Poll: Voor de Stoner fans

Stelling: Casey Stoner zeikt nog meer dan Manneke Pis

  • Ja

    Stemmen: 128 95,5%
  • Helemaal mee eens

    Stemmen: 6 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet hoe 't bij jullie zat, maar ik heb voor 't eerst dit jaar een keer gejuicht toen Stoner naast z'n fiets lag, kan dat vanaf nu niet elke race?
 
Laatst bewerkt:
Ja deze ouwe rellert kan er wel wat van _O- _O- _O-

ach lekker laten gaan ;)

ben absoluut een Rossi fan maar als zo'n topic over hem zou worden geopend en hij aan het kortste eind zou trekken zou ik ook niet moeilijk gedaan hebben.

Het is en blijft een sport en MIJN MENING is gewoon dat Stoner tekort komt aan de kwaliteiten van deze ouwe rot, of hij deze niet bezit of gewoon te kort meedraait in de GP daarvoor weet ik niet. Laat ze al die schijt electronica als traction en launch control maar van die motoren aftrekken, dan blijven de echte kerels over naar mijn idee....... :)

Dat sommige mensen hier nou zo moeilijk gaan doen kan ik dan ook niet helemaal begrijpen.........lekker laten gaan en waarom moet er in godsnaam zo moeilijk gedaan worden. Laat die jongen lekker zn verhaal kwijt en als hij pro rossi is laat hem lekker.......als het je niet aanstaat ga je lekker in een ander topic kijken.

Omdat ik me niet in de mening van de kawarijders of ducatisten kan vinden ga ik toch ook niet eisen dat hun topics op slot moeten :? get a life :P
 
Triest,.. mensen die alleen maar in vakjes Rossi of Stoner kunnen denken..

Van veel mensen had ik dit topic grappig gevonden, echter als ik nu zie wie de TS is en dat knoop aan eerdere reacties van hem, kom ik niet verder dan best wel triest...

En dan ben ik nog een Rossi fan,....
 
Jij wil nieti n hokjes geplaatst worden maar vervolgens plaats jij de andere Rossi fans wel in een hokje ging over die gele bril ;)

Hij sprak over zich zelf niet over andere mensen.

Iets met degene die de schoen past enzo....
 
Laatst bewerkt:
Triest,.. mensen die alleen maar in vakjes Rossi of Stoner kunnen denken..

Van veel mensen had ik dit topic grappig gevonden, echter als ik nu zie wie de TS is en dat knoop aan eerdere reacties van hem, kom ik niet verder dan best wel triest...

En dan ben ik nog een Rossi fan,....

Topicstarter nog nooit eerder topic zien openen dus kan daar niet over meepraten.......

maar ff op je eerste zin :?

is dat nou voor onzin :? je hebt toch ook bepaalde acteurs die je goed vind acteren en daarom hun films gaat kijken :? toch ook bepaalde muzikanten waardoor je hun cd's koopt :? wat is er dan in godsnaam triest aan het feit dat je een bepaald coureur een held vind om wat voor reden dan ook :?

maakt het mij of een ander minder dat hij/zij/ik een fan is van Rossi of Stoner?

Wat geeft jou het recht om iemand triest te noemen omdat diegene graag Rossi of Stoner wil zien winnen :?

zou dit eigenlijk niet eens moeten posten want laat me alweer teveel gaan maar zou graag wat onderbouwing van je aangezien jij nu duidelijk mensen in een hokje aan het plaatsen bent |( ;)
 
Triest,.. mensen die alleen maar in vakjes Rossi of Stoner kunnen denken..

Van veel mensen had ik dit topic grappig gevonden, echter als ik nu zie wie de TS is en dat knoop aan eerdere reacties van hem, kom ik niet verder dan best wel triest...

En dan ben ik nog een Rossi fan,....


Vooroordelen, goed bezig.

Een ander die dit post en als ik het post ben ik triest?
Volgens mij is het triester als je een persoon denkt te kennen door de posts die hij maakt op het internet en niet eens in het echt kent _O-
 
Topicstarter nog nooit eerder topic zien openen dus kan daar niet over meepraten.......

maar ff op je eerste zin :?

is dat nou voor onzin :? je hebt toch ook bepaalde acteurs die je goed vind acteren en daarom hun films gaat kijken :? toch ook bepaalde muzikanten waardoor je hun cd's koopt :? wat is er dan in godsnaam triest aan het feit dat je een bepaald coureur een held vind om wat voor reden dan ook :?

maakt het mij of een ander minder dat hij/zij/ik een fan is van Rossi of Stoner?

Wat geeft jou het recht om iemand triest te noemen omdat diegene graag Rossi of Stoner wil zien winnen :?

zou dit eigenlijk niet eens moeten posten want laat me alweer teveel gaan maar zou graag wat onderbouwing van je aangezien jij nu duidelijk mensen in een hokje aan het plaatsen bent |( ;)

Ik zie ook graag Rossi winnen, dus wat dat betreft heb ik daar niks op tegen.
Ik stond gisteren te springen op de bank.

Het afvallen van andere racers, en vooral het getreiter naar elkaar erbij, mag van mij ook , maar dan wel op een leuke manier.

TS neigt gewoon naar het irritante en is er nog trots op ook, paar keer een discusie van hem zitten lezen / mee proberen te houden, en ik snap dat soort mensen gewoon niet.

't is dus meer dan dat ik scheit heb aan alle mensen die graag 1 coureur zien winnen.
Het is iets persoonlijks. My bad, ook niet zo heel boeiend voor dit topic helaas.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ook graag Rossi winnen, dus wat dat betreft heb ik daar niks op tegen.
Ik stond gisteren te springen op de bank.

Het afvallen van andere racers, en vooral het getreiter naar elkaar erbij, mag van mij ook , maar dan wel op een leuke manier.

TS neigt gewoon naar het irritante en is er nog trots op ook, paar keer een discusie van hem zitten lezen / mee proberen te houden, en ik snap dat soort mensen gewoon niet.

't is dus meer dan dat ik scheit heb aan alle mensen die graag 1 coureur zien winnen.
Het is iets persoonlijks. My bad, ook niet zo heel boeiend voor dit topic helaas.

ach zijn meer coureurs die ik het zou gunnen zo is het niet, maar Stoner is 1 van de laatsten in dat rijtje :Y

maar goed zo is het duidelijk :P
 
Mag deze in de startpost???

full
 
Wat een stelletje relnichten die zgn 46 fans (heb altijd moeite met die naam).
Wat als STONER er niet zou zijn dan had je gisteren zo,n race gehad waar jullie altijd over zitten te zeuren als STONER 10 sec of meer wegrijd van de rest.
Dan lees je hier saaie race , niks aan , en meer van dat soort opmerkingen.
Maar goed de man die normaal the best of the rest is heeft gewonnen , af en toe mag dat wel een keer maar mag geen gewoonte worden.
En nu vakantie.
 
Wat een stelletje relnichten die zgn 46 fans (heb altijd moeite met die naam).
Wat als STONER er niet zou zijn dan had je gisteren zo,n race gehad waar jullie altijd over zitten te zeuren als STONER 10 sec of meer wegrijd van de rest.
Dan lees je hier saaie race , niks aan , en meer van dat soort opmerkingen.
Maar goed de man die normaal the best of the rest is heeft gewonnen , af en toe mag dat wel een keer maar mag geen gewoonte worden.
En nu vakantie.

Waar waren de kawa's trouwens? _O-
 
echt jammer dat stoner er naast ging, had ze liever tot het einde willen zien vechten. Hopelijk volgende race
 
Kunnen ze geen Off-the-road systeem bij Ducati maken, dan hadden ze dit van Stoner OOK al kunnen voorkomen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan