Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Goed idee om dit topic weer af te stoffen @FJRaymond :t

Ik vind het qua marketing nog steeds een briljante zet van Louis om die tassen zo scherp aan te bieden... Dat logo reist de hele wereld over! :] Heb er zelf ook nog altijd 1 liggen, hoewel die weinig actie meer ziet. Ik probeer het zwaartepunt van de bagage tegenwoordig zo laag mogelijk te houden, dan merk je bijna niks van je bagage tijdens het rijden.

De huidige setup met de tentstokken en het stoeltje dwars over het zadel bevalt vrij goed.
DSC_0881.JPG


DSC_0875.JPG
 
Weekje naar de Elzas geweest op deze manier:

Originele Ducati Performance bagageset voor de Hypermotard. 1 zijtas was gevuld met kleding, de andere zijtas met een paar schoenen, een dun regenjasje, regenhoezen voor de tassen en wat grijpspul (fles water, schijfremslot etc.). De tanktas huisveste de toilettas, opladers, wat leesvoer etc. Meer heb je niet nodig!

Voor een eventuele kampeertrip kan dus nog de hele achterkant worden gebruikt.
IMG_2001.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Weekje naar de Elzas geweest op deze manier:

Originele Ducati Performance bagageset voor de Hypermotard. 1 zijtas was gevuld met kleding, de andere zijtas met een paar schoenen, een dun regenjasje, regenhoezen voor de tassen en wat grijpspul (fles water, schijfremslot etc.). De tanktas huisveste de toilettas, opladers, wat leesvoer etc. Meer heb je niet nodig!

Voor een eventuele kampeertrip kan dus nog de hele achterkant worden gebruikt.
Bekijk bijlage 1882881
Ik wilde bijna posten "Waar zitten die zijtassen dan?" _O- Maar ik zie ze nu, mooi passend zeg en ook nog in de kleur. Vielen mij dus eerst niet eens op.:$
 
Jij hebt zeker geen RxxooGS? Dan is alles wat niet geasfalteerd is offroad
Ja, die heb ik wel. Maar die is voor zo'n beetje dezelfde soort wegen geschikt als de Pan European die ik vroeger had. Het is hooguit iets comfortabeler op slechtere wegen door de lange veerweg. Zo'n ding heet dan ook een allroad motor, geen offroad motor. Dat laatste is een lichte crosser.
 
Hoe rijd dat eigenlijk met het gewicht van de bagage zo ver naar achteren?
De getoonde foto hierboven vertekent natuurlijk wel heel erg.

Hieronder een foto van mijn Blackbird met een 48L Givi-koffer, vorige week in Dresden.
Vlgs mij bestaat er nog 1 maat groter, dat is 54L
Toch voel je 't best als ie achterop zit en de teller gaat naar de 200.
Verder was deze koffer perfect voor een 5-daagse trip. Alles kan er in!

20230518Dresden1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan