Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Klaar voor 2 weken kamperen in noorwegen.
 

Bijlagen

  • 20230526_133216.jpg
    20230526_133216.jpg
    260,1 KB · Weergaven: 158
Mijn "set-up" van afgelopen jaar voor een solorondje langs de vroegere grenzen van de DDR. In 3 weken 4000 KM uit en thuis.
20220828_082547.jpg
Mijn "set-up" van afgelopen jaar voor een solorondje langs de vroegere grenzen van de DDR. In 3 weken 4000 KM uit en thuis. Ik heb een oud rek van een Can-Am Bombardier op het bestaande kofferrek geschroefd. Daarop passen precies twee bysoniel rugzakken en een ortlieb tas achterop. Dat is me goed bevallen.
 
Laatst bewerkt:
20230527_102717.jpg


Voor elk soort reis een ander soort tas!

* De Q-Bag tanktas voor dagtripjes;
* De SW Motech Blaze zadeltassen voor week(end)jes weg;
* De SW Motech DryBag 180 voor als er net iets meer meegenomen wordt.

Ik heb de Drybag dit weekend meegenomen naar de Eifel, vooral om uit te proberen; hij zat nog niet halfvol, en maakt dus een verfrommelde indruk. Maar ik ben zeer tevreden over deze kleinste telg uit de serie, want voor krap vijf tientjes biedt-ie toch best wat opbergruimte.
 
Waterdichte werktas van 70L +tanktasje, zit alles in voor een weekendje kamperen.
Tent, slaapzak, slaapmatje, kussen, kleding en nog wat ander klein campinggerei.
Geen beugels of rekjes nodig. Alleen een stel goed geplaatste Rokstraps.
Tas ligt erg stabiel op de passagiersplek.
 

Bijlagen

  • 20230418_191503.jpg
    20230418_191503.jpg
    259,9 KB · Weergaven: 93
  • 20230417_220419.jpg
    20230417_220419.jpg
    132,6 KB · Weergaven: 93
20230527_210800.jpg
momenteel in frankrijk....6 dagen bochten ,bergen en kust over en weer naar st raphael. Ik heb 2 prachtige panniers, maar vertik het om met een dikke kont rond te rijden,dus... ouwe trolley met uitschuifbaar handvat en wielletjes achterop gesmeten met rokstraps en netje en vooraan een givi tanktas. Voor mij werkt het perfect.
 
Klaar voor 2 weken kamperen in noorwegen.
Nu heb ik inmiddels ook de Blaze zijtassen binnen. Dacht ik vul die binnentassen en die kan ik er lekker in doen. Door de smalle opening gaat dat niet.🤬
Dus dacht doe de binnenzakken er in en vul ze dan met kleding e.d. maar dan is het lastig er in te krijgen, zonder te kreuken en ruimte goed te benutten.🤦

Heb je een tip hoe ze het beste te vullen?
 
Waarom?

Omdat anderen daar mss iets negatiefs van gaan vinden??
Daar moet je dus gewoon schijt aan hebben.

Zelf ga ik bij reizen voor praktisch.
Hoe dat er uitziet (in de beleving van een ander) dat interesseert mij geen drol.
Mee eens. Ik let niet te veel op pakmaat en/of gewicht. Wil er ook een beetje normaal bij zitten 's avonds. En qua gewicht is het altijd nog minder dan een passagier. Maar goed, iedereen denkt er anders over. Belangrijkste is dat je een leuke vakantie hebt toch?
 
Waarom?

Omdat anderen daar mss iets negatiefs van gaan vinden??
Daar moet je dus gewoon schijt aan hebben.

Zelf ga ik bij reizen voor praktisch.
Hoe dat er uitziet (in de beleving van een ander) dat interesseert mij geen drol.
Eu, neen hoor het zicht kan me gestolen worden en ik denk dat de triumph met de nette panniers er een stuk beter zou uitzien. Maar ze komen achteraan breder dan het stuur en spiegels en ik durf nogal stevig filefilteren als het echt moet, vooral door de spits van een drukke franse stad. En dan ben ik blij met mijn smalle motor zonder die bakken aan de zijkant. Puur practische keuze dus. ik ben net terug en ik doe het volgende keer weer zo
 
Probeer die panniers volgende keer eens voor de gein. Ik denk dat je positief verrast gaat zijn over het bochtengedrag wanneer de bagage een halve meter lager hangt. :]
Ik ben net terug van de trip. 2837km van belgie naar St raphael en terug met bijna niets van autosnelweg. We deden een aantal prachtige georges ( alpenpassen) De trip was door een vriend uitgestippeld met maximale bochten en ik heb de triumph Tiger Sport 1050 op een fantastische manier leren kennen. Iets wat hier in Belgie gewoon niet kan. De achterband tot op de randjes gereden, voetjes regelmatig tegen de grond van haarspeld naar haarspeld. Heerlijk. De bagage achterop was nooit voelbaar. Ze zat ook direct achter mij en niet in overhang zoals een topkoffer.
Ik deed het vorig jaar op dezelfde manier in de pyreneen met mijn street triple.
alpen.jpg
WhatsApp Image 2023-06-02 at 14.56.39.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik inmiddels ook de Blaze zijtassen binnen. Dacht ik vul die binnentassen en die kan ik er lekker in doen. Door de smalle opening gaat dat niet.🤬
Dus dacht doe de binnenzakken er in en vul ze dan met kleding e.d. maar dan is het lastig er in te krijgen, zonder te kreuken en ruimte goed te benutten.🤦

Heb je een tip hoe ze het beste te vullen?
Volgens mij heb ik deze zijtassen 2e hands via via vekregen dus wist eigenlijk niet eens dat er binnenzakken bij hoorde te zitten. Ik prop mijn spullen nu gewoon direct in de koffers.😅 Ben bang dat ik je hier niet bij kan helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Esta
Terug
Bovenaan Onderaan