ niet om het een of ander..............wil maar net zeggen.............ligt op het puntje van mijn tong...............


Ik denk dat je banger moet zijn voor NSB praktijken van jaloerse medeblikkers die het zelf niet kunnen/durven en je dan maar anoniem aangeven. Ik vertrouw niemand meer in dat opzicht.

Vroeger in dienst hadden we zo'n naaier die de K.M. mededeelde dat wij op zaterdag- en zondagochtend eigenlijk nog te dronken waren om te rijden. Stonden ze ons mooi op te wachten om te laten blazen. Sta je daar 's ochtends met een kater....

Laatst nog zo'n burgercopper die mij door rood zag rijden (je kent het, wachte wachte wachte en dan uiteindelijk er maar doorheen knallen, je doet geen hond kwaad)
Krijg later een brief in huis met details die ik herkende, in z'n Ford Mondeo. Hij was alleen maar evengoed schrijven. (weet van mijn zwager dat tie het ook doet maar dan alleen bij debielen)

haha... inkopper ten top!

Dat dacht die agent bij jou ook _O-



(grapje :+ )
 
en als ik nou een motor heb waar alleen snelheids- en toerenteller opzit en wat lampjes die nooit branden?


Bij CSI zouden ze het trouwens niet zo doen. Zij zouden een of andere miniscule kever vinden, die nergens op de wereld kan leven behalve in Zuid-oost brabant. Vervolgens zien ze een rood korreltje zand op je knipperlicht. Toevallig komt dat zand ook maar op 1 plek in heel NL voor. Vervolgens gaan ze op die plek wat monsters onderzoeken en vinden ze natriumtrifosfordifransiumionen, waar ze weer uit kunnen afleiden wie er aan welke ziekte lijdt en aan de hand van medische dossiers staan ze opeens bij je op de stoep. Toevallig loop jij al weken met een bepaald grassprietje onder je schoenzolen rond, en in dat stukje gras zit een stukje DNA en jij hebt ook nog eens datzelfde stukje DNA onder je vingernagels, dus jij MOET wel degene zijn die de camera op PLAY heeft gezet en dat maakt jou medeplichtig! Kun je kiezen tussen je maten verraden of 8uur onbetaalde arbeid verrichten in de vorm van plantsoenen schoefellen (we blijven in NL).
Nou ik zou het wel weten.

Maar ik dwaal af.

Sorry hiervoor.
Ja maar dan weten ze nog steeds wanneer en hoe laat en dat was eigenlijk de vraag :P
 
Ja maar dan weten ze nog steeds wanneer en hoe laat en dat was eigenlijk de vraag :P

nee, dàt komen ze te weten door je maten te achterhalen op de manier die ik zojuist heb toegelicht. Die worden net zolang gedreigd / door elkaar gerammeld tot ze vertellen wie het was en wanneer en.. en..


edit: jij bent duidelijk geen Horatio Cain :N
 
Laatst bewerkt:
nee, dàt komen ze te weten door je maten te achterhalen op de manier die ik zojuist heb toegelicht. Die worden net zolang gedreigd / door elkaar gerammeld tot ze vertellen wie het was en wanneer en.. en..


edit: jij bent duidelijk geen Horatio Cain :N
Godzijdank niet, dan zou ik inmiddels 34 kinderen, 23 gezinnen en 81 vrouwen met raad en daad bijstaan, dagelijks een begrafenis bijwonen, bij 3 slachtoffers op ziekenbezoek gaan, en daarnaast nog 46 uur per dag werken :/
 
Laatst bewerkt:
de pliesie krijgt nog een flinke dobber aan het bewijzen dat de strafbare feiten daadwerkelijk begaan zijn door degene die ze er van verdenken.

De filmers moeten er alleen voor zorgen dat er geen kentekens, herkenbare gezichten en duidelijk herkenbare nederlandse locaties te zien zijn etc.

Ach agent, ik heb een leuk filmpje gevonden op internet en dat op youtube gezet. Nee geen idee waar dat ook al weer was. Ik een wheelie met 160? maar agent dat durf ik helemaal niet. Nee hoor dat is mijn motor niet op dat filmpje, die van mij heeft geen stickers, goh is dat niet in Duitsland gefilmd? etc.

Daaaaag Koos, veel succes en niet zo zuur kijken als je wordt uitgelachen door je collega's
 
Kijken jullie nou maar uit. Ik weet hoe ze het gaan doen, maar ik mag (nog) nix zeggen.
 
Is vrijwel niet te bewijzen mits je het zelf erkent dat jij het was.
De datum en het tijdstip en de plek waar het gebeurd is moeten ze dan ook weten.
Met andere woorden kost veel tijd en geld met weinig resultaat voor de politie.
 
Ik zie wel wat mogelijkheden hoor.

Als je in een filmpje herkent welke motor het betreft, of welke lokatie het is, ben je al een heel eind.

Obv motor eigenaar verantwoordelijk stellen, gelijk aan bijvoorbeeld een geflitste overtreding. Bewijs dan maar eens dat het iemand anders is (juridisch zal het niet helemaal zo gaan, maar het zal er echt niet ver vanaf zitten).

Obv lokatie kun je gaan observeren en dan zelf zaken contateren. Ben je ook gauw klaar.
 
als ze je kenteken en je hoofd niet zien in het filmpje is niet ondubbelzinnig vast te stellen wie de waaghals in kwestie is. De rechter spreekt je dan vrij wegens gebrek aan bewijs.

obv van de motor verantwoordelijk stellen kan alleen met kenteken. Dat is immers het identificatiemiddel. zonder dat hebben ze geen enkel bewijs.

Als je aannemelijk kan maken dat er met het filmpje geknoeid is dan geldt het niet als bewijs.

Kortom genoeg mogelijkheden om er onderuit te komen. Als Koos vor je deur staat wel eerst je advocaat bellen voor je open doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan