wel eens gehoord dat je het met koud water af moet spoelen en geen warm.
Dan gebruik je zeker inferieure WD40.die beschermende werking van wd40 valt mij enorm zwaar tegen.
1 keer pekel gereden onlangs maar liet al meteen sporen achter. hele motor ingespoten met wd40, het droop er zowat vanaf. was na afgelopen zondag er zo ziek van dat ik de motor enorm seccuur gewassen heb, afgedroogd, opgepoetst en vervolgens weer in de wd40 gezet. ding heeft tot gister stil gestaan in de garage, gister m eruit gehaald en ja hoor; sommige boutjes aangeslagen met wit, wat ingebeten plekken op de gepolijste velgen etc.
wd40 werkt prima met pekel; no way!
Dan gebruik je zeker inferieure WD40.
Vorige winter hele winter doorgereden zoals hierboven beschreven en geen enkel probleem.
Of WD40 op Schots-Zeeuwse wijze toegepast, ons ben zuunig kost in deze meer.
Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik niet van die enge gepolijste dingen op mijn motor heb.Dan gebruik je zeker inferieure WD40.
Vorige winter hele winter doorgereden zoals hierboven beschreven en geen enkel probleem.
In een spuitbus, te koop bij Halfords, Hema etc. Gewoon dik opspuiten (let op remschijven!) en daar heeft mijn motor het een hele winter goed op gedaan. Tijdens de eerste keer rijden stinkt het alleen een beetjeWaar haal je zuurvrije vaseline en hoe ziet dat eruit?
Ik heb wel wd40 maar dat vloeit wel heel erg!
En dat is toch om dingen los te maken enzo? (ruikt trouwens echt lekker)
Hoezo niet op je remschijven?In een spuitbus, te koop bij Halfords, Hema etc. Gewoon dik opspuiten (let op remschijven!) en daar heeft mijn motor het een hele winter goed op gedaan. Tijdens de eerste keer rijden stinkt het alleen een beetje
RHoezo niet op je remschijven?Als er iets niet mag roesten, zijn het wel je remschijven. Dat ziet er niet uit.